Taas huippusuoritus!!! Puoli tuntia ennen peliä alustusta, haastatteluja.. Pelin jälkeenkin taas hienot koosteet, haastatteluja.. Ei enää koskaan YLElle takaisin näitä kisoja!!!!!!!!!!!!!!!!
Tämä on todelliselle jalkapalloyleisölle suunnattua ohjelmaa oikein tarjoiltuna!!!!!
CANAL+
4
491
Vastaukset
- lööb
Aivan samaa mieltä olen minäkin. Selostajat myös ymmärtävät jalkapallon päälle toisin kuin Ylen vastaavat. Tosin Keke Armstrongin lärviä ja hoonoa suomea en kyllä kaipaisi jokaisessa futislähetyksessä. On kai tässä maassa muitakin valmentajia, Tiittanen on parempi ja selkeämpi noissa kommentointihommissa. Jalkapallo on aina ollut Canal :n prioriteeteissa ykkönen ja se näkyy osaamisessa ja innostuksessa.
- huuhakahaka
Koko Canal voi painua sinne mistä on tullutkin.
Ei kiinnosta maksaa yhdestä ottelusta parikyt egee.
Pelit olisi mahdollista nähdä ilmaiseksi yleltä, jos
tämä (C)anal p(=paska) hanke ei lisää tarpeeksi
kanavan katsojia, pääsemme jälleen katsomaan
ilmaiseksi pelejä. Sitä täytyy toivoa.
Ei koskaan urheiluja maksukanaville!!!!!!!!- kolopalon
netistä ilmaiseksi. mitä rutajatte? tai menkää stadikalle.
- RumaUgly
Mikä ihmeen ilmainenkanava. Kyllä se maksaa n.200€ vuodessa. Ei kuulosta kovin ilmaiselta. Kyllä on mahtava katsoa Canalilta pelejä kun on kunnolla panostettu joka otteluun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893402
- 1033076
- 532282
- 211802
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201715Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111660Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61618Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221478Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131401Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381384