Onko Ristinummi paha paikka?

edelleen

Onko Ristinummi paha paikka? Huumeita? Ongelmia?

17

1223

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leftside.

Riippuu mihin sinne muutat! -80 luvul oli kyl enemmän "säpinää" siel. Sanotaan ny näin että jos oot yskinäinen nainen niin ÄLÄ muuta sinne :)

• =hörhölä

no se 80 luvun "säpinä" oli aika viatonta verrattuna siihen huume hörhöilyyn mitä siellä nyt on ps. olin paikalla silloin kauvvan ennen ku luotiin mainetta slumminummelle onnex pääsin pois ;)

• valitettavasti
        =hörhölä kirjoitti:

no se 80 luvun "säpinä" oli aika viatonta verrattuna siihen huume hörhöilyyn mitä siellä nyt on ps. olin paikalla silloin kauvvan ennen ku luotiin mainetta slumminummelle onnex pääsin pois ;)

Ihmettelen vähän kun moni on väittänyt, että Ristinummi on nykyään parempi paikka kun joskus 1980-luvun alussa. Ei pidä paikkaansa.

Olen asunut Ristinummella ensin 10 vuotta lähtien vuodesta 1976 ja nyt sitten vuodesta 1995 lähtien toiset 10 vuotta ja risat. Sen perusteella kaipaan kyllä "alkuperäistä" Ristinummea.

Tokihan sillloin oli rauhatanta siinä mielessä, että alueella asui paljon nuoria ihmisiä ja lapsiperheitä, jotka rentoutuivat viikonloppuisin niin kuin useimmilla suomalaisilla on tapana, mutta se oli minusta ihan normaalia menoa verrattuna tämänhetkiseen.

Nyt Ristinummesta on muodostunut jonkinlainen syrjäytyneiden ihmisten kaatopaikka, jota on sitten "maustettu" valtavalla määrä pakolaisia, joilla ei ole mitään käsitystä siitä, kuinka kerrostaloissa pitäisi elää. Ja sitten nämä huumetapukset, jotka ovat aivan oma lukunsa ja joista ei tiedetty mitään 25 vuotta sitten ainakaan Ristinummella.

• Vaasan kuningas
        valitettavasti kirjoitti:

Ihmettelen vähän kun moni on väittänyt, että Ristinummi on nykyään parempi paikka kun joskus 1980-luvun alussa. Ei pidä paikkaansa.

Olen asunut Ristinummella ensin 10 vuotta lähtien vuodesta 1976 ja nyt sitten vuodesta 1995 lähtien toiset 10 vuotta ja risat. Sen perusteella kaipaan kyllä "alkuperäistä" Ristinummea.

Tokihan sillloin oli rauhatanta siinä mielessä, että alueella asui paljon nuoria ihmisiä ja lapsiperheitä, jotka rentoutuivat viikonloppuisin niin kuin useimmilla suomalaisilla on tapana, mutta se oli minusta ihan normaalia menoa verrattuna tämänhetkiseen.

Nyt Ristinummesta on muodostunut jonkinlainen syrjäytyneiden ihmisten kaatopaikka, jota on sitten "maustettu" valtavalla määrä pakolaisia, joilla ei ole mitään käsitystä siitä, kuinka kerrostaloissa pitäisi elää. Ja sitten nämä huumetapukset, jotka ovat aivan oma lukunsa ja joista ei tiedetty mitään 25 vuotta sitten ainakaan Ristinummella.

Slumminummi on Vaasan Hervanta, ei kyllä Präntöössäkään ole kehumista, mutta Nummi rules!

• Anonyymi
        valitettavasti kirjoitti:

Kyllä ristinummella oli huumehörhöjä jo -90 luvun puolenvälin jälkeen

• pertsa40

Olen asunut 20 vuotta Ristinummella, ja se on ihana paikka. Koulut lähellä jos on lapsia ja sunnuntaisin kokoonutaan kirkossa. Kaikki ovat ystävällisiä ja auttavat toisiaan. jne. Ristinummen ostoskeskuksen kohdalla löytyy kiva oleskelupubi jossa voi viettää iltansa hyvässä seurassa. ;D

• Anonyymi

Mitähän tuohon nyt sanoisi . Se pyhättö on aivan mätä . Näkee jo päällekkin päin ja piirrelty . S- Marketin liepeillä ja kaupassakin niitä puleja . Roskasäilöitten taustaa käyttävät vessana . Ja mitä nyt tulee tuohon muutaman päivän takaiseen nuorison tappeluun joka videoitiin . Onha tuo kouluammuskelijakin sielä aikaansa tallannu . Nyt kyllä jo tiilenpäitä laskeskelemassa .

• Anonyymi

Hyvä paikka, palveluja on.

• Anonyymi

eikö ulkomaalaisetkin ole muuttanu keskustaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eikö ulkomaalaisetkin ole muuttanu keskustaan?

Tilaa on kaikille.

• Anonyymi

Slumminummen omakotialueet on OK mutta kerrostaloalueella on epämääräistä sakkia. Huumekauppaa , alkoholismia jne

• Anonyymi

Tääl ei oo onneksi liivijengien tms. baariammuskelua, kuten S-joella....

• Anonyymi

Älä mee sinne.

• Anonyymi

On paha paikka

• Anonyymi

Unelias kaupunginosa on nykyisin. Iso S-Marketkin on. Ne kt-alueet joilla 20 v sitten oli huono maine sosiaaliongelmaisten asukkaiden vuoksi, on tyhjentyny. Talot tyhjiä ja mummelit ja papparaiset kuolleet pois. Asuin Vaasassa ikävuodet 0-25 ja siitä puolet Teeriniemellä ja puolet Vanhassa Vaasassa ja muutin pois yliopistosta valmistuttuani muualle töihin. Äidin saattohoidon vuoksi asuin vuosi sitten 7 kk Brennerinpolulla talossa joka oli mun nuoruudessa pahinta "Nistinummea". Upeaksi remontoitu kaksio ei maksanut viittäsataa kuukaudessa, valokuituyhteys eikä minkäänlaista häiriötä koko aikana. Lähinnä ikäihmisiä ja lapsiperheitä pyöri niillä hoodeilla, muutama maahanmuuttajataustainen ihonväristä päätellen mutta missään ei näkynyt minkäänlaisia häiriköitä toisin kuin Vaasan keskustassa, jossa kyllä oli arvaamattoman oloista sakkia.

• Anonyymi

Kun välttää kaikkia kaupungin kerrostaloja, välttyy harmailtahiuksilta ja unettomilta öiltä😴😴😴😴

Mutta, aina voi laittaa romut kantoon ja pois äkkiä tai ei edes pura kaikkia romujaan, niin ei tarvi taas pakata, kun lähtee muille maille🤣😅😂😬

• Anonyymi

Ei ole paha paikka, jos olisi ei siellä asuisi kukaan.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6933
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3918
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3290
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      36
      2862
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2672
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2113
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2057
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      1980
    Aihe