Tasapeli Portugalia vastaan oli loistava suoritus.

O.Velin

Isänmaa ei unohda!

Voitto puolasta antoi joukkueelle itseluottamusta.

18

5980

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cristiano Ronaldo-fan nelij...

      Joo, hyvä Suomi, mutta Portugali oli kans silleen hyvä. Mutta oli se yllätys kun ne ei voittanutkaan Suomee niin runsaasti ku arveltiin.

      • saturday

        ihan typerää kun portugali ei voittanutkaan.
        ne olisi saanut voittaa ihan kunnolla suomen. ah,Cristiano Ronaldo on NIIN ihana ja suloinen!


      • C.R
        saturday kirjoitti:

        ihan typerää kun portugali ei voittanutkaan.
        ne olisi saanut voittaa ihan kunnolla suomen. ah,Cristiano Ronaldo on NIIN ihana ja suloinen!

        Kaikki oli sitä mieltä että helposti voitetaan portugali, mutta miksi se sitten oli MM-kisoissa pelaamassa pronssista ja suomi ei olenkaan?

        Cristiano ronaldo on paras


      • jani 2

        suomi rules!tosi hieno peli suomelta ei auttanu ronaldot tippaakaan.jatka samaan malliin ja hyvä tästä tulee.


      • Nimetön
        saturday kirjoitti:

        ihan typerää kun portugali ei voittanutkaan.
        ne olisi saanut voittaa ihan kunnolla suomen. ah,Cristiano Ronaldo on NIIN ihana ja suloinen!

        eikö suomen nuorisolla ole isänmaalisuutta ollenkaan!!!!! tuo on säälittävää. esim tuo:''cristiano ronaldo on niin ihana''
        se on ehkä naisten/tyttöjen mielestä komea mutta se ei osaa muuta kuin pelata yksin. portugalilta puutui eilisessäkin pelissä kunnon joukkue peli toisin kuin suomelta....!!!!!!!!!!olisihan sitä suomipojat paremminkin osannut pelata mutta näin kävi......


      • joku...
        Nimetön kirjoitti:

        eikö suomen nuorisolla ole isänmaalisuutta ollenkaan!!!!! tuo on säälittävää. esim tuo:''cristiano ronaldo on niin ihana''
        se on ehkä naisten/tyttöjen mielestä komea mutta se ei osaa muuta kuin pelata yksin. portugalilta puutui eilisessäkin pelissä kunnon joukkue peli toisin kuin suomelta....!!!!!!!!!!olisihan sitä suomipojat paremminkin osannut pelata mutta näin kävi......

        Mä tykkään portugalin koko joukkueesta ja niitten tyylistä pelata! Mutta en mä mistää ronaldoista tykkää, vaikka oonki tyttö :DD Säälittävää tommonen... Sitte tulee kyselee tänne tyhmiä, käyttäis aivoja ennemmin ku silmiä!!!


      • joku...
        joku... kirjoitti:

        Mä tykkään portugalin koko joukkueesta ja niitten tyylistä pelata! Mutta en mä mistää ronaldoista tykkää, vaikka oonki tyttö :DD Säälittävää tommonen... Sitte tulee kyselee tänne tyhmiä, käyttäis aivoja ennemmin ku silmiä!!!

        Ronaldolla ei ees menny peli hyvin eilen, se vaan säheltää yksin., mutt eihän kukaan sen pelitaitoja kahto vaan ulkonäköö!!


      • JuunatanJuuhannsson
        C.R kirjoitti:

        Kaikki oli sitä mieltä että helposti voitetaan portugali, mutta miksi se sitten oli MM-kisoissa pelaamassa pronssista ja suomi ei olenkaan?

        Cristiano ronaldo on paras

        Ai ketkä kaikki oli sitä mieltä että voitetaan Portugali?? Päässäs kaikki varmaan oli sitä mieltä että Portugali voitetaan


      • elina
        saturday kirjoitti:

        ihan typerää kun portugali ei voittanutkaan.
        ne olisi saanut voittaa ihan kunnolla suomen. ah,Cristiano Ronaldo on NIIN ihana ja suloinen!

        mua alkaa pikkuhiljaa kyrsimään tommonen ihkutus et ku se Ronaldo on niinQ niin IHQQ!!11 että sen takia varmaan vaan halusit että portugali voittaa ku siellä pelaa maailman södein futari..!1 minä ainaki katon urhelijoitten suorituksia, enkä ulkonäköö mutta joo, huvinsa kullakin.


      • Chi_Ad
        Nimetön kirjoitti:

        eikö suomen nuorisolla ole isänmaalisuutta ollenkaan!!!!! tuo on säälittävää. esim tuo:''cristiano ronaldo on niin ihana''
        se on ehkä naisten/tyttöjen mielestä komea mutta se ei osaa muuta kuin pelata yksin. portugalilta puutui eilisessäkin pelissä kunnon joukkue peli toisin kuin suomelta....!!!!!!!!!!olisihan sitä suomipojat paremminkin osannut pelata mutta näin kävi......

        ... hei voihan siitä ronaldosta olla kiinnostunu myös miehetkin eikä pelkästään tytöt... ehkä just siks nämä jotkut junnut(pojat) sitä ja portugalia hehkuttavatkin...
        Suomen peli menee nyt paremmin kuin moneen vuoteen... HYVÄ SUOMI!!!!!


      • litmanen
        jani 2 kirjoitti:

        suomi rules!tosi hieno peli suomelta ei auttanu ronaldot tippaakaan.jatka samaan malliin ja hyvä tästä tulee.

        LITMANEN RONALDON IKÄISEKSI ÄKKIÄ NIIN JO ,RUPEE SUOMEN NAISET JA TEINIT KIRKUUN,ON SE NIIN KOMEE MIES ,MUN VAIMON MIELESTÄ, ETTÄ OIS KATTONU TARKEMPAAN MITÄ OTTAA JA TULLUT ,MUT MÄ SANOIN ETTÄ LITTI EI PYSTY SAMAAN KUN MÄ ,ELI PISTÄÄN TALON KIVIJALASTA HARJAKATTOON OMIN KÄSIN,MUTTA LITTI ON KUNKKU JA TOIVOTAAN JA HUUDETAAN CANAL KUVARUUDUN LÄPI SUOMI VOITTOON (KOKO KANSA MUKAAN),KUINKA HYVIÄ ME OLLAAN.ARMENIASSA ON PORUKKA NÄYTTÄMÄSSÄ KUINKA HYVIÄ ME OLLAAN.


    • Portugal <3<3<3

      Portugali on PARASSS!!!

      • JuunatanJuuhannsson

        Pääkii ja rupee pakkaa jo laukkujas ku meet sinne Portugaliin!


      • Nimetön

        jättäkää tuollaiset:''portugali on paras''viestit pois.Jos ei ole muuta sanottavaa niin olkaa hiljaa.nämä keskustelut on tarkoitettu viesteille joisa on edes joku ydin ei millekään hurrauksille......!!!!!!!


    • suomifani

      Suomi on paras...hyvä suomi!!!
      Cristian ronaldo on perseestä...hyppii vaan nurmen pinnalla....hyyyiii portugal...
      hyvä suomipojta..jatkakaaa samaan malliin....

    • jee<3

      Jes! näin siinä pitikin käydä. :) tasapeli on hyvä asia, itse kannustan portugalia myös,mutta isänmaata en unohda ikinä!

    • voittoa

      Nyt etenkin se olisi ollut erittäin realistista. Hieman pettynyt ;(

    • ei pettynyt

      Siinä ottivat vastaan kaksi henkilökohtaista suosikkiani ja tulokseen olen tyytyävinen :D tosiasia on se, ettei olla kuakana siitä kun Suomen maajoukkue on jo todessa kovassa kunnossa, pelaajien taso on viimevuosina vaan noussut.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4856
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3066
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1777
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1591
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1461
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1218
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1203
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1167
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1167
    Aihe