mun eka kerta

eka_kerta

jooh...olin n.15..ja mun kaverit n.14..oli kevänen perjantai iltapäivä ja olin vlopuksi lähdössä eräälle mökille moikkaamaan lapissa asuvaa kaveriani(muija), tämä oli pyytänyt kahta muutakin kaveriaan mukaan ja minä olin suostunut..kunnes saavuttiin mökille halittiin ja pusittiin kaverini kanssa ja hän tietty esitteli minulle hänen kaverinsa, joiden nimet olivat Jessica ja Jenna nättejä tyttöjä olivat kaikki...itsekseni aattelin että kunpa noita sais panna..ilta koitti ja totta kai olimme hommanneet kaljaa, sitä maistu kaikille ja juttelimme niitä näitä..kunnes Jenna otti puheen aiheeksi seksin..niin puhuimme itsetyydytyksestä ja minun kaverini kertoi että hän on sormettanut useinkin...ja tämä ajatus sai stondaamaan..minäkin myönsin runkanneeni useemman kerran, niin myös Jenna ja Jessica olit sormettaneet..niinpä minun kaverini sanoi hieman ujostellen "mitäs jós masturboisimme kaikki nyt?" minä tokaisin "mikäs siinä", Jenna ja Jessica katsoivat toisiaan hieman hämmästyneenä ja he vastasivat "nojoo" niin aloimme hiljee masturboimaan...minä katselin kuinka minun kaverini Maria tunki sormeean pimppii, hänellä oli ihan posliini, niin kuin myös Jennalla, mutta Jessica ei ollut.. yhtäkki Jessica tokaisi minulle "hei Mikko, saanko tulla ratsastamaan?" minä vastasin "tottahan toki" Jessica tuli ja pisti märän pimppisän kulliini..oli lähellä etten lauennu..sitten kysyin "että haluisiko Mari levittää haaransa naamani päällä?" jotta voisin nuolla hänen pimppiiän..mari tuli ja alotin nuolemaan, siinä samassa sormetin häntä, tunsin kuinka Marin pimppi supistu sormieni ympärillä ja hänen pehmeät häpy-huulet..molemmat tytöt huusivat "aahhhh...mä saan kohta orkun"tai jtn sellasta..samalla kun Jessica rastasti ja välil hänen pimppisä supistu kullini ympärille..taisi saada orkun ajattelin..sitten sanoin jessicalle "hei..eiks olis Jennan vuoro ratsastaa?" Jenna kuuli tämän ja vastasi "eihän halua...mutta halusin et pistäsit takaa päin, kävisikö tämä?" minä sanoin"tottahan toki.."ja sanoin Marille "nouses mun päältä.." mari nousi ja meni Jessican luokse ja alkoi nuolemaan häntä..molemmat olivat saaneet jo orkun(Jessica ja Mari) ja minä olin meinannut saada..kai sitä vähemmästkin, kun ihanan pehmeet häpyhuulet edessä..sitten työnsin kullini Jennan Ihanaa peppuun ja aloin vetämään...jenna huusii "aaaahhhh" sitten minä otin kullin pois ja sanoin"mene selälleen"Jenna meni..minä levitin hänen haarat auki ja aloin nuolemaan siinä samassa hieroin Jennan tissejä hänen nänninsä olit aivan kovat...kunnes tuli kova kiljasu! ja jennan sai orkun sitten minä sanoin tytöille"ottakaas suihin" ja kaikki tytöt säntäsivät kullini luokse ja Mari aloitti voimakkaasti imemään, ja lypsäs samal..mä huusin kovaa"mult tulee"mari lopetti imemisen ja lypsäs kunnes laukesin ja kaikki tytöt nuolivat joka ikisen sperma pisaran..aahhhh...että oli nautinto... ja lopulta me kaikki makoiltiin vierekkäin lattialla..aivan hiljaa kunnes Jessica tokaisi"otetaan uusiks joskus" ja Jenna vastas"Meil on täs vloppu aikaa"...

6

5616

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kriitikko

      Tämä oli täydellinen! Jos hakemalla hakee jotain pientä epäkohtaa, niin mielestäni loppuun olisi kuulunut se perinteinen "mutta se on jo toinen tarina" -fraasi. Keep up the good work and quit your day job.

      • Kriittinen

        eipä järin uskottavaa, lähinnä teini fantasiaa.


      • kriittinen2nd
        Kriittinen kirjoitti:

        eipä järin uskottavaa, lähinnä teini fantasiaa.

        hah* täysin naurettavan epäuskottava


      • omg
        kriittinen2nd kirjoitti:

        hah* täysin naurettavan epäuskottava

        Meitsi diggas varsinki tost "saanko tulla ratsastamaan" kohasta.


      • joopa joo
        omg kirjoitti:

        Meitsi diggas varsinki tost "saanko tulla ratsastamaan" kohasta.

        Ensimmäistä kertaa oleva jätkä ei tosiaankaan pysty kolmee kimmaa hoiteleen vaan todennäkösesti paukauttaa siimapäät aivan liian aikasin liikkeelle.
        Voihan sitä aina luulla pystyvänsä, mutta kokemus tuo tietoa ja karsii luuloja. Varsinkin jos edes kahden naisen kanssa on päässyt olemaan ja havainnut kuinka poikki on sen jälkeen.


    • muori

      kukaan ottanut tota sitten tosissaan...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1935
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1868
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1413
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe