Minä istun tähän
ja odotan että
sinä tulet järkiisi.
Avaan laukkuni ja
poimin sielta kirjan
jota luen,
enkä ajattele sinua olenkaan.
Tulet sitten kun tulet -
Mutta älä anna minun odottaa,
ensimmäistä sivua pitemmälle -
Tämä on huono kirja.
EN AJATTELE SINUA..
7
500
Vastaukset
- -zombie girl-
mateleva aika
venyy ikuisuudeksi
kellon tikitys
paisuu
korvissa ukkoseksi
kaivaten mielenrauhaa
viipyjää
hän odottaa
tuttu tunne.- *MURUKULTA*
Kärsivällisyys on hyve; minulta puuttuu jokunen..:)
Kiitos ja mukavaa iltaa sinulle! :)
- t: rakastunut mies :)
Lähes 3000 on allekirjoittaut vetoomuksen ulkomaalaisten raiskaajien karkoittamisesta. Pieni roskasakki antaa huonon nimen kaikille ulkomaalaisille. Oma vaimoni on myös ulkomaalainen ja tuntuu pahalta kun pieni roskajoukko pilaa kaikkien ulkomaalaisten nimen
:(
www.adressit.com sivulla kaksi (2) otsikolla "Rikollisten ulkomaalaisten karkoittaminen".
allekirjoita hyvän asian puolesta!
Kiitos. - TöllinLiisa
Sitä odotusta ,
sinä purit sitä kirjaan,
minä lapionvarteen.
Pitäs odotuksellekki olla,
joku takaraja.
Aamutervehdys,
aamukahvilta,hymyn kera päivääs.Liisa- *MURUKULTA*
Alkuilta- kahvit kupissa höyryää, hyvältä maistuu!
Otin opiksi, minulla on pöytä täynnä hyviä kirjoja! :))
Mukavaa iltaa sinulle ja kiitzz! :)
- zacharias
tulla kun "järjen veit ja minusta"......Mitäpä niitä tylsiä kirjoja lukemaan....Ajatellaan mieluummin sitä....
- *MURUKULTA*
Vaik´ on taju himmennytkin..niin kirjoja kannattaa aina lukee. Huonoista kirjoista oppii ainakin sen, että niitä ei lue enään koskaan! :)
Niin, ja kirjoista saa muuta ajattelemisen aihetta.. .:)
Mukavaa iltaa sinulle sinne, zacharias ja kiitzz!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1992094
- 1341168
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21815- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34741ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46557- 9532
