Fenstra kuulemma myy ja asentaa hyviä ikkunoita ja Paskat reklamaatio on ollut jo 1v vetämässä ja joka kerta kun yritän ottaa yhteyttä sellaiseen hekilöön joka saisi asiani eteenpäin ,niin puheluita käännellään ja asiaa väännellään .Täälä Etelä-pohjanmaalla myyjäkään ei myyjä edes kommentoi saatikka vastais viesteihin .Fenestra on syvältä ....!!!!
Fenestra myy muttei korjaa
13
3958
Vastaukset
- rakennusliikkeistä
Myyn rakennusliikkeille ihan muuta kuin puusepäntuotteita, mutta olen tuoreeltaan kuullut kahdelta eri hyvällä vakanssilla olevalta henkilöltä, siis rakennusliikkestä, että tilanne on ihan samanlainen heillä tuon saman putiikin suhteen, toiselle tuli kotimaasta ja toiselle eteläisestä veljesvaltiosta
- ikkunat vaihtanut
samanlaisia kokemuksia on pihlasta
- rahapusseillanne
Itse olen myös odottanut Fenestran korjaustoimia jo vuoden. Pari viikkoa sitten oli asunto oy:n vuositakuutarkastus, enkä oikein jaksa uskoa nytkään mitään tapahtuvan. Mutta sen olen jo päättänyt, etten enää ikinä osta asuntoa, johon tulee Fenestran ikkunat. Jos rakennusliikkeet eivät ala panostaa laatuun, saavat minun puolestani pitää asuntonsa. Kokemuksesta tiedän, että laadukkaitakin ikkunoita markkinoilta löytyy.
- mutta totta
rahapusseillanne kirjoitti:
Itse olen myös odottanut Fenestran korjaustoimia jo vuoden. Pari viikkoa sitten oli asunto oy:n vuositakuutarkastus, enkä oikein jaksa uskoa nytkään mitään tapahtuvan. Mutta sen olen jo päättänyt, etten enää ikinä osta asuntoa, johon tulee Fenestran ikkunat. Jos rakennusliikkeet eivät ala panostaa laatuun, saavat minun puolestani pitää asuntonsa. Kokemuksesta tiedän, että laadukkaitakin ikkunoita markkinoilta löytyy.
Ollaan me ihmiset kummallisia, uskotaan noita mielikuvamainoksia, joissa mennään joukolla "halpaan".
Eihän me ajella kaikki halvoilla korealaisilla riisikupeillakaan, miksi ihmeessä sitten hankitaan noita halpisikkunoita...? - paradii
rahapusseillanne kirjoitti:
Olemme juuri vedättämässä uutta tarjouskierrosta eri ikkunafirmojen kesken. Lähtöviivalla oli 10 ja nyt enää viisi. Hintaerot ovat olleet useita tuhanisia, mielestämme yllättävänkin suuria. (6000- 16.000 €)Ikkunoita on parisen kymmentä ja ovia)muutama. Paljon olen kuullut huonoa juuri fenestrasta ja pihlasta. Onko kellään kokemusta Lammin ikkunoista tai tiivin ikkunoista?????Entä mikähän Domuksessa maksaa???Kiitos tuosta fenestra/korjaaminen vinkistä!
- kysymästä
paradii kirjoitti:
Olemme juuri vedättämässä uutta tarjouskierrosta eri ikkunafirmojen kesken. Lähtöviivalla oli 10 ja nyt enää viisi. Hintaerot ovat olleet useita tuhanisia, mielestämme yllättävänkin suuria. (6000- 16.000 €)Ikkunoita on parisen kymmentä ja ovia)muutama. Paljon olen kuullut huonoa juuri fenestrasta ja pihlasta. Onko kellään kokemusta Lammin ikkunoista tai tiivin ikkunoista?????Entä mikähän Domuksessa maksaa???Kiitos tuosta fenestra/korjaaminen vinkistä!
Kun kysyit Lammista, niin mulla sattuu sellaiset olemaan, viime vuoden keväällä tulleet. Kuljetuksessa oli yksi pokan lasi rikkoutunut ja uusi tuli parissa viikossa jälkitoimituksena, siitä kun reklamoin. Asennuksessa varmaankin peitekilpien läppiä pari katosi ja nekin tuli kirjeessä parin päivän päästä kun soitin. Kuplapussiin oli laitettu lämpömittarinkin.
Etten voi moittia, päinvastoin! Valitsin yhden tutun suosituksen perusteella. - almo
paradii kirjoitti:
PK seudulla Lammin ikkunalta ikkuna/ovi toimitus. Tavaran toimittaja kävi ottamassa mitat. Ulko-ovitoimitus meni pieleen kun mitat oli otettu väärin. Riita jatkunut jo pidempään.
- ongelma,
almo kirjoitti:
PK seudulla Lammin ikkunalta ikkuna/ovi toimitus. Tavaran toimittaja kävi ottamassa mitat. Ulko-ovitoimitus meni pieleen kun mitat oli otettu väärin. Riita jatkunut jo pidempään.
Lammin ikkunoiden kanssa tässä on takuttu. Laatu on surkeaa ja toimituksen jälkeen ei asiat kiinnosta.
- voi vide, mainossivut muualla
kysymästä kirjoitti:
Kun kysyit Lammista, niin mulla sattuu sellaiset olemaan, viime vuoden keväällä tulleet. Kuljetuksessa oli yksi pokan lasi rikkoutunut ja uusi tuli parissa viikossa jälkitoimituksena, siitä kun reklamoin. Asennuksessa varmaankin peitekilpien läppiä pari katosi ja nekin tuli kirjeessä parin päivän päästä kun soitin. Kuplapussiin oli laitettu lämpömittarinkin.
Etten voi moittia, päinvastoin! Valitsin yhden tutun suosituksen perusteella...myyt L.n akkunoita? älä aliarvioi lukijoita!
- politiikka
tuo surkea laatu ja pompottelu puhelissa. Itsekin sain soittaa lukemattomia puheluita ennen kuin löytyi henkilö joka vastaa asiasta. Sitten meni vielä useita kuukausia, ennen kuin vikoja tultiin korjaamaan. Myyjää asia ei voisi vähempää kiinnostaa.
Tämä pk-seudulla- Fenser
Fenestralla on erillinen ikkunoiden korjaamiseen keskittynyt sisaryhtiö Fenser ja joku nimi sinnepäin.
Vinkki: jos teillä on ongelmia valmistavan yhtiön tuotteiden kanssa, soittakaa tähän "huoltoyhtiöön". Ne varmaan osaa laskuttaa emoyhtiötä, jos emo on toimittanut mielestänne sekundaa.
- sipo
..kun ei maksa laskusta mitään ennen kuin kaikki on korjattuu, meille tuli ainakin korjausliike parissa viikossa. Yksi lasi on vielä korjaamatta, mutta olkoot vaikka pari vuotta jos saan maksuaikaa vastaavasti..
- vastuista viis
Fenestran miehet on mestareita selittelemään ja siirtämään vastuitaan toisille. Jopa kymmenen vuotta sitten myytyjen lahonneiden ikkunoiden korjausvastuu on kuulemma silloisella myyjällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086927- 954441
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483846Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 513518
- 1893465
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242969- 672674
- 472507
- 131904