http://www.hs.fi/maailmanihmisia/artikkeli/Paris Hilton kärähti ratista/1135221477531
voi jumalauta että se on typerä akka, näköjään raha ja kuuluisuus ei takaa älyä automaattisesti ;)
KÄRÄHTI RATISTA
8
574
Vastaukset
- toivottavasti nyt ei..
... ala Hiltonin tytön puolustelu kaiken maailman järjettömillä kommenteilla tyyliin "erehdyksiä sattuu kaikille" jne taikka "Paris on tästäkin huolimatta Paris". Teille Parisin sokeille fanittajille sanottakoon, että rattijuopumus on sen luokan rikos, jota ei voi eikä tule missään tapauksessa puolustella vaikka kyseessä olisi kuinka julkkis ja kuinka hyvännäköinen tahansa. Suomalainen julkkis olisi samanlaisen tempauksen tehtyään joutunut suunnattomaan julkiseen häpeään, jopa Parisin kaltainen lapsellinen aikuispissis joutuisi siinä tilanteessa nöyrtymään ja ottamaan vastaan oikeuden langettavan tuomion.
- paris-fani
ei paris tarvitse mitään puolusteluja. ajoi autoa, vaikkei olisi saanut, ja se siitä. ketä kiinnostaa tuollainen? ei liity musiikkiin, elokuviin, tv-ohjelmiin, koruihin, kännypeliin tms.
- paris on IHQ
paris-fani kirjoitti:
ei paris tarvitse mitään puolusteluja. ajoi autoa, vaikkei olisi saanut, ja se siitä. ketä kiinnostaa tuollainen? ei liity musiikkiin, elokuviin, tv-ohjelmiin, koruihin, kännypeliin tms.
raukka paiskinut töitä koko päivän musiikkivideon kuvauksissa, mennyt hyväntekeväisyystilaisuuteen ja juonut margaritan tyhjään vatsaan. ei ihme, että veren alkoholipitoisuus oli korkea.
- Ajattele asiaa faktoilla, ä...
paris-fani kirjoitti:
Paris Hilton on esikuva monille nuorille, tällä "hällä väliä, minä olen rikas eikä minun tarvitse noudattaa samoja lakeja sääntöjä kuin muiden"-mentaliteetilla annetaan täysin väärä viesti hänen nuorille faneilleen, toisin sanoen "rikoksien tekeminen on ihan ok". Vastuullinen ihminen ei koskaan lähde ajamaan autoa humalassa ja vaikka tälläinen virhe tapahtuisikin, niin vastuullinen ihminen katuu tekoaan kauan, mahdollisesti loppuelämänsä. Vähintä, mitä Hilton voisi tässä tilanteessa tehdä, on pyytää tekemisiään anteeksi julkisesti, katua syvästi rattijuopumustaan ja sanoa suoraan medialle, että hän teki väärin. Tällä hän antaisi oikean viestin faneilleen.
- Paris Rocks
Ajattele asiaa faktoilla, ä... kirjoitti:
Paris Hilton on esikuva monille nuorille, tällä "hällä väliä, minä olen rikas eikä minun tarvitse noudattaa samoja lakeja sääntöjä kuin muiden"-mentaliteetilla annetaan täysin väärä viesti hänen nuorille faneilleen, toisin sanoen "rikoksien tekeminen on ihan ok". Vastuullinen ihminen ei koskaan lähde ajamaan autoa humalassa ja vaikka tälläinen virhe tapahtuisikin, niin vastuullinen ihminen katuu tekoaan kauan, mahdollisesti loppuelämänsä. Vähintä, mitä Hilton voisi tässä tilanteessa tehdä, on pyytää tekemisiään anteeksi julkisesti, katua syvästi rattijuopumustaan ja sanoa suoraan medialle, että hän teki väärin. Tällä hän antaisi oikean viestin faneilleen.
Paris on inhimillinen ja epätäydellinen siinä missä muutkin. Hänen ei tarvitse ottaa vastuuta muista kuin itsestään. Vanhemmat opettakoon, missä määrin on tervettä arvostaa ja ihailla julkkiksia sekä missä asioissa.
Parisin ei tarvitse pahoitella tapahtunutta kenellekään, hän ei ole siitä tilivelvollinen. Itselleen voi sanoa, että pitää olla tarkempi. "Vaikka join yhden martinin, niin en ole syönyt tänään juurikaan, joten vaikutus voi olla suurempi kuin normaalisti, joten kannattaakohan vain pyytää joku hakemaan jne."
Mene sinä syntinen ja epätäydellinen moraalinvartija muualle, sillä tekopyhyytesi oksettaa. - kehna
Paris Rocks kirjoitti:
Paris on inhimillinen ja epätäydellinen siinä missä muutkin. Hänen ei tarvitse ottaa vastuuta muista kuin itsestään. Vanhemmat opettakoon, missä määrin on tervettä arvostaa ja ihailla julkkiksia sekä missä asioissa.
Parisin ei tarvitse pahoitella tapahtunutta kenellekään, hän ei ole siitä tilivelvollinen. Itselleen voi sanoa, että pitää olla tarkempi. "Vaikka join yhden martinin, niin en ole syönyt tänään juurikaan, joten vaikutus voi olla suurempi kuin normaalisti, joten kannattaakohan vain pyytää joku hakemaan jne."
Mene sinä syntinen ja epätäydellinen moraalinvartija muualle, sillä tekopyhyytesi oksettaa.Voi elämä! Kukaan ei ole täydellinen, mutta miten se taas tähän asiaan liittyy? Vain idiootti, itsekeskeinen ihminen lähtee ajamaan kännissä! Neidin älykkyydestä kertoo jo sekin , että jos kerta isi antaa niin paljon rahaa niin miksei sitten neiti tilannut taksia?
Jonkinlaista ymmärrystä voin antaa siinä vaiheessa jos ihminen on niin kanttuvei, ettei muista tapahtuneista yhtään mitään ja katuu syvästi, mutta tämä on ihan eri tilanne kun on kuitenkin ollut tietoinen teostaan kokoajan.
Hienoa esimerkkiä neidin pikkutyttö-fanittajille.
Siis pitäähä munki ny tehä ku Pariski teki, exä nyt snaijaa vai hä?! Reps. - hehheee
paris on IHQ kirjoitti:
raukka paiskinut töitä koko päivän musiikkivideon kuvauksissa, mennyt hyväntekeväisyystilaisuuteen ja juonut margaritan tyhjään vatsaan. ei ihme, että veren alkoholipitoisuus oli korkea.
Mun piti pyytää ihan poikakaverikin lukemaan toi sun juttus... Saatiin molemmat päivän naurut. Et kai sä ihan tosissas tota laittanu...?
Siis margarita tyhjään vatsaan.. Just. Kyllä sille maistuu iloliemi yleisesti ottaen siihen malliin että niin vissiin.. - jhlhjbglu
Kun vastaavasti suomessa Jasmin kärys ratista, sitä ei ees pidätetty, joten kyllä aika hellä kätisiä Jasminia kohtaan oltiin. Ehkä tuossakin vaikutti se, että kyseessä on julkkis...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882