Hei!
Kertoisiko joku ko. kaupungissa käynyt, millainen paikka on ja mitä on nähtävää jne.
München
3
610
Vastaukset
- elina43
Mukava paikka, paljon nähtävää...
(Kysymyksen arvoinen vastaus) - käynyt
Tosi kiva kaupunki - varsinkin kesällä. Nähtävää mm. Kävelykato Marienplatz, Englische Garten (englantilainen puutarha) BMW:n automuseo ja sylinterinmutoinen pääkonttori...jne. Myös hyvät ostosmahdollisuudet. Turvallinen kaupunki.
Suosittelen lämpimästi. - Jorge
Hoksaa, että siellä on myynnissä Munchen Welcome Card. Sellainen "kumppanuuskortti" viidelle henkilölle maksoi viime heinäkuussa noin 45 ekua. Sen sai jo lentokenttältä ja sillä voi ajaa jo Muncheniin. Kaikki julkiset kulkuneuvot ovat sen kortin piirissä 3 vuorokautta. Kaikille 16 vyöhykkeille on mahdollista kulkea. Katso netistä, Munchenin sivuilta info. Hyviä paikkoja myös Hirschgarden ja olympiapuisto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503814
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342781Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262428- 201859
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51789- 1851746
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3851448- 271437
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91228