jätetään tänne vain nämä viisaat ja välkyt keskustelemaan keskenään.
Mulla on ollut tosi huono päivä. Eräs minun juttuni ei mennyt läpi, ainakaan yhdessä tietyssä paikassa. Enpä tiedä, kannattaako mitään enää yrittää.
Ehkä tämä just johtuu siitä, että olen niin tyhmä :)
Onneks on kuitenkin ihmisiä, jotka on tykänny niistä jutuista, joita minä teen. Aitous puree tai ei pure.
Huoks ja huoks.
"surullinen Niisku-Myy"
Eiköhän tehdä niin, että
20
1522
Vastaukset
- bluepoem
Yksi juttu yhdessä paikassa ei kada maailmaa, ei ainenkaan jos vielä jaksaa, voi siitä kirjoitaa.
Huomenna taas aurinko nousee idästä ja aamu tuo uudet kujeet.
Aina kannattaa yrittää,,, tai ainenkin odottaa parempia aikoja.
Tiedä vaikka tulisivatkin :) paremmat ajat ??? - ...ngg
tarkoittavat myös pieleen menevien kohteiden kor-
keaa todennäköisyyttä.
Olet ollut ahkera ja varsin arkisissakin asios-
sa. Toiset ottavat ne vastaan toiset tuhahtavat
kuin hevonen väärän heinän edessä herkullisen
porkkanan puuttuessa. Sokeria syötettäessä on
syytä kämmää peukalo, ettei puraise mennessään.
Anna itsellesikin aikaa ja anna muille tilaisuus
kaivata nimimerkkiäsi edes hetken. Maistuu jutut
sitten taas paremmin. Aktiivisuutesi ohittaa
muut mennen tullen, mutta laaja-alainen keskuste-
lukenttä samalla hajoittaa osallistujat.
Asiapitoisissa keskusteluissa on aina se 'kuului-
sa(?)' kolmiteräinen miekka: kiinnostaa ja ei
nosta tai ei osata vastata. Vähän niin kuin Hei-
nolan tai Porvoon ohitustie. Pysähdytään, jos
siltä tuntuu ja otetaan kahvit tai jatketaan mat-
kaa seuraavalle huoltoaseman peliautomaatille
tyhjäämään aivot.- ...ngg
mutta senhän huomaatte itsekin.
- maitohorsmaikka
päivä on erilainen ja päivistä koostuu elämän rikkaus ja harmoonisuus.
Kirjoitat hyvistä aiheista ja siksi saat olla itseesi tyytyväinen.Aina eivaan näe omia hyviä puolia ja voi vaipua omaan kurjuuteen, vielä jos laillasi epäonnistuit jossain.;(
Olet sisäisesti ihana ihminen ja silmissäni olet sitä ulkoisestikin.
*Yksi pääsky ei kesää tee* mutta niiskupa tekeekin.;) - the-real-nicki
Suomi24,keskusteluissa on haukkuminen kielletty, ankarasta!!!
Joka itseään haukkuu, sillä napa paukkuu, hah haa :))
Ei saisi haukkua, kun et tiedä tyhmyydestä mitään :)
Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen?, ei tyhmäksi :) - Hilima Von..
Elä sie Niisku välitä..meitä kun on joka junaan lähtijöitä..pitää vaan jättää ne omaan arvoonsa, mielestäni tahallinen ilkeily/mollaus tai mitä tarkoitatkaan, ei ole kovinkaan viisaan tai välkyn ihmisen toimintatapa.
Eläkä tyhmittele ittees, olet vaan oma aito itsesi välittämättä pureeko vai ei, koskaan ei voi kuitenkaan miellyttää kaikkia, eikä tarvitsekkaan.
Tsemppiä nyt vaan..ja kannat kattoon, sano..entinen teurastaja kun..morsiammen kynnyksen yli kantoi..
Hilima von pitänee-antaa-taas-kritisoijille-vettä-myllyyn :} - a-e
Ainahan sä oot saanut hyvin viestejä aloituksiis niin että hirvittää kun vastausten määrää lukee!
Et lähde palstoilta ainakaan kokonaan, korkeintaan vuorokauden lomalle. Ettäs tiiät.- Felixman
Ihmisen elämässä on hyviä ja huonoja päiviä.
Onneksi huonoja on vähemmän.
Älä anna periksi, vaikka asiat eivät aina mene niinkuin haluaisi. Sehän saattaa myöhemmin onnistua esim. toisessa kohteessa.
Tseppiä sulle Niisku, huominen on jo parempi!
Tyhmä minä, en tiedä mistä puhutaan, mitä kysytään, mutta 'vastaan' silti. Suomalainen piirre, olikohan se Jorma Eton jossain runossa?
Aina roiskuu, kun rapataan, tekevälle sattuu jne.
Aitous ja rehellisyys ihania asioita, toivottavasti ei katoava luonnonvara!
Huomenna kaikki on toisin!
Ai houp sou, Ai äm oolmoust suo öbaut it ;)- blackwomans
välillä elämä satuttaa.mutta periksi ei kannata antaa.onhan meillä elämää edessä.pienet ja myös suuret vastoinkäymiset vaan vahvistaa:))
et suinkaa ole tyhmä,
piristy niisku-myy:)) - kikakakkonen
Tuollaiset hetket saa kestää n. viisi minuuttia ja sitten eteenpäin. Onhan maailmassa vaikka millaisia neroja, jotka ovat joutuneet odottamaan pitkään saadakseen ymmärrystä. Ihan tuli ekaksi mieleen Einstein, Jung,van Gogh....tai ajattele vaikkapa Marie Curieta, jonka naisena piti oikein taistella tullakseen kuulluksi tiedepiireissä. Joten älähän nyt arvoisa Niisku-Myy tässä vaiheessa luovuta, ethän :)
- Misu.
niin,hyvät jatkot sinulle.
- on ehdottomasti
paras aloituksen tekijä.Kaikkien pitäsi lukea niitä ja kirjoitella mielipiteitä hauskoja.
Tule takaisin ;) - tuffe
Ne jotka haukkuu ei tosiaan ole sitä, välkky tietää ettei kaikkea tarvi lukea jos ei kiinnosta.
Mulla on sellainen teoria että on ihmisiä jotka haukkuu vaan kokeillaakseen minkä vastakaiun saa. Nauttivat vallasta. Vai pitäiskö laittaa nauttii vallasta... ja sitä nimenomaan annat hänelle jos heität pyyhkeen kehiin.
Älä lannistu. Ei me kaikki voida miellyttää kaikkia :)- ontuu ja
raskaasti tuffeee.
Kokeilumielinen teoria erottuu muunlaisesta palstan nälvimisestä. Et kai sinä noin sokea kananen sentään voi olla vai erehdynkö?
kananpoikanen:) - kuka on ?????????
Niisku-myytä nälvinyt? kerro ihmeessä.
Kertoi vain aloituksestaan,ettei mennyt läpi ja siitä itseensä otti.
Tai onko sinulla erinlainen teoria asiasta? - tuffe
ontuu ja kirjoitti:
raskaasti tuffeee.
Kokeilumielinen teoria erottuu muunlaisesta palstan nälvimisestä. Et kai sinä noin sokea kananen sentään voi olla vai erehdynkö?
kananpoikanen:)En väittänyt että kaikki ilkeydet johtuu siitä että haluaa kokeilla valtaansa, mutta on täällä joskus ollut sellaisestakin merkkiä.
Muistan esim. ajojahtia Aurora30(?):n perään... häntä jahdattiin pois palstalta vain siksi että sattui laittamaan kauniin kuvan profiiliinsa. - tuffe
kuka on ????????? kirjoitti:
Niisku-myytä nälvinyt? kerro ihmeessä.
Kertoi vain aloituksestaan,ettei mennyt läpi ja siitä itseensä otti.
Tai onko sinulla erinlainen teoria asiasta?oikeasti sun pitäisi kai kysyä Niiskulta itseltään?
Ei mulle jäänyt sellaista kuvaa että se ei-läpi-mennyt-juttu olisi tapahtunut palstalla. Häntä haukuttiin rumasti, mikä näköjään onneksi on poistettu. - niisku-myy46
tuffe kirjoitti:
oikeasti sun pitäisi kai kysyä Niiskulta itseltään?
Ei mulle jäänyt sellaista kuvaa että se ei-läpi-mennyt-juttu olisi tapahtunut palstalla. Häntä haukuttiin rumasti, mikä näköjään onneksi on poistettu.Myönnetään, että pahoitin mieleni tai oikeastaan ajattelin, että mitäs minä tyhmä täällä teen.
Pilaan vain koko palstan, kun asun täällä jne.
Seriffi poisti pahimmat haukut, mutta ehdin ne kyllä lukea.
Kiva, että jotkut kaipasivat takaisin. Meinaan kyllä olla hieman taustajoukoissa, etten taas ärsytä ketään.
Aika paljon tulee oltua yksinkin, niin sillä tavalla tänne on liikaakin tullut pesiydyttyä. Varsinkin, kun teen työtä koneella, niin ihmeesti vaan aina tekee mieli tulla moikkaamaan palstalle ja heittämään sitten kaikenlaista juttua.
- niisku-myy46
Näin se voi homma karata hanskasta ja mennä puurot ja vellit sekaisin.
Olin masentunut erään työjutun takia, en minkään keskustelunaloituksen.
Huhheijaa
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3768283Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1672627- 76948
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 12860
- 25836
- 55833
- 64812
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss69725