Mieheni on palkkionmetsästäjä-sarja alkoi viime sunnuntaina subtv-kanavalla. Uskova ystävä suositteli.
Uusi sarja, subtv, sunnuntaisin klo 14.45 alkoi
5
394
Vastaukset
Minulla ei ole tv:tä. Näkyykö sarja netissä?
Minä en valitettavasti, mutta toivottavasti sarja puhuttelee katsojia oikein sydämeen saakka. :D
Voithan käydä kylässä katsomassa, vai?purje kirjoitti:
Minä en valitettavasti, mutta toivottavasti sarja puhuttelee katsojia oikein sydämeen saakka. :D
Voithan käydä kylässä katsomassa, vai?Voin käydä naapurissa katsomassa. Eivät ole uskovaisia, mutta jos pyydän nähdä uutiset niin lopettavat oman sarjansa katsomisen. Se on ollut opiksi minullekin.
jukka.finland kirjoitti:
Voin käydä naapurissa katsomassa. Eivät ole uskovaisia, mutta jos pyydän nähdä uutiset niin lopettavat oman sarjansa katsomisen. Se on ollut opiksi minullekin.
Siunausta myös sinne naapurille :D
- Huhhahhei
Amerikkalaista "kulttuuria" upeimmillaan. Hyi hitto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2719747- 766740
- 286406
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni996165Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv436029Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h1045917- 635335
- 455050
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on604380- 503990