MIstä omega-3 halvimmalla?

Teppo

Missähän kalaöljykapselissa olisi paras hinta/määrä suhde?

Eli tarjoituksena olisi saada EPA ja DHA -rasvahappoja yhteensä n. 1000 mg vrk:ssa. Minkä merkkisistä kapseleista sen saisi edullisimmin, eli missä eniten milligrammoja hintaan verrattuna?

39

21818

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Omega-3

      Älä mieti liikaa hintaa jos aiot terveyttäsi kohentaa sillä terveys on aarteista kallein. Itse käytän Möllerin Omega-3 pullotettua kalaöljyä joka kestää yleensä noin kuukauden verran. Muitakin valmistajia on, mutta olen huomannut että sillä on ollut oikeasti myönteisiä vaikutuksia terveyteeni!

      http://www.felixabba.fi/moller/

      • Hinnasta kysyn

        Mitähän se maksaa ?


      • Omega-3
        Hinnasta kysyn kirjoitti:

        Mitähän se maksaa ?

        Pullo maksaa yleensä 14-15 euroa.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • katsomassa

      www.vapaakierto.fi

      Itse aloin tilata sieltä Omega3E (E tarkoittaa E-vitamiinia) kapseleita vuosi sitten.

      Tulevat kätevästi postissa kotiin kahden kuukauden välein. Hinta 360 kapselia/44,90. Meillä kolme käyttäjää ja jokainen syö 2 kapselia päivässä.


      Minun mielestä edullisia, tosin en niin tarkkaan ole verrannut muihin.


      No saat varmasti tarvittavat tiedot Vapaakierron-sivuilta.

      Eiku Omegaa syömään se ei ainakaan ole pahaksi. =0)

      • kylmäpuristetuistakasviöljy...

        Älä käytä kapseleihin puristettua kalarasvaa! Kapselin sisältö on KUUMAKÄSITELTY yli 42 asteen ja näin ollen öljy on härskiintynyttä ja elimistölle rasite. Pitkäaikaisessa käytössä kannattaa Omega 3 ja 6 nauttia suoraan kylmäpuristetusta Vehnänalkioöljystä tai Pellavansiemenöljystä. Valmistajana esim. Reformi, ja tätä löytyy ihan esim. S-marketin valikoimista. Suositeltu päiväannos 1 rkl aamuisin ennen aamiaista.

        Tätä tapaa suosittelevat ravintoterapeutit - ei tosin tri Tolonen :)


      • Yhdelle

        Mulle tulee puolivuosittain vapaakierrolta Omegat. Siis yhdelle ihmiselle riittää tuo ylempänä mainittu määrä puoleksi vuodeksi.

        Elikkä ei paha hinta maksaa vuodessa n. 90 euroo. Kätevää tosiaan kun tulee suoraan kotiin.


      • Teppo
        kylmäpuristetuistakasviöljy... kirjoitti:

        Älä käytä kapseleihin puristettua kalarasvaa! Kapselin sisältö on KUUMAKÄSITELTY yli 42 asteen ja näin ollen öljy on härskiintynyttä ja elimistölle rasite. Pitkäaikaisessa käytössä kannattaa Omega 3 ja 6 nauttia suoraan kylmäpuristetusta Vehnänalkioöljystä tai Pellavansiemenöljystä. Valmistajana esim. Reformi, ja tätä löytyy ihan esim. S-marketin valikoimista. Suositeltu päiväannos 1 rkl aamuisin ennen aamiaista.

        Tätä tapaa suosittelevat ravintoterapeutit - ei tosin tri Tolonen :)

        Kasviöljyistä saa parhaiten omega-3:sta camelina-öljystä, koska siinä on n. 40 % alfalinoleenihappoa (ALA), eikä se ole pahanmakuista kuten pellavansiemenöljy on (siinä on kylläkin vieläkin enemmän ALA:aa).

        Alfalinoleenihappo voi muuttua elimistössä EPA:ksi, mutta ei kovin tehokkaasti, ja siksi myös EPA ja DHA tulisi saada riittävästi, ja niitä on vain lähinnä kalaöljyssä.

        Minulla olevien tietojen perusteella (olen lääkäri), olen päätynyt siihen tulokseen, että sopiva määrä voisi olla n. 2g ALA:a ja EPAa (tai EPA DHA) n. 1g. Tämän saa kun ottaa 5 ml camelinaöljyä ja 3ml nestemäistä Möllerin omega:a.

        Tähän mennessä kaupoissa tekemieni hintavertailjen perusteella halvimmalla EPAn ja DHA:n saa tuosta em. Möllerin valmisteesta.


      • ostan

        paikallisesta marketista Vitamar ADE nimistä valmistetta (100 kaps/7,90) josta yhden kapselin hinnaksi tulee 7,9 senttiä. Vapaa kierto kapseleiden hinta on 12,47 senttiä kapseli ja lisäksi tuossa markettivalmisteessa on suuremmat määrät rasvahappoja.


      • perusöljyä

        tuo vapaakierto. Katsokaa ihmeessä sen rasvahappojen koostumusta, eihän siinä ole omega-3:a kuin noin 60 %, loput on epäterveellistä öljyä. Kannatan E-EPAa, siinä on EPAa 70 tai jopa 90 %. Sillä laskee omega-6/omega-3-suhde nopsasti ja tehokkaasti, kuten Jyväskylän yliopistossa on juuri osoitettu.


      • Maija hoo
        Teppo kirjoitti:

        Kasviöljyistä saa parhaiten omega-3:sta camelina-öljystä, koska siinä on n. 40 % alfalinoleenihappoa (ALA), eikä se ole pahanmakuista kuten pellavansiemenöljy on (siinä on kylläkin vieläkin enemmän ALA:aa).

        Alfalinoleenihappo voi muuttua elimistössä EPA:ksi, mutta ei kovin tehokkaasti, ja siksi myös EPA ja DHA tulisi saada riittävästi, ja niitä on vain lähinnä kalaöljyssä.

        Minulla olevien tietojen perusteella (olen lääkäri), olen päätynyt siihen tulokseen, että sopiva määrä voisi olla n. 2g ALA:a ja EPAa (tai EPA DHA) n. 1g. Tämän saa kun ottaa 5 ml camelinaöljyä ja 3ml nestemäistä Möllerin omega:a.

        Tähän mennessä kaupoissa tekemieni hintavertailjen perusteella halvimmalla EPAn ja DHA:n saa tuosta em. Möllerin valmisteesta.

        Suosittelen tarkistamaan asian vielä ennen suositteluja tarkemmin, HPA-akselin toiminta häiriintyy väärästä rasvahappojen suhteesta, AA eli arakidonihappo suhteessa EPA:an on suosituksessasi täysin väärä.
        Nimenomaan kalaöljy jossa on mukana DHA on hyvä asia, mutta DHA:n ja EPA:n suhde täytyy olla esim 1500/700, jolloin tuo suhde muuttuu oikeaksi.
        Rasvahappojen kanssa kuitenkin neuvoisin olemaan siinä mielessä varautunut, ettei edes omega 3 rasvahappojen liikasaanti ole mitenkään terveydelle hyödyllistä, eli mukana kannattaa säilyttää faktat arakidonihapon vaarallisuudesta elimistössä.
        Barry Sears on kirjoittanut kirjan Omega Zone, jossa kerrotaan hyvin arakidonihapon terveysvaikutukset ja kuinka vaarallista se on.
        Itse dieetistä voi olla montaa mieltä mutta arakidonihaposta suhteessa HPA akseliin ei oikein voi olla!


      • vitamartar
        perusöljyä kirjoitti:

        tuo vapaakierto. Katsokaa ihmeessä sen rasvahappojen koostumusta, eihän siinä ole omega-3:a kuin noin 60 %, loput on epäterveellistä öljyä. Kannatan E-EPAa, siinä on EPAa 70 tai jopa 90 %. Sillä laskee omega-6/omega-3-suhde nopsasti ja tehokkaasti, kuten Jyväskylän yliopistossa on juuri osoitettu.

        Katsoin netiltä mitä tarkoittaa "etyyliesteröinti". Siinä sanottiin, että käsittelyllä puhdistetaan kalaöljy paremmin ympäristömyrkyistä, ja tarpeettomista ja haitallisista rasvahapoista.


      • telnese

      • Anonyymi

        Mieletön hinta, aloittaja kysyi mistä halvimmalla. Tokmannilta.


    • Erkki_

      Ruokakaupoissa myytävä kalanmaksaöljy taitaa olla halvin vaihtoehto, suosittelen.

      • Vai vertaatko

        naudan maksaa myös naudan rasvaan? VAIN esimerkkinä kirjoitin tämän. Kalaöljy ja kalanmaksaöljy ovat eri asioita.


    • P-Kauppias
    • vuosia syönyt

      tolosen e-epaa mg

      • kaunis telinevoimistelija p...

        ja muistakaa että pitää syödä ainakin 2g vrk,että riittää.mä syön 2-3g vrk


    • MaxMyra

      Jos haluat edullisesti parantaa terveyttäsi niin täältä löytyy OMEGA-3 MONIVITAa saat GOLD-jäsenyyden !!!! Ja samalla tienaat rahaa!! Ainoastaan sinun tarvitsee maksaa 29.90/kk !! Kysymyksiä ja hakemuksia vaastaanotan mailitse: [email protected]
      Eikä tämä ole mikään huijaus, olen itse 21 vuotias nainen ja aloitin säännöllisen käytön omega-3 ja monivitaa ja jos rehellisiä ollaan niin kannatti!! :)

      • Anonyymi

        Pysykää erossa noista huijarifirmoista, nylkivät rahat anopilta kalliilla huonolaatuislla tuotteillaan. Siksi Möller.


    • Linkkimies

      Jokainen voi katsoa itse, mikä on halvin kalaöljyvalmiste ja mitä ne sisältää seuraavasta linkistä.
      Hintatietoihin pitää suhtautua varauksella, sillä markettien hinnat muuttuvat, mutta ehkä tämä antaa jotakin kuvaa

      http://www.ravintoaineopas.fi/tuotteet?Compare=Supplement/279/38/141/140/280/357/369/13/417/39/40/281/223/224/402/139/98/416/414/415/52/50/51/311/440/349/350/271/424/425/426/169/270/398/170/438/272/250/33/34/234/9/400/5/401/336/6/7/8/335/375/374/41/325/276/321/322/16/19/288/287/331/412/370/371/165/171/83/388/43/285/283/284/190/191/278/125/126/127/373/242/246

      • IIIKKKK

        Kuka tyhmä on tollasta sivua tehnyt, venyttänyt oikeelle sivulle jota on vaikea lukea.


      • ääliöpää
        IIIKKKK kirjoitti:

        Kuka tyhmä on tollasta sivua tehnyt, venyttänyt oikeelle sivulle jota on vaikea lukea.

        tuo on kalleimmasta päästä olevan kotimaisen nettikaupan mainossivusto tuo ravintoaine"opas"


    • anonymious
      • Halpa on huonoa

        Katsoitko torstaina 27.5 klo 21:50 Ulkolinjalla:
        Kalansaaliita Saharasta: Mistä on Omega -3 tabletit tehty?

        Ohjelma tulee uusintana maanantaina 31.5. TV1 klo 23:20 - 00:10
        Katso ohjelma loppuun saakka. Ohjelmassa kerrotaan, että ihmiset
        Länsi-Saharasta on kuljetettu leireihin. Ruotsalaiset kalastajat kalastaa
        poliisien vartioimana sardiineja. Ne kuljetetaan Marokkoon, jossa ne
        jauhetaan kalaöljyksi ja kuljetetaan Kristiansundiin NORJAAN. Sieltä
        Norjalaiset Omega -3 kapselin valmistajat ostavat tuotetta ja sitä myydään
        (NORJALAISENA) kala- ja lohiöljynä? 22000 tonnia vuodessa kalaöljyä Afrikasta!
        Ohjelmassa kysytään vastauksia Lifeltä. Omega-3 Fortelta ja mm. Aco-Omegalta.
        Mitä sisältää ns. puhelinmyyntifirmojen halvat Omega-3 kapselit?


    • kurkkaa!

      Terveysteekillä näytti olevan hyvä tarjous:

      2 x Möller Tupla Möller Luustolle

      Normaali hinta: 46,38 €

      Alennettu hinta: 23,19 €


      Lyhyesti
      Pakkauksessa 2 purkkia Möller Tuplaa ja lisäksi Möller Luustolle nyt puoleen hintaan eli vain 23,19 euroa.

    • yhteenveto1

      Vertailtu:
      - OmegaPro VitaeLab - http://www.vitaelab.fi/Ravintolisaet/OmegaPro
      - Vitamar Vitanetti http://www.vitanetti.fi/product_details.php?p=36
      - Mökker3 Terveysteekki (ei alennusta enää) http://www.terveysteekki.fi/moller-tupla-100-kaps.html ja http://www.moller.fi/p-8-12-product.aspx#/product_8
      - www.vapaakierto.fi

      Paras OVH-hinta ja tämän hetkisillä tarjouksilla oli Vitanetissä: http://www.vitanetti.fi/product_details.php?p=36 . Postikulut huomioitu: 5€.

      Vertailun ulkopuolella
      - Rainbow Omega-3 S-market/Prisma http://www.rainbow.fi/tuotteet/rainbow/elintarvikkeet/ravintolisat/rainbow-omega-3-ade-kalaoljy-vitamiinikapseli-100-kapselia-94-g/

    • möller on laatua

      Kiertäisin kaikki rainbow tuotteet kaukaa

      Mölle ja sitä saa monesti tarjouksella Citymarketista.

    • E-V

      Kyllä iHerb aika lyömätön on. Sieltä löytyy kaikki ja halvalla. 21st centuryn omega 3 on halpaa. 300kpl 8€. Tätä rupean itse jatkossa tilaamaan. Luulin löytäneeni halvimman tuosta 500kpl purkista mutta kuinka ollakkaan löytyi vielä edullisempi:D Jos joku ajatellut liittyä iherbin asiakkakksi niin tässä kuussa se kannattaa. Se kuka tilaa 200$ tässä kuussa tuotteita, saa pysyvän VIP asiakkuuden. Saa aina:

      -5% alennuksen alle 60$ tilauksesta
      -10% alennuksen 60$ tai yli olevasta tilauksesta
      -12% alennuksen 80$ tai yli olevasta tilauksesta
      -14% alennuksen 120$ tai yli olevasta tilauksesta

      Lisää tietoa: http://edulliset-vitamiinit.blogspot.fi/

    • suomen halvin omega
    • asiantuntija77

      Hei, te kaikki olette väärässä. Suosituksia,suosituksia,suosituksia, mutta mikään niistä ei pidä paikkaansa. Tässä teille jokaiselle, jotka haluatte terveen elämän: https://www.zinzino.fi/product/2889/ selailkaa tältä sivulta. Löytyy smoothieta, kahvia, teetä, ja erimakuisia kalaöljyjä.. Minä tiedän asiasta, sillä teen yhteistyötä tämän sivuston kanssa ja myyn heidän terveellisen elämän tuotteita. Ja vielä siis selvennykseksi että tuolla kahvilla ei ole mitään tekemistä omegan kanssa, sieltä siis löytyy maailman parasta kahvia niille jotka pitää kahvista. Palkittua reilunkaupankahvia. Lukekaa sivustolta lisää. tv: asiantuntija

      • Pyramidihuijaus

        Hahah zinzinon kusetukset. Kaveri oli ennen teillä töissä ja hyviä juttuja kuulee. Ei kannata edes tuota linkkiä klikata.


      • vähänLukenut

        Älkää hyvät ihmiset kaikkia linkkejä klikatko.

        älkää kaikkeen uskoko.


    • Tarjous??
    • klaaöili

      Entäs tuo Tesco omega 3 fish oil purkki, onko ihan kunnon kalaöljy vai huuhaata?
      halpa ainakin olisi, jättipurkki maksais vaan vajaa 10e.

    • Tesco

      Kiinnostaisi myös tuo tescon omega3,onko kokemuksia?

    • Anonyymi

      Jos laadukasta haluaa niin Solgar tai Skip tunnetusti hyviä merkkejä.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2092
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1878
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe