Vuosi ollaan yritetty vauvaa ja keväällä mulla todettiin pco. sen jälkeen syöny clomeja ja teroja..viime perjantaina testi näytti vihdoin plussaa ja terveyskeskus varmisti asian eilen!=)
Nyt vaan pitää toivoa,että kaikki menis hyvin=)
Kaikille oikein hyvää syksyä ja vielä enemmän plussaonnea!=)
vihdoinkin!=)
5
1366
Vastaukset
olkoon!!!!!!!Meillä myös tänään plussaaaaaaaaaaaaa!Mutta myös olen todella varovainen!Uskon vasta,kun pää näkyy.....Meillä hoitona oli LAHJAMUNASOLU/ICSI!Nöyrät,lämpimät kiiiiiiiitokset kaikille munasolujen lahjoittajille!!!!!!!Olette suurisydämisiä ihmisiä!!!!!!!!!!!!!!!Hyvää jatkoa raskauteenne!!!!!!!:):):)
- utelias..
Annoitko vieraalle??
- !!!!!!!!!!!!!
en todellakaan!
- pettäjä vaimo
!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:
en todellakaan!
annoit kuiteski vähän näinkö?
- sannaaaaaa
onnea huimasti sinulle aluperäinen ja tälle toiselle joka myös raskaana raskaiden hoitojen jälkeen!!!!
Mä en voi edes kuvitella,miltä raskaus tuntuu tämän kaiken jälkeen......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911052
- 55732
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35614Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39546Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...49480Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi46475- 31469
- 34447
- 38434
Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14431