Joo laitoin tuossa jokin aika sitten pelkääjän penkin alle neon valot, ja nyt olis tarkotus laittaa kuskin penkin alle, miten saan sen laitettua saamaan virtaa kun toinen valo käyttää tupakansytytintä.
olen ihan surkee tämmösissä jutuissa mutta olis kiva jos joku valasis asiaa mulle.
Penkin alle...
5
723
Vastaukset
- vaikka
neon-valojen ja - johdot yhteen ja tökkäät ne jonnekkii mist saa virtaa
- pistää
miinus runkoon ja istuinlämmittimen johtoon jos autossa on sellainen niin ei tuhlaa tupakansytyttimen paikkaa
- Joku
pistää kirjoitti:
miinus runkoon ja istuinlämmittimen johtoon jos autossa on sellainen niin ei tuhlaa tupakansytyttimen paikkaa
Kyseessä on robinhoodista hankitut neon putket joissa on tupakan sytyttimeen menevä liitin :D
Joku kirjoitti:
Kyseessä on robinhoodista hankitut neon putket joissa on tupakan sytyttimeen menevä liitin :D
jos johtokikkailu ei kiinnosta, ni piltema muistaakseni myi tupakansytyttimen jako blokkeja.
- .........
pistää kirjoitti:
no sitte se palaa vaan kun on penkinlämmittemet päällä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833308
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli352659Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.732259- 612258
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512191Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102163Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.191937Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv201919- 621914
- 861642