ExtraFilm kehitys? onko hyvä

harkitaan

Mitä ootte mieltä ExtraFilm firman kuvien kehityksestä. Kokemuksia kehitystuloksista. En ole vielä itse siellä kehitellyt, mutta ainakaan asakaspalvelu ei vastannut, kun sähköpostin kysmyksineen laitoin, että kiirettä kai on?

6

6160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kolppa

Varmaan pari sata digikuvaa siellä kehityttänyt. Laatu hyvä. Hinta halpa. Toimitus nopea. Joskus oli joku virhe yhdessä kuvassa, mutta en jaksanut valittaa asiasta. Kysyin itsekin joskus jotain asiakaspalvelusta sähköpostilla, vastaus tuli reilun parin viikon päästä.

• Kokemus...

Edulliset hinnat ja nopea toimitus. Pärjäsi loistavasti MikroBitin digikuvapalvelutestissä.
      Tuo extrafilm Kotona ohjelma sai myös kiitosta, siinä on hiton pätevä kuvanparannus automatiikka, jos on tarvetta korjailla valotuksia ja värisävyjä.
      http://www.extrafilm.fi/bonus/efhome.asp

• Harkitaan

Joo latasin isekkin sen Extrafilm kotona, mutta taitaa tulla valokuvakansiolle vaan hintaa, kun mieli tekis laittaa kuvat teksteineen valmiiks kansioon,ja kehittää, niin kuin siinä ohjelmassa oli mahdollisuus, ja sivuja oli vain vaivaiset 12 jos oikein tutkin, tietenkin sivuja saa lisää ja hinta nousee

• ja laatu hyvää

Ainakin jos vertaa sitä muihin vastaaviin firmoihin, varsinkin Ifiin.

Voin suositella lämpimästi. Eikä hinnatkaan ole pahoja.

• kari_krandi

myös minulla.
      Niitä 'muita' tuotteita kannattaa kyllävertailla!. Siis isommat kuvat, kalenterit, ja albumit.

• v47

kyllä minulla on pelkkää hyvää kerrottavaa niistä kerroista mitä oon asioinut extrafilmissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      54
      3168
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      61
      2981
    3. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      46
      2883
    4. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      51
      2430
    5. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      63
      2177
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      56
      2071
    7. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      1035
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      115
      976
    9. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      950
    10. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      38
      934
    Aihe