Minä istun tähän
ja odotan että
sinä tulet järkiisi.
Avaan laukkuni ja
poimin sielta kirjan
jota luen,
enkä ajattele sinua olenkaan.
Tulet sitten kun tulet -
Mutta älä anna minun odottaa,
ensimmäistä sivua pitemmälle -
Tämä on huono kirja.
EN AJATTELE SINUA..
7
492
Vastaukset
- -zombie girl-
mateleva aika
venyy ikuisuudeksi
kellon tikitys
paisuu
korvissa ukkoseksi
kaivaten mielenrauhaa
viipyjää
hän odottaa
tuttu tunne.- *MURUKULTA*
Kärsivällisyys on hyve; minulta puuttuu jokunen..:)
Kiitos ja mukavaa iltaa sinulle! :)
- t: rakastunut mies :)
Lähes 3000 on allekirjoittaut vetoomuksen ulkomaalaisten raiskaajien karkoittamisesta. Pieni roskasakki antaa huonon nimen kaikille ulkomaalaisille. Oma vaimoni on myös ulkomaalainen ja tuntuu pahalta kun pieni roskajoukko pilaa kaikkien ulkomaalaisten nimen
:(
www.adressit.com sivulla kaksi (2) otsikolla "Rikollisten ulkomaalaisten karkoittaminen".
allekirjoita hyvän asian puolesta!
Kiitos. - TöllinLiisa
Sitä odotusta ,
sinä purit sitä kirjaan,
minä lapionvarteen.
Pitäs odotuksellekki olla,
joku takaraja.
Aamutervehdys,
aamukahvilta,hymyn kera päivääs.Liisa- *MURUKULTA*
Alkuilta- kahvit kupissa höyryää, hyvältä maistuu!
Otin opiksi, minulla on pöytä täynnä hyviä kirjoja! :))
Mukavaa iltaa sinulle ja kiitzz! :)
- zacharias
tulla kun "järjen veit ja minusta"......Mitäpä niitä tylsiä kirjoja lukemaan....Ajatellaan mieluummin sitä....
- *MURUKULTA*
Vaik´ on taju himmennytkin..niin kirjoja kannattaa aina lukee. Huonoista kirjoista oppii ainakin sen, että niitä ei lue enään koskaan! :)
Niin, ja kirjoista saa muuta ajattelemisen aihetta.. .:)
Mukavaa iltaa sinulle sinne, zacharias ja kiitzz!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi443069Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs452877100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es502505Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo472347Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks322096Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581840- 451759
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä401612- 461535
- 261361