Hei!
Muistaako joku sanat Susanna Heikin Lentosuukko kappaleeseen?
Tiedän, että voisin kuunnella ne levyltä mutta eipä ole täällä päin maailmalla ko. levyä saatavilla.
Lentosuukko
6
3569
Vastaukset
- Köhöh
netin kautta jostain musiikkialan liikkeestä tai tsekkaamassa kirjatosta, josko vaikka löytyisi levy tai sanat!
- tää?
sä annoit mulle lentosuukon, yli kielimuurien...
- kiinnostais
koska oon menossa roomaan marraskuussa ja muistui
vain jotenkin se kipale se susanna mikä sen nimi
nyt ol(?) ei ollutkaan mikään häävinen laulaja mutta mutta.. muistan laulun siitä et kävin roomassa ex ´äni kaa häämatkalla tuolloin ja olimme laulaneetkin a o laulua karaokessa (se ol
muuten kolmas avioliittoni ja nykyään on menossa
neljäs) jotain sellasta siin ol notta: kadun
valoisalla puolella espanjalaisilla portailla (jossa muuten myös kävimme avoni kaa)- make
Se on hienoa, kun ihmiset menevät nykyään useamman kerran naimisiin; Saa bändit enemmän hääkeikkoja. Itse annan aina käyntikorttini sekä morsiammelle, että sulhaselle ja pyydän ottamaan yhteyttä, kun seuraavan kerran menevät naimisiin.
- olisi
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=37305062
Hintakaan ei oo paha. - naukumaija-miau
Rooma on hiljainen, vietetään siestaa
Istahdan kahvilaan ja tilaan juotavaa
Kaupunki pysähtyy taas keskellä päivää
Varjossa terassin mä imen tunnelmaa
::Annoit mulle lentosuukon yli kielimuurien
Kadun valoisalta puolelta, espanjalaisilla portailla
Annoit mulle lentosuukon, Välimeren makuisen
Espanjalaisilla portailla, seitissä katseiden::
Kuumuus sulattaa jään nopeasti lasiin
Kirjoitan postikorttiin jotain sekavaa
Sut näin jo aiemmin kun kuljin piazzaa
Muistan nuo hymykuopat, kun sua vilkaisin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.726358- 1385804
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4923675Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1202089- 391371
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4031351- 731173
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471034Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan56960Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110952