Mitä ootte mieltä ExtraFilm firman kuvien kehityksestä. Kokemuksia kehitystuloksista. En ole vielä itse siellä kehitellyt, mutta ainakaan asakaspalvelu ei vastannut, kun sähköpostin kysmyksineen laitoin, että kiirettä kai on?
ExtraFilm kehitys? onko hyvä
6
6121
Vastaukset
- kolppa
Varmaan pari sata digikuvaa siellä kehityttänyt. Laatu hyvä. Hinta halpa. Toimitus nopea. Joskus oli joku virhe yhdessä kuvassa, mutta en jaksanut valittaa asiasta. Kysyin itsekin joskus jotain asiakaspalvelusta sähköpostilla, vastaus tuli reilun parin viikon päästä.
- Kokemus...
Edulliset hinnat ja nopea toimitus. Pärjäsi loistavasti MikroBitin digikuvapalvelutestissä.
Tuo extrafilm Kotona ohjelma sai myös kiitosta, siinä on hiton pätevä kuvanparannus automatiikka, jos on tarvetta korjailla valotuksia ja värisävyjä.
http://www.extrafilm.fi/bonus/efhome.asp- Harkitaan
Joo latasin isekkin sen Extrafilm kotona, mutta taitaa tulla valokuvakansiolle vaan hintaa, kun mieli tekis laittaa kuvat teksteineen valmiiks kansioon,ja kehittää, niin kuin siinä ohjelmassa oli mahdollisuus, ja sivuja oli vain vaivaiset 12 jos oikein tutkin, tietenkin sivuja saa lisää ja hinta nousee
- ja laatu hyvää
Ainakin jos vertaa sitä muihin vastaaviin firmoihin, varsinkin Ifiin.
Voin suositella lämpimästi. Eikä hinnatkaan ole pahoja. - kari_krandi
myös minulla.
Niitä 'muita' tuotteita kannattaa kyllävertailla!. Siis isommat kuvat, kalenterit, ja albumit. - v47
kyllä minulla on pelkkää hyvää kerrottavaa niistä kerroista mitä oon asioinut extrafilmissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.806645- 1486177
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.5014006Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1252473- 421579
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4241484- 741295
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun481130Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes331122Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan641112