Hei,osaisiko joku kertoa kauppoja,ostospaikkoja kyseisessä kaupungissa?onko "markkinoita" jne?ja mitkä on edullisia ostoksia suomeen verattuna?
münchen ja ostokset
3
749
Vastaukset
- Isartor
Viktualienmarkt on tori, jolla myydään ruokaa ja ruokatarvikkeita. Ympäristössä on paljon antiikkiliikkeitä.
Euro-maissa on melko yhtenevä hintataso, tuskin sieltä mitään ns. halvalla saa. - teutooni
Suurimmat hintaerot löytyy varmaan elektroniikkatuotteista. Ruokakin on pikkusen halvempaa ja tietenkin alkoholi. Vaatteissa yms huomattavaa hintaeroa ei pääsääntöisesti juurikaan ole.
- münchener
Hertie-tavaratalosta löytyy vaikka mitä. Marienplatz ostoskatu/kävelykatu on muutenkin monipuolinen paikka. Hertie sijaitsee sen toisessa päässä.
Elektroniikkatuotteet ja elintarvikkeet sekä jotkin nahkatavarat ovat ainakin halvempia kuin Suomessa. Ja tietysti alkoholi ja tupakka niinkuin joku jo sanoikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504178
- 593712
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 412428
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086