ExtraFilm kehitys? onko hyvä

harkitaan

Mitä ootte mieltä ExtraFilm firman kuvien kehityksestä. Kokemuksia kehitystuloksista. En ole vielä itse siellä kehitellyt, mutta ainakaan asakaspalvelu ei vastannut, kun sähköpostin kysmyksineen laitoin, että kiirettä kai on?

6

6129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kolppa

Varmaan pari sata digikuvaa siellä kehityttänyt. Laatu hyvä. Hinta halpa. Toimitus nopea. Joskus oli joku virhe yhdessä kuvassa, mutta en jaksanut valittaa asiasta. Kysyin itsekin joskus jotain asiakaspalvelusta sähköpostilla, vastaus tuli reilun parin viikon päästä.

• Kokemus...

Edulliset hinnat ja nopea toimitus. Pärjäsi loistavasti MikroBitin digikuvapalvelutestissä.
      Tuo extrafilm Kotona ohjelma sai myös kiitosta, siinä on hiton pätevä kuvanparannus automatiikka, jos on tarvetta korjailla valotuksia ja värisävyjä.
      http://www.extrafilm.fi/bonus/efhome.asp

• Harkitaan

Joo latasin isekkin sen Extrafilm kotona, mutta taitaa tulla valokuvakansiolle vaan hintaa, kun mieli tekis laittaa kuvat teksteineen valmiiks kansioon,ja kehittää, niin kuin siinä ohjelmassa oli mahdollisuus, ja sivuja oli vain vaivaiset 12 jos oikein tutkin, tietenkin sivuja saa lisää ja hinta nousee

• ja laatu hyvää

Ainakin jos vertaa sitä muihin vastaaviin firmoihin, varsinkin Ifiin.

Voin suositella lämpimästi. Eikä hinnatkaan ole pahoja.

• kari_krandi

myös minulla.
      Niitä 'muita' tuotteita kannattaa kyllävertailla!. Siis isommat kuvat, kalenterit, ja albumit.

• v47

kyllä minulla on pelkkää hyvää kerrottavaa niistä kerroista mitä oon asioinut extrafilmissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4602
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1837
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1550
    4. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1016
    5. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      108
      1005
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1001
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      913
    8. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      842
    9. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      45
      817
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4