Venäjän tv-kanavat

Suomessa

Mikä kanavapaketti sisältää parhaat venäläiset tv-kanavat? Haluaisin venäläisiä ohjelmia kotiini.

23

24305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olga74

      varmaan vaikuttaa asiaan. Itse asun Helsingissä ja mulla on ollu jo pari vuotta Welholta otettu Rossia kanavapaketti joho kuuluu NTV, ORT-international sekä EURO NEWS pa russkii. Hinta 16e kuussa. Muihin ei oo tarttenu perehtyä. Toi on ihan jees.

    • Welho asiaa

      Hei Olga!

      Ihmettelen miten sinä maksat vain 16,00/kk euroa, sillä minulla on maksu 27,00/kk euroa. Minulla on myös Welho ja asun Helsingissä.

      • venäläinen elätti

        ja veronmaksajat maksaa


      • h.heiluva
        venäläinen elätti kirjoitti:

        ja veronmaksajat maksaa

        osta vaikka viipurista ntv paketti niin näkyy useita ven.kielisiä kanavia. mutta siihen tarvii jokin osoite venäjällä missä olevinaan katselet eikä ole noin 18 eur kk.


      • olga74

        sanoa. Ehkä sun kannattas kysyä suoraan Welholta? Hinta on ollu koko aika sen 16e/kk.


      • taisi jäädä kesken
        venäläinen elätti kirjoitti:

        ja veronmaksajat maksaa

        ...järjenlahjoista päätellen osoittautui ylivoimaiseksi . Arvasinko oikein? Olga: pyydän anteeksi idiootin maanmieheni puolesta. Hänen hengenlahjansa siihen tuskin riittävät.


      • Anonyymi

        telepark tv 250 kanavat ja 20eur.


    • netistä

      • tarkemmin

        Osoitteita?


    • popo7

      meillä näkyvät lautasella,rtr planeta,kanava 1,adjara ja kaspionet,tai sinnepäin.lautanen on hankittu kymmenen vuotta sitten,eikä katselu maksa mitään.ennen näkyi myös rus orti ja nashe kino,mutta nykyään niissä pitää olla kortti.

    • kaapelia

      Järvenpäässä asumme eikä ole kaapelia. Heikolta näyttää. Kaikkiin paketteihin vaaditaan kaapeli tai lautanen joita olen netistä löytänyt.

    • ------------------

      sieltä lautanen ja digiboxi.perus paketti Ort europe Ntv mir.22€/kk lisää kanavia kanavia saa ainakin kymmenen.ort ja ntv mir ovat jonkun ukrainalaisen operaattori juttuja koska mainokset tulevat ukrainan kielellä.muuten ohjelmat ovat 95%:sti venäjän kielisiä.googlelta haet viasat niin alkaa löytymään.

      • pohjanmaalla

        Täällä Pohjanmaalla maksaa VLP kortilla digiboxi ORT & NTV Mir yhteensä 15,-Eur/kk. siis näin. Tosin kaapeli digiboxin kautta ei saa varmaankaan muita kanavia näkymään. molemmilta kanavilta tulee mielestäni aika laadukkaita RUS dekkareita, vai mitä?


      • KIITOS!!
        pohjanmaalla kirjoitti:

        Täällä Pohjanmaalla maksaa VLP kortilla digiboxi ORT & NTV Mir yhteensä 15,-Eur/kk. siis näin. Tosin kaapeli digiboxin kautta ei saa varmaankaan muita kanavia näkymään. molemmilta kanavilta tulee mielestäni aika laadukkaita RUS dekkareita, vai mitä?

        Tuo taitaa käydä meillekin, hurjan paljon kiitoksia vinkistä!


    • k2r

      osoitteessa http://www.corbina.tv
      näkyy tällä hetkellä 22 kpl venäläistä tv-kanavaa.
      Suurista pois on vain NTV ja ORT1

    • jotain kuitenkin

      lataa free internet tv.ainakin 10päivää ilmaista ja voi ostaa 25dollaria 20e elinikänen katsomis oikeus.

    • Kahtelija

      Minulla satelliittin kautta Vesti ja RTR näkyvät hyvin. On siellä virittimellä muitakin mutta nuo nyt eniten katsotut.

    • satelliitti..

      Satellitilta Express AM1 näkyy parikymmentä venäläistä kanavaa. Harmi vain, että helmikuun alussa 5 kanavaa muuttui maksulliseksi. Mutta vielä siellä on paljon maksuttomia.

      Vaatii vain sellaisen satelliittiboksin, missä on uudempi MPEG4-pakkauksen purku. Tuo normaali MPEG2 ei riitä.
      Sellainen on esim. Humax HDCI-5000 tai HDCI-2000
      Nähtävät ohjelmat:
      http://fi.kingofsat.net/sat-eam1.php
      Katso sivulta sellaiset kanavat, missä transponderi on 10967.00 tai isompi.

      • kaikki kanavat

    • jokokoj

      Kipaseppas tuonne rajan taakse ja koppaa kainaloon tuommoinen tricolor paketti.
      Maksaa kait jonku 150 ekeä. ilmaiseksi näkyy parisenkymmentä kanavaa. Jos ostaa kanavapakettikortin vuodeksi (20€) tulee semmoiset nelisenkymmentä kanvaa. Itellä on täällä pohjosessa toiminut tosi hyvin vähän isommalla lautasella. etelässä riittää paketin mukana tuleva lautanen.
      Tässä on linkki sivuille..... http://www1.tricolor.tv/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      459
      4950
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1762
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1488
    4. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1377
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1258
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1030
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      905
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      904
    Aihe