Löytyykö netistä suomenkielinen jostain? Voin ostaakin käyttöohjekirjan jos jollain on jäänyt.
sähkärini: [email protected]
Olympus u digital 600 käyttöohje
5
878
Vastaukset
- ---------------------------...
likka meni tommosen ostaan ja ymmärtääkseni tähän ei tuu ääntä videoidessa. Onko myös tässä mallissa niin ettei saa poistettua kuvaa yksitellen vaan poistuu kaikki. Help!!!
- fotomyyjä
mutta kuvat voi kyllä yksitellen poistaa
- -----------------------
fotomyyjä kirjoitti:
mutta kuvat voi kyllä yksitellen poistaa
huomasin just äsken tutkittuani paremmin,et saakin poistettua yksitellen. Kiitti sulle.
- htp
saanu poistettua kuvia ihan vaan yksitellen... mutta ääniä en videoon oo saanu enkä myöskään päiväystä kuviin
- nmv
Kuluttajainsuojalain mukaan Suomessa myytäviin tuotteisiin, mm.
kameroihin on oltava saatavilla suomen- ja ruotsinkieliset
käyttöohjeet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001700Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561336Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?731285Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51923Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 108840
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37830