Minkä niminen olikaan Harjavallassa toimiva Ahola Transportin sopimusliikennöitsijä?
Pääsi nimi unohtumaan mutta paikkakunnan muistan,työasioita.
Ahola Transport Harjavallassa
21
11988
Vastaukset
- jmh
rmk-liikenne puupääliikennöitsijä ja valopää kuskit
- oii
onko tämä sama rmk jolla on hopeita säiliöautoja
- jöö
kyllä sattuu olemaan juu
- Kurjuus
Valitettavasti!
- ne säiliöautot
Ajaa tai kenen ajoja
- vika
Mikäs vika RMK:oossa on??
- ihan selvä
mikä tuon kirjoittajan mielestä on se vika eli KATEUS ;)
- siellä
kaikil kuskeil oma palkkaus?
- välii
siellä kirjoitti:
jos pojat on tyytyväisiä
- Kokemusta
siellä kirjoitti:
Joo siellä on kaikki kuskit "Pikku yrittäjiä" Kusettajan maineessa palkoissa jo rahtipuolella niin miksei se jatku jo säiliö puolella??
- jotta
välii kirjoitti:
jos pojat on tyytyväisiä
POJAT näkyy olevan aikas nuorii viell...
- zoz
Kokemusta kirjoitti:
Joo siellä on kaikki kuskit "Pikku yrittäjiä" Kusettajan maineessa palkoissa jo rahtipuolella niin miksei se jatku jo säiliö puolella??
eiköhän se ole tänäpäivänä kuljetus alalla niin kova kilpailu. kuljettaa kappaletta tai nestettä katteet jää olemattomaksi jostain on tingittävä.toki se on väärin että se on kuskin palkasta kaikki pois.mutta mielestäni rmk:lla mitä olen kuullut kuitenkin kohtuullinen palkka ainakin liemi puolella,töitä joutuu tekeen,mutta sillaihan kuuluukin jos on töitä kysynyt.kalusto hyvää ja uutta,toki joka yrityksessä on huonot puolet myös.rmk;n asioista en sen paremmin tiedä,mutta minun mielestä tänä päivänä,meistä jokainen tietää palkkansa millä pystyy tekeen töitä.miksi valittaa täällä kyseisistä asioista.akt;porukka tekee 80h muualla joutuu tekeen enemmän,mutta tili kuitenkin parempi kuten "esim rmk:lla.en mainosta kyseistä yritystä,mutta kuten edellä joku mainitsi kusettaja palkoissa??? mielestäni jos palkoissa kusetetaan on kuljettajasakin myös vikansa.itse olen sopinut monta vuotta palkkani,ja aina olen saanut sen mitä on sovittu.itse en ole rmk;lla.mutta työskentelen saman kokoisessa yrityksessä.kieltämättä joutuu ajatteleen myös firman puolta monesti, mutta siitä yleensä molemmin puolinen hyöty, tänä päivänä se on vaan elin ehto isännälle ja rengille.et sellaseen pisteeseen kulj.ala on suomessa tullut.
- kingking
jotta kirjoitti:
POJAT näkyy olevan aikas nuorii viell...
mitä sää tiedät RMK asioista. kateellinen kusipää....
- kiiltävät autot
zoz kirjoitti:
eiköhän se ole tänäpäivänä kuljetus alalla niin kova kilpailu. kuljettaa kappaletta tai nestettä katteet jää olemattomaksi jostain on tingittävä.toki se on väärin että se on kuskin palkasta kaikki pois.mutta mielestäni rmk:lla mitä olen kuullut kuitenkin kohtuullinen palkka ainakin liemi puolella,töitä joutuu tekeen,mutta sillaihan kuuluukin jos on töitä kysynyt.kalusto hyvää ja uutta,toki joka yrityksessä on huonot puolet myös.rmk;n asioista en sen paremmin tiedä,mutta minun mielestä tänä päivänä,meistä jokainen tietää palkkansa millä pystyy tekeen töitä.miksi valittaa täällä kyseisistä asioista.akt;porukka tekee 80h muualla joutuu tekeen enemmän,mutta tili kuitenkin parempi kuten "esim rmk:lla.en mainosta kyseistä yritystä,mutta kuten edellä joku mainitsi kusettaja palkoissa??? mielestäni jos palkoissa kusetetaan on kuljettajasakin myös vikansa.itse olen sopinut monta vuotta palkkani,ja aina olen saanut sen mitä on sovittu.itse en ole rmk;lla.mutta työskentelen saman kokoisessa yrityksessä.kieltämättä joutuu ajatteleen myös firman puolta monesti, mutta siitä yleensä molemmin puolinen hyöty, tänä päivänä se on vaan elin ehto isännälle ja rengille.et sellaseen pisteeseen kulj.ala on suomessa tullut.
Ajatko ennemmin uudella autolla ja pienellä palkalla vai isommalla palkalla ja vanhemmalla autolla.
- kingking
kiiltävät autot kirjoitti:
Ajatko ennemmin uudella autolla ja pienellä palkalla vai isommalla palkalla ja vanhemmalla autolla.
miten kiiltävä auto ja palkka liittyy yhteen.
- sitä
kingking kirjoitti:
miten kiiltävä auto ja palkka liittyy yhteen.
.....
- Rattimatti
zoz kirjoitti:
Eikös pelin henki ole se, että kuljettajien palkalla ei tarjouskilpailuja suoriteta. Jokaisen tarjouksen tulisi sisältää ehto tessin noudattamisesta, vaan jotkut pirulaiset tahallaan polkevat taksoja juuri käyttäen omavaltaisesti tätä kilpailuvalttina. Kyllä lähtökohtien pitää olla tässä tapauksessa tasaiset, jotta se antaa oikeudenmukaisen tason tarjouskilpailulle ja täten vältyttäisiin "harrasteyrittäjien" keplotteluilta.
- Omaetu
Rattimatti kirjoitti:
Eikös pelin henki ole se, että kuljettajien palkalla ei tarjouskilpailuja suoriteta. Jokaisen tarjouksen tulisi sisältää ehto tessin noudattamisesta, vaan jotkut pirulaiset tahallaan polkevat taksoja juuri käyttäen omavaltaisesti tätä kilpailuvalttina. Kyllä lähtökohtien pitää olla tässä tapauksessa tasaiset, jotta se antaa oikeudenmukaisen tason tarjouskilpailulle ja täten vältyttäisiin "harrasteyrittäjien" keplotteluilta.
Tämän ajatuksen kun sais taottua kaikkien päähän,siis AJATUKSELLA kun lukee tämän tarinan!?
- kingking
sitä kirjoitti:
.....
vituttako sua jos RMK miehet ajaa hyvillä autoilla ja HYVÄLLÄ palkalla...
- hyvät autot
kingking kirjoitti:
vituttako sua jos RMK miehet ajaa hyvillä autoilla ja HYVÄLLÄ palkalla...
No eipä siellä pari tuttuani kauan viihtyneet jos nyt muka niin hyvä talo oli? Olipa se isäntäkin ruvennut heti tekeen jotain omia tarjouksia kemiralle muiden sopimus liikenneötsijöiden tietämättä, tyypillinen SUOmi isäntä! Aina pitää polkea kuin tulpatonta mopoa ku taksoista puhutaan? (tiedät tyypit muuten ,jos tiedät mitään "talon" asioista.)
- stycke
kiiltävät autot kirjoitti:
Itse aloitin nykyisessä hommassa pari miljoonaa ajetulla 143-420 tasakatolla. Juu siitä kun maksettiin ihan kelvollisesti. No samalla liksalla on sitten tullut ajettua mm. 5kk vanhaa R500:sta ja monenlaista siltä väliltä. Viime viikolla 1063tkm ajettu 144, tällä viikolla 316tkm ajettu FH12. Auton pitää olla ehjä ja palkan kelvollinen, uuden auton jos haluaa eikä palkalla väliä niin tuosta Vaasan kupeesta löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3603085Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3021482En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841302- 1081301
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591245- 481145
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801052Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24941- 33847