Juoppojen kokkarit

!!!!!!!!!!

Alkoholisoituneet keski-ikäiset motoristit hallitsevat ja pilaavat nykyään kokoontumisajot.
Muutama rähinäviinaa juonut pilaa koko paikan ja sit vielä ne muut örveltäjät.

9

3159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinä kuulut

      kumpaan joukkoon sinä kuulut? Niihin örveltäjiin vai rähinöitsijöihin.

      • oleviin

        klo.09.00 ajokunnossa päiväajelulle.
        Mittariin puhalletaan silloin puhdas nolla0


      • kaikki sanoo
        oleviin kirjoitti:

        klo.09.00 ajokunnossa päiväajelulle.
        Mittariin puhalletaan silloin puhdas nolla0

        mutta sitten kun kärähtää niin pari kaljaahan minä vaan...ja lukemat toisella promillella...aamu yhdeksältä. Pitääkö mennä kokkareihin jos on ainoa selvä yksilö? Kyllä mua ainakin vituttais kiduttaa itseään.


      • nimenomaan
        kaikki sanoo kirjoitti:

        mutta sitten kun kärähtää niin pari kaljaahan minä vaan...ja lukemat toisella promillella...aamu yhdeksältä. Pitääkö mennä kokkareihin jos on ainoa selvä yksilö? Kyllä mua ainakin vituttais kiduttaa itseään.

        sitähän yritin selittää että juoppojen destejähän ne on. Ei en aio enää mennä.
        Mene sinä vaan ja paskanna kännissä vaikka housuihisi jos et löydä kokkarihuussia. Sit sunnuntaina täriset ja tutiset vittuuksissasi ja anelet diapameja tutuilta.


      • ei voi muuttaa
        kaikki sanoo kirjoitti:

        mutta sitten kun kärähtää niin pari kaljaahan minä vaan...ja lukemat toisella promillella...aamu yhdeksältä. Pitääkö mennä kokkareihin jos on ainoa selvä yksilö? Kyllä mua ainakin vituttais kiduttaa itseään.

        mukava juopotella luonnon helmassa...ja jatkaa matkaa pärtsällä...näin on aina ollut!


    • juoppomopo

      oli kans mielenkiintoinen kun aamulla ennen paraatiin lähtöä jengi joi ihan viileesti kaljaa krapulaansa. En ole koskaan nähnyt niin monta tankojuoppoa kerralla ja vielä poliisisaattueessa. Hyvä etteivät puhalluttaneet, olis jääny letka vähän lyhyeksi.

      • sinä onneton

        siellä mopolla liikkeellä ? Näin ainakin nimimerkkisi toteaa, ja vielä kännissä. Olisit nyt mennyt moottoripyörällä sinne.


    • middleage rampage

      Mene kuule seuraavan kerran vaikka marttayhdistyksen kesäpäiville Ahvenanmaalle. Siellä sulla on ehkä turvallinen olo , ettet vaan saa päihis keneltäkään örveltäjältä tai keski-ikäiseltä. Hittoako täällä kitiset jos et viihdy etkä osaa sopeutua. Prätkät ei ole sun lajisi eikä kokkarit sun paikkas. Te finniposki , lökäri ,amisviiksi wannabemopopojat pilaatte vaan fiilarit läsnäolollanne.Usko vaan silkkimuna hyvällä se , ennenkuin joku todella ahdistuu sun paikallaolosta.

    • Jope-64

      Samat keski-ikäiset motoristit ovat juopotelleet jo reilun 20 vuotta kokoontumisajoissa, silloin oltiin vaan nuoria eikä vielä alkoholisoituneita!

      Rähinäviinan juojat ovat oma rotunsa, niistä ei pidetä missään. Ei ne yleensä ole olleet ongelma kokoontumisissa, joko rauhoittuu tai sattuu nenään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2916
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      105
      2468
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2230
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      19
      2059
    5. 173
      1876
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      43
      1865
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1548
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe