17162 huijausfirma

ärrr.

tekstiviesti huijausta.?

niin tämä juttu meni niin että minulle alkoi n.vuosi sitten tulla ihme
tekstiviestejä numerosta 17162. viesteissä luki että `Eroamisesi
VIMPass-palvelusta on rekistäröity.Et saa enää viestejä meiltä. Kiitos
palvelumme käytöstä läjettäjä:SMS info´ joitakin kuukausia sitten,
viesti muuttui seuraavanlaiseksi ``Tilillesi on lisattu luottoa .
Nyt voit ladata tuotteen.Eroaminen:viesti STOP VIN nroon 17162
Tuki:[email protected] lähettäjä 17162´´ olen ajatellut koko ajan
että kyseessä on joku mainoskikka jolla yritetään saada minut
soittamaan/tekstaamaan kyseiseen numeroon joka ilmeisesti on maksullinen
palvelu ,vaikka sitä tekstiviesteissä ei mainitakkaan,ajattelin vaan
että jos heillä on varaa lähetellä turhapäiväsiä tekstiviestejä niin
senkun lähettelevät.
Pari viikkoa sitten aamulehdessä oli juttua moisista tekstiviesteistä ja
oli tullut jutun mukaan kalliiksi puhelimen omistajalle tarkistin heti
puhelin laskuni ja siellä ei mainittu mitään mistään moisesta
yrityksestä mutta kohdassa tekstiviestit lukee vastaan otetut elisan
palvelunumerot 5 kpl. verollinen hinta 20.01 e. soitin elisalle joka
kertoi että olen liittynyt ilmeisiesti johonkin maksulliseen palveluun.
Ja kiisti vastuunsa virheellisyydestä,olen selvitellyt asiaa elisa ei
voi kytkeä palvelua pois eikä palauttaa rahoja ja numerosta 17162 ei
löydy mitää yhteistietoja johon voisi soittaa.
118 mukaan numeron 17162 omistaa jric oy jota ei ole olemassakaan ja kun
katsot netistä tällä nimellä tulee Rytsölä ja ryykkönen ja kumppanit
kaupparekisterin mukaan tämmöistä firmaa ei ole olemassakaan saatika
ollut vireillä. Isomman luokan huijausta taitaa pojilla olla käynnissä?

28

13931

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinulle!!!!

      http://koripallo.javapeli.net/

      Katsopas tuo linkki! Laitoin googleen hakusanaksi tuon mainitsemasi numeron 17162 ja klikkasin ylimmäisenä olevaa linkkiä eli tuo javapelit.net. Siellä mainitaan kohta:

      "HUOM JOS SINULLE TULEE VIESTEJÄ NUMEROSTA 17162 JA ET OLE MIELESTÄSI TILANNUT MEILTÄ MITÄÄN PALVELUA (SOITTOÄÄNIÄ, KUVIA, PELEJÄ) NIIN ILMOITA VIKAVIESTISSÄSI MEILLE MILLOIN NÄITÄ VIESTEJÄ ON ALKANUT TULEMAAN, JA KERRO OLETKO AIKAISEMMIN KENTIES OLLUT MEIDÄN PALVELUJEN ASIAKAS. jAVAPELI.NET EI OLE AINUT SIVUSTO JOKA KÄYTTÄÄ PALVELUA JONKA NUMERO ON 17162 JOTEN MUISTELKAA TARKASTI MITÄ OLETTE TEHNEET PUHELIMELLANNE. VAIKKA VIKANNE EI OLISIKAAN SUORAAN MEIDÄN SIVUSTOLTAMME TULLUT, NIIN LUPAAMME AUTTAA PARHAAMME MUKAAN KAIKKIA VIASTA KÄRSIVIÄ. ENSIMMÄISEKSI KOITTAKAA LÄHETTÄÄ VIeSTI stop numeroon 17162 Sähköpostia viasta kannattaa lähettää osoitteeseen [email protected] ja siihen kannattaa laittaa mukaan numero josta on kyse, ja mahdollisimman tarkka kuvaus siitä mitä olette jo kokeileet. ja please käyttäkää ystävällistä kieltä, niin mekin käytämme, koska tosiasiassa me emme todennäköisesti ole edes se jota teidän tulisi syyttää.. kiitos"

      Ilmeisesti olet joskus tilannut tuolta tai jostai muualta jotain tai muuta aiemmin ja numerosi on rekisteröity palveluun. Kannattaa koittaa ottaa yhteyttä vaikka tuonne!

      • ärrr.

        mutta rahaa on palanut jo ainkin 240e ja en ole mitään heiltä tilannut eivätkä he vastaa kyselyihin


      • myös kerran
        ärrr. kirjoitti:

        mutta rahaa on palanut jo ainkin 240e ja en ole mitään heiltä tilannut eivätkä he vastaa kyselyihin

        Alkoi tulla laskuja maksullisesta sex palvelujen käytöstä ja aina vain lisää vaikka sanoin etten edes käytä niitä.No keksin tehdä rikosilmoituksen ja tutkinta pyynnön asiasta ja annoin tutkivalle poliisille sim korttini kuukaudeksi talteen.Kas kummaa olin taas soitellut 568 euron edestä lisää.No poliisi todisti mahdotonta ja asia eteni oikein.Muuta numerosi operaattorilla ja laita salaiseksi se tai palvelu viestien estot päälle.


      • ärrr.
        myös kerran kirjoitti:

        Alkoi tulla laskuja maksullisesta sex palvelujen käytöstä ja aina vain lisää vaikka sanoin etten edes käytä niitä.No keksin tehdä rikosilmoituksen ja tutkinta pyynnön asiasta ja annoin tutkivalle poliisille sim korttini kuukaudeksi talteen.Kas kummaa olin taas soitellut 568 euron edestä lisää.No poliisi todisti mahdotonta ja asia eteni oikein.Muuta numerosi operaattorilla ja laita salaiseksi se tai palvelu viestien estot päälle.

        mutta en halua vaihtaa koska joutuisin ilmoittamaan numeroni satatoihin paikkoihin muuttuneen.


      • se webmaster
        ärrr. kirjoitti:

        mutta en halua vaihtaa koska joutuisin ilmoittamaan numeroni satatoihin paikkoihin muuttuneen.

        Numerolla 17162 palvelunumero kuuluu mediaplazza yritykselle. Yritys on ranskalais-canadalainen, ja sen mobiilipalveluita tarjoaa suomessa ainakin puolenkymmentä eri nettisivustoa muutama tuhat sivustoa, jolla on suomenkielinenkin käännös sivusta.

        palvelun katkaisu
        ENSIMMÄINEN HOMMA ON LAITTAA VIESTI STOP numeroon 17162

        Jos tämä ei jostain syystä onnistu, niin sitten kannattaa ottaa yhteyttä joko itse palveluntuottajaan [email protected] (englanniksi) Tai minuun [email protected] (suomeksi)

        Korvauksia on turha kysellä ainakan tästä webmaster osoitteesta, koska en todennäköisesti ole teillä tienannut, niin en kyllä ala korvaamaankaan mitään.. varsinkaan palvelusta joka on tilattu lukematta sopimustietoja. Kaikki korvausvaatimukset kannattaa laittaa suoraan englanninkieliseen osoitteeseen. :)


      • ärrr.
        se webmaster kirjoitti:

        Numerolla 17162 palvelunumero kuuluu mediaplazza yritykselle. Yritys on ranskalais-canadalainen, ja sen mobiilipalveluita tarjoaa suomessa ainakin puolenkymmentä eri nettisivustoa muutama tuhat sivustoa, jolla on suomenkielinenkin käännös sivusta.

        palvelun katkaisu
        ENSIMMÄINEN HOMMA ON LAITTAA VIESTI STOP numeroon 17162

        Jos tämä ei jostain syystä onnistu, niin sitten kannattaa ottaa yhteyttä joko itse palveluntuottajaan [email protected] (englanniksi) Tai minuun [email protected] (suomeksi)

        Korvauksia on turha kysellä ainakan tästä webmaster osoitteesta, koska en todennäköisesti ole teillä tienannut, niin en kyllä ala korvaamaankaan mitään.. varsinkaan palvelusta joka on tilattu lukematta sopimustietoja. Kaikki korvausvaatimukset kannattaa laittaa suoraan englanninkieliseen osoitteeseen. :)

        kun eiole kuulunu mittään


      • samassa veneessä
        ärrr. kirjoitti:

        kun eiole kuulunu mittään

        Miten saitte selvitettyä asian? olen itsekin samassa veneessä eikä Elisa ota vastuuta. Etenkin "ärr"ältä kysyisin miten sait Elisan vastuuseen? kannattaako soittaa kuluttajapalveluun vai suoraan poliisille?


      • paskalammikossa
        samassa veneessä kirjoitti:

        Miten saitte selvitettyä asian? olen itsekin samassa veneessä eikä Elisa ota vastuuta. Etenkin "ärr"ältä kysyisin miten sait Elisan vastuuseen? kannattaako soittaa kuluttajapalveluun vai suoraan poliisille?

        Itsekin sain tuollaisia viestejä ja luulin niitä pelkiksi mainosviesteiksi ja älysin vasta puhelinlaskun tultua että kyse onkin jostain muusta. Mistään saittien henkilökunnalta ei apua saa kun heti vihjaillaan ja melkein suoraan syyllistetään että on kyllä joltain saitilta tilannut ja sitten laskun saatuaan tullutkin katumapäälle ja päättääkin "valehdella" että on joutunut huijauksen uhriksi!! Minulle tuli kuukauden aikana 15 palveluviestiä ja joskus jopa 3 samanlaista perättäin mutta minulle väitettiin että niin moni viesti ei voi olla mahdollista koska niitä tulee viikossa vain yksi "joten olet varmaan tilaillut muutakin jotta noin
        paljon saat maksullisia palveluvistejä" oli kommentti!! Laskussani näkyy selvästi mustana valkoisella että kuukaudessa tullut 15 viestiä hintaan 60,02 euroa! Vasta Elisan informoitua että kannattaa laittaa palveluviestinesto päälle tajusin sen tehdä, koska selvänäkijähän täytyy olla että tajuaa että palveluviesteistä laskutetaan!vastauksena oli siis myös että "se että sinua kaduttaa ettet ole palvelua katkaissut ajoissa ei valitettavasti
        riitä korvauksien perusteiks". Öö miten niin kaduttaa? miten sellainen mistä ei ole ollut tietoinen että maksaa ja mihin ei ole sitoutunut voi kaduttaa?? Tai sitten me vaan ollaan hemmetin tyhmiä kun ei itsestäänselvästi tajuta että mainosviesteistä laskutetaan!! valitettavasti ehti seuraavalle laskutuskaudelle kerääntyä pari palveluviestiä numerosta 17162 ja niistä veloitetaan 8 euroa! JOku täytyy saada tästä vastuuseen koska meitä kummiskin on varmasti aika onta joka joutunut tällaisen huijauksen kohteeksi! Eli lyhyesti sanottuna.. me huijatuksi tulleet olemme kuulemma itse huijareita!!!

        Mutta ei kannata antaa periksi...


      • viikus
        se webmaster kirjoitti:

        Numerolla 17162 palvelunumero kuuluu mediaplazza yritykselle. Yritys on ranskalais-canadalainen, ja sen mobiilipalveluita tarjoaa suomessa ainakin puolenkymmentä eri nettisivustoa muutama tuhat sivustoa, jolla on suomenkielinenkin käännös sivusta.

        palvelun katkaisu
        ENSIMMÄINEN HOMMA ON LAITTAA VIESTI STOP numeroon 17162

        Jos tämä ei jostain syystä onnistu, niin sitten kannattaa ottaa yhteyttä joko itse palveluntuottajaan [email protected] (englanniksi) Tai minuun [email protected] (suomeksi)

        Korvauksia on turha kysellä ainakan tästä webmaster osoitteesta, koska en todennäköisesti ole teillä tienannut, niin en kyllä ala korvaamaankaan mitään.. varsinkaan palvelusta joka on tilattu lukematta sopimustietoja. Kaikki korvausvaatimukset kannattaa laittaa suoraan englanninkieliseen osoitteeseen. :)

        Mulle alko tulemaan "tilillesi on lisätty luottoa, nyt voit ladata tuotteen" nrosta 17162 varmaan kk sitte. En kertaakaan mitään tilannut. Viestin perässä oli kyllä ilmotus että voin erota halutessani lähettämällä STOP VIM nroon 17162. Kun näin yritin tehdä puhelimeni ilmoitti ettei kyseinen nro ole käytössä?! Tällanen viesti tulee mulle joka sunnuntai... ei kiva.


      • Sari 2
        se webmaster kirjoitti:

        Numerolla 17162 palvelunumero kuuluu mediaplazza yritykselle. Yritys on ranskalais-canadalainen, ja sen mobiilipalveluita tarjoaa suomessa ainakin puolenkymmentä eri nettisivustoa muutama tuhat sivustoa, jolla on suomenkielinenkin käännös sivusta.

        palvelun katkaisu
        ENSIMMÄINEN HOMMA ON LAITTAA VIESTI STOP numeroon 17162

        Jos tämä ei jostain syystä onnistu, niin sitten kannattaa ottaa yhteyttä joko itse palveluntuottajaan [email protected] (englanniksi) Tai minuun [email protected] (suomeksi)

        Korvauksia on turha kysellä ainakan tästä webmaster osoitteesta, koska en todennäköisesti ole teillä tienannut, niin en kyllä ala korvaamaankaan mitään.. varsinkaan palvelusta joka on tilattu lukematta sopimustietoja. Kaikki korvausvaatimukset kannattaa laittaa suoraan englanninkieliseen osoitteeseen. :)

        Yritin perua palvelua mutta eipä toiminu kun lähetin viestin STOP numeroon 17162 niin tuli puhelimeeni että numero ei ole käytössä. Onko tämä hiujausta vai mitä?


      • murremurina

        Voi heikunkeikun! Onneksi löysin tämän keskustelupalstan googeloimalla tuon viestin tietoja! tuli nimittäin tähänkin osotteeseen ihan ikioma! Sille ei siis ilmeisesti voi mitään omin voimin? Ja yhtään ainutta viestiä en ajatellut vastaukseksi lähettää. Laskuahan en halua vapaaehtoisesti tehdä! Eikö tähän voi netin kautta vaikuttaa??? siis tietty ilman uhkailua...


      • TÖRKEÄÄ
        murremurina kirjoitti:

        Voi heikunkeikun! Onneksi löysin tämän keskustelupalstan googeloimalla tuon viestin tietoja! tuli nimittäin tähänkin osotteeseen ihan ikioma! Sille ei siis ilmeisesti voi mitään omin voimin? Ja yhtään ainutta viestiä en ajatellut vastaukseksi lähettää. Laskuahan en halua vapaaehtoisesti tehdä! Eikö tähän voi netin kautta vaikuttaa??? siis tietty ilman uhkailua...

        Mulle tuli tänään samanmoinen viesti, vaikkakaan en ole ikinätilannut mitään soittareita tai kuvia tai mitään muutakaan. Mitään ylimääräistä en aio maksaa todellakaan vaan poliisille menen laskun saatuani mikäli operaattorini sitä perää. Kyllä vissi on näin! Käsittämätöntä että samaa kusetusta jatkunut vuodesta 2006 saakka tästä samasta numerosta, eikö näitä saada kuriin?


      • äötesti

        sama numero tuli vastaan ÄÖ testissä, http://www.test-my-iq.com/fi-fi, laita viesti numeroon... maksaa 5 euroa saada äö testin tulokset.
        ÄÖöni lienee 230 kun ensin guuglasin puhelin numeron.


      • enluotakehenkään
        äötesti kirjoitti:

        sama numero tuli vastaan ÄÖ testissä, http://www.test-my-iq.com/fi-fi, laita viesti numeroon... maksaa 5 euroa saada äö testin tulokset.
        ÄÖöni lienee 230 kun ensin guuglasin puhelin numeron.

        Joo, mulle kävi sama. Mietinki et onpa super helppo äo-testi. :D


    • huijaus

      Tilasin pari kuvaa kyseisestä numerosta,jonka jälkeen lähetin stop 17162,tänään tuli lasku palveluista 27€ ja kuinkas ollakkaan taas tuli uusi viesti numerosta 17162,lähetin stop 17162,sieltä tuli vastaus että www.tunetogo.com:issa tilisi on lopetettu.Huomenna menen operaattorille ,vaihdan numeron.ps viestin lähettäjä oli mediplazza.

    • Kalliit soittarit

      Oletteko saaneet korvauksia ko.firmalta ja miten toimitte?

    • huijarit kuriin

      Vaikkakin olin jo ehtinyt sotkeutua kys.firmaan.Eli aamulla tilasin soittariäänen.Kun yritin mennä sitä hakemaan web-osoitteesta,ei osoite toiminut.Lähdin sitten googlella etsimään mediaplazaa ja törmäsin viestiisi.Samalla minuutilla lähetin stop-viestin ja tilasin Elisalta sen palveluviestien eston.Eikö tuon eston pitäisi riittää?En haluaisi luopua vuosia olleesta tutusta numerosta.Operaattorin vaihtohan ei kai vaikuta?Jos siis pitää saman numeron,niin viestithän tulée kuitenkin?

      • soiuawepou

        Ei se viesti esto enää mitään auta... se ei estä niiden viestien tuloa millään lailla!!!


    • Köyhempi

      Lähetin Operaattorille noista Palveluviesteistä sähköpostia ja he kehottivat lähettämään Palveluntarjoajan ja sen numeron heille, mutta löysinkin tämän keskustelun sen johdosta sekä sain ehkä pysäytettyä tuon "palvelun" viestillä STOP.

      Sain heti viestin lähettämäni STOP-viestin jälkeen "Eroamisesi VIMPass-palvelusta on rekisteröity. Et saa enää viestejä meiltä. Kiitos palvelumme käytöstä." Vittu mitä paskaa...

      Sitten... Elikäs puhelimessani on kohta VIESTIT->ASETUKSET->PALVELUVIESTIT, laitoin siihen "ei käytössä" joten mahtaakohan tuokaan auttaa kysyn teiltä kiitos?

      • ekkevaari

        Viime päivinä on tämän firman saastaa alkanut pukkaamaan tietokoneen näytölle Soneran palvelimelta ponnahdusikkunoina vaikka on kaikki asianomaiset estot on päällä.Viestissä kehoitetaan antamaan puhelinnumero saadaksesi ilmaiseksi "kuulumattoman"soittoäänen.onneksi en ole antanut mitään vaan poistanut heti.Kuitenkin tämä on kiusallinen häirikkö.Soneraan tuskin kannattaa ottaa yhteyttä,koska sinne ei kuitenkaan pääse eivätkä välitä sähköposteihinkaan vastailla.Miten tämän häiriön voi lopettaa?


    • kamamu

      Varoituksen sana kaikille, jotka tilaavat soittoääniä tai pelejä Javasta. Tein niin pari vuotta sitten, en saanut sieltä kuitenkaan mitään. Nyt viestejä alkoi tulla numerosta 17162 jatkuvalla syötöllä aina kaksi peräkkäin, "tilillesi on ladattu jne.."Mille ihmeen tilille?!Viestejä ennätti tulla aika monta ennenkuin laitoin STOP viestin.(Joka mielestäni on myös asiatonta, miksi minun pitäisi nähdä vaivaa ja maksaa tekstiviesti siitä, että en halua viestejä joita en ole edes tilannut).Puhelinlaskussa pamahtikin aika summa "palveluviesteistä" yhteensä yli 40€!!Eli yli 4€ viesti!Otin päivystävään poliisiin yhteyttä, joka oli tietoinen tästä huijausmuodosta ja kehotti olemaan maksamatta näitä palvelumaksuja.Lähetin viestissä olleeseen s-postiosoitteeseen viestiä([email protected]), jossa suomeksi vaadin aiheettomien palvelumaksujen poistoa puhelinnumerostani ja uhkasin poliisilla. Sain vastauksen englanniksi, jossa numeroni ilmoitettiin poistettavaksi heidän rekisteristään. Vastaus tuli englanniksi, mutta selvästi vastaanottaja oli ymmärtänyt sinne lähettämäni suomenkielisen viestin?!Javapelien sivuilla väitetään etteivät viestit tule heiltä, vaan joltain muulta joka käyttää samaa numeroa. Heidän sivuillaan pyydetään klikkaamaan lomakkeelle, jonka avulla liittymän omistaja pääsee eroon tilaamattomista palvelunumeroista. Klikkaamalla linkkiä, päätyy englanninkieliselle! lomakkeelle ja kas kas logo on sama mediaplazza, joka lähetti huijaus palvelunumeroita!!
      En aio maksaa laskussani olevia turhia palveluviestejä ja olen valmis viemään asian poliisille, mikäli minulta niistä rahaa pyydetään.

      • yfyf

        Kiitos tiedosta, mäkin jouduin kyseisen firman kusettamaksi, ei oo tosiaan mitään tietoa miten oon itseni moiseen soppaan saanut. Saa nähdä loppuuko viestit. Tuntuu niin kusetetulta!!! MUR MUR


      • ...
        yfyf kirjoitti:

        Kiitos tiedosta, mäkin jouduin kyseisen firman kusettamaksi, ei oo tosiaan mitään tietoa miten oon itseni moiseen soppaan saanut. Saa nähdä loppuuko viestit. Tuntuu niin kusetetulta!!! MUR MUR

        Kiva nyt mullekki tuli semmonen viesti ku
        Olet maksanut aikuisviihteestäsi voit katsoa sen osoitteesta:
        wap.jotain.fi

        Puhelintiedoissa luki
        (ei nimeä)

        Eikai mulle rupee tulee laskua jostain mitä en ois tehny
        APUA!!


    • Vähärahainen henkilö

      Noniin eli tänään(31.1.2010 Sunnuntai noin kello 17.24) sain viestin:

      "Tilillesi on lisätty
      luottoa. Nyt voit
      ladata tuotteen .
      Eroaminen: viesti
      STOP VIM nroon
      17162. Tuki:
      support@mediaplazza
      .com"


      Sonera Kestoetu
      Nokia 6151
      Tilauksia olen tehnyt vain limsa-automaateista.


      Lähetin "Saldo" viestin liittymään ja minulla ei ollut muuta kuin 3 euroa tilauksissa siitä, että olen tilannut tässä kuussa limsaa. Minulla on 20e puhe/viestipaketti ja siihen päälle 10 euroa saldoa. Jos tämä 10 euroa menee täyteen tässä kuussa, niin siirryn suurempiin toimeenpiteisiin, sillä en ole tilannut mitään muuta tällä liittymällä koskaan.


      Mediaplazzan sivulta en ole löytänyt mitään kyseisestä asiasta, enkä edes tiedä mitä mediaplazza tarjoaa.

      Lisäksi olen 17-vuotias, eli tämä ei liity mitenkään täysi-ikäisyyteen.


      Mitä suositelen ihmisille on, että älkää lähettäkö STOP viestiä ja vasta sitten kun lasku tulee, niin teillä on todisteita siitä, että teiltä on varastettu rahaa. Tämän voitte viedä eteenpäin. Kun tarpeeksi moni pistää tätä eteenpäin, niin asia on poliisin tiedoissa ympäri Suomea. Tätä kautta asiaa tutkittaisiin enemmän.

      • joopajoo....

        Itselle tuli juuri samanlainen viesti eilen. Mitään en ole ikinä tilannut, joten kusetukselta vaikuttaa. Onneksi tajusin tulla etsimään tietoa kyseisestä numerosta ja löysin tämän viestiketjun.
        Ymmärsinkö nyt oikein, eli lähettämällä STOP VIM lähettäjän numeroon, pitäisi viestien tulon loppua? Sattuisiko kukaan tietämään paljonko tuon viestin lähettäminen sitten tulee maksamaan? Saldorajan kun olen asettanut, niin ei kiva jos tuolta alkaa enempi viestejä satelemaan.


      • epäluuloinen
        joopajoo.... kirjoitti:

        Itselle tuli juuri samanlainen viesti eilen. Mitään en ole ikinä tilannut, joten kusetukselta vaikuttaa. Onneksi tajusin tulla etsimään tietoa kyseisestä numerosta ja löysin tämän viestiketjun.
        Ymmärsinkö nyt oikein, eli lähettämällä STOP VIM lähettäjän numeroon, pitäisi viestien tulon loppua? Sattuisiko kukaan tietämään paljonko tuon viestin lähettäminen sitten tulee maksamaan? Saldorajan kun olen asettanut, niin ei kiva jos tuolta alkaa enempi viestejä satelemaan.

        Tännekin paiskattiin moinen viesti tänään. Laitoin nyt kokeeksi STOP VIM siihen numeroon, saa nähdä tuleeko vastausta kun ei samantien ainakaan tullu mitään. Muita kun tekstiviestipakettiin kuuluvia viestejä on puheluerittelyn mukaan 2,58€. Toivon perkules vie ettei se oo tullu noista, ja ettei lisää tuu.


      • 123456huoh
        epäluuloinen kirjoitti:

        Tännekin paiskattiin moinen viesti tänään. Laitoin nyt kokeeksi STOP VIM siihen numeroon, saa nähdä tuleeko vastausta kun ei samantien ainakaan tullu mitään. Muita kun tekstiviestipakettiin kuuluvia viestejä on puheluerittelyn mukaan 2,58€. Toivon perkules vie ettei se oo tullu noista, ja ettei lisää tuu.

        mullekkin tuli tänää... onneks löysin tän...
        enkä pysty lähettämään STOP viestiä koska puhelimessani on palveluestot... eli en pystyisi ees tilaamaa mtn hemmetin soittoääniä tai mtn...
        selvästi huijausta jos nää tulee tämmösinä 'aaltoina' tai jtn... pitäis varmaan soittaa soneralle... enkyl tiiä mitä se auttais.. huoh.. sadan euron laskuja mulla muutenkin ni ei jaksais tämmöst paskaa : D


      • ASIASTA KIINNOSTUNUT
        123456huoh kirjoitti:

        mullekkin tuli tänää... onneks löysin tän...
        enkä pysty lähettämään STOP viestiä koska puhelimessani on palveluestot... eli en pystyisi ees tilaamaa mtn hemmetin soittoääniä tai mtn...
        selvästi huijausta jos nää tulee tämmösinä 'aaltoina' tai jtn... pitäis varmaan soittaa soneralle... enkyl tiiä mitä se auttais.. huoh.. sadan euron laskuja mulla muutenkin ni ei jaksais tämmöst paskaa : D

        Mullekin oli tullut tollanen viesti 2.2.2010 klo 12.05. Itselläni soneran liittymä on ollut täysin käyttämättä jo melkein vuoden. Kortti on yhdessä puhelimessa ja puhelin jatkuvasti laturissa.
        Onko jollekin tullut jotain maksua tästä hommasta???


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5075
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3197
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1315
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe