sekoilin kännissä vähän liikaa...?

tyhmä...

sekoilin vähän liikaa kännissä baarissa ja tappelin ainoiden kavereitteni kanssa ja haukuin kaikkia ja puhuin ihan SAIRAITA juttuja et tapan itseni yms ihan mielisairasta!kun ajoin pyörällä kotiin lauloin ettei pelottaisja varmaan porukka vähän katto et tossa tulee joku sekopää ym...en tajuu tällästä käytöstä ja vähän pelottaa...oon kyl viime aikoina juonut vähän liikaa, yht.30-40 annosta alkoholia vkossa...
oon siis 24-vuotias tyttö...huomen pitäs nähdä kaverit koulussa ja samoin muut tyypit joiden edessä mokasin itseni täydellisesti..en tiiä miten selviin tästä..oonko oikeesti sekoamassa vai joinko vaan liian monta batterikossua ja salmaria???onko kellään mtn kokemuksia?

10

5200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karbidi

      Oot vaan cooli ja jos tulee asiat puheeks, ni sanot just sillon ottanees hiukka liikaa. Voit vielä selostaa monien menevän sekopäiks siinä vaiheessa. Tilanne selviää varmasti ja pakkohan Sun on se porukka kummiski tavata!

      Tämmöne ohje vaarilta, joka ei tosin ite oo joutunnu ko. tilanteeseen, mut vaihtarit on vissiin vähissä

      Noi annosmääräs kyl on nuorelle naishenkilölle kriittisen rajoilla, naiset kestää vahemmän viinaa ku miehet, ku niitten keho sisältää vähemmän vettä ku miesten, jollon juoma ei laimene, vaan kihoo kaaliin.

      Ookkonä pohtinnu syytä, miks tarttee olla jatkuvissa lärveissä, vaan eihä siit enää aikaamyöte mitä lärvei tuu, ku toleranssi kasvaa.

      Tämmösii tuumailin.

      • karbidi

        jos on "pakko" ottaa enempi, ni ota vaan kirkasta runsaalla plandiksella, ni pärjäät paremmin; eri aineet keskenään sekottaa pahemmin!


    • Kössi.

      Oletko tähän asti luullut, että viina tekisi jonkun viisaammaksi? Sellaista ihmistä ei maailmanhistoria tunne. Päinvastaisia tapauksia se sijaan on lukemattomia. Yhtä monta kuin on juojia.
      Alkoholi hermomyrkkynä aiheuttaa mielenhäiriön kaltaisen tilan liikaa juotuna.
      Viinasta sekoilit.

    • ambivalenttineN

      Mulle käy lähes aina kännissä noin. Mä en yleensä tollasten tapahtumien jälkeen kommentoi kavereielle asiaa mitenkään. Sanon vaan et joo sori olin kännissä että en tarkottanut sitä mitä sanoin teille. Vaihdat vaan puheenaihetta jos he haluavat puhua tosta asiasta. Itse en nimittäin jaksa mitään kyselyitä tollasten tapahtumien jälkeen. Mutta enää niitä ei tule kun en juo. On muuten ihana tunne kun ei tartte pelkää mitään "jälkipuintia."

      Oletko omasta mielestäsi masentunut vai oliko mielesi huono, ennen kuin rupesit juomaan? Mulla vaikuttaa tosi paljon kännien laatuun se, että mikä mieliala on ollut ennen juomisen aloittamista. Jos mieliala on hyvä niin usein kännitkin on silloin hauskoja, mut jos mieliala on huono, niin kännissä olo yleensä vain pahenee.

      Kyllä sä pärjäät. mutta juo seuraavaksi miedompia juomia, jos juot. Sekin saattaa auttaa, jos vaan malttaa pysyy pelkässä oluessa tai siiderissä. Mulle ne ei riittänyt, joten jatkan nyt sit tätä elämää selvinpäin mielummin.

      Nyt reippaasti pyytämään anteeksi, kyllä sun kaverit ymmärtää. Tsemppiä!

      • mielummin ilman

        Minua ei ainakaan kuseta känninen, joka tulee pyytelemään anteeksi humalaisia töppäilyjään, tai vielä pahempi, kuvittelee ilman muuta saavansa ne anteeksi kännin varjolla.
        Mikäli tapaus vielä uusiintuu, aloitan jo vasta-toimenpiteet tai panen välit täysin poikki.

        Ei kännissä oleminen tee ihmistä "edesvastuuttomaksi", vaan kyllä kännin jälkeenkin joutuu kohtaamaan arjen aivan samoin kuin selvänä olleetkin.

        Se, että juo itsensä liian humalaan, on viesti muille ihmisille, "etten välitä teistä pätkääkään".
        Ja jos taas on pakko juoda itsensä jatkuvasti liian humalaan, on syytä ehdottomasti hakea apua alkoholi-ongelmaansa.


      • syksyn tyttö
        mielummin ilman kirjoitti:

        Minua ei ainakaan kuseta känninen, joka tulee pyytelemään anteeksi humalaisia töppäilyjään, tai vielä pahempi, kuvittelee ilman muuta saavansa ne anteeksi kännin varjolla.
        Mikäli tapaus vielä uusiintuu, aloitan jo vasta-toimenpiteet tai panen välit täysin poikki.

        Ei kännissä oleminen tee ihmistä "edesvastuuttomaksi", vaan kyllä kännin jälkeenkin joutuu kohtaamaan arjen aivan samoin kuin selvänä olleetkin.

        Se, että juo itsensä liian humalaan, on viesti muille ihmisille, "etten välitä teistä pätkääkään".
        Ja jos taas on pakko juoda itsensä jatkuvasti liian humalaan, on syytä ehdottomasti hakea apua alkoholi-ongelmaansa.

        Hei sinä puhut täysin asiaa.Ei kännissä törkeästi käyttäytyminen ole tervettä ja siihen on turha vedota et sori otin liikaa tai en muista mitään.
        Jos mokaa se on kestettävä ja seuraukset siitä siinä on turha enää sympatioita odottaa.
        Olen itsekkin mokannut ja vastuub teoistani joutunut ottamaan.
        Sinun juomisesi ei mielestäni kovin hyvällä pohjalla ole ja kannattaa aika tarkasti miettiä,mitä asian kanssa teet.
        Jossain vaiheessa kavereiden ymmärrys alkaa loppua ja tuskin itsekkään jaksasit kovin kauan jos sua kohtaan oltaisiin samanlaisia kuin sinä.
        Minuulla oli viime viikonloppuna työpaikan ns virkistys matka laivalle ja työkaverini haukkui minut jo illallis pöydässä omolle kaikilla mahdollisilla termeillä mitä löytyi.
        Aika hienot fiilikset ja loppu illasta sammui yökerhoon.
        Oli aika hiljainen bussi matka ja ei olla töissä puhuttu sanaakaan.Ei ole tullut anteksi pyyntöä tai mitään selitystä.
        Mutta ei voi mitään jos ei osaa käyttäytyä humalassa eiköhän kannatta olla ottamatta.


      • ambivalenttineN
        syksyn tyttö kirjoitti:

        Hei sinä puhut täysin asiaa.Ei kännissä törkeästi käyttäytyminen ole tervettä ja siihen on turha vedota et sori otin liikaa tai en muista mitään.
        Jos mokaa se on kestettävä ja seuraukset siitä siinä on turha enää sympatioita odottaa.
        Olen itsekkin mokannut ja vastuub teoistani joutunut ottamaan.
        Sinun juomisesi ei mielestäni kovin hyvällä pohjalla ole ja kannattaa aika tarkasti miettiä,mitä asian kanssa teet.
        Jossain vaiheessa kavereiden ymmärrys alkaa loppua ja tuskin itsekkään jaksasit kovin kauan jos sua kohtaan oltaisiin samanlaisia kuin sinä.
        Minuulla oli viime viikonloppuna työpaikan ns virkistys matka laivalle ja työkaverini haukkui minut jo illallis pöydässä omolle kaikilla mahdollisilla termeillä mitä löytyi.
        Aika hienot fiilikset ja loppu illasta sammui yökerhoon.
        Oli aika hiljainen bussi matka ja ei olla töissä puhuttu sanaakaan.Ei ole tullut anteksi pyyntöä tai mitään selitystä.
        Mutta ei voi mitään jos ei osaa käyttäytyä humalassa eiköhän kannatta olla ottamatta.

        ...ja siks olenkin juomatta. Heh heh :)


    • on vastaavanlaisia kokemuksia. Huomaa kuitenkin ettei yhteinen mokailu sinun toimiesi älyttömyyttä vähennä. Krapulassa ja/tai morkkiksessa asiat tuntuvat pahoilta. Juopon psyyke on kuitenkin valitettavan joustava - unohtaminen on uskomattoman nopeaa ja kokemuksista oppiminen lähes mahdotonta.

      Juot ehdottomasti liian paljon ja kertomasi kokemukset osoittavat kiistattomasti, että olet alkoholisti. Alkoholisti ei voi oppia kohtuukäyttäjäksi: on vain rajaton juominen kaikkine seuraamuksineen tai ehdoton raittius. Lisäksi naisen alkoholisoitumisprosessi on paljon nopeampi kuin miehen. Tämä ei ole sovinismia, vaan tieteellinen tosiasia: naisen maksa on pienempi ja vahingoittuu pienemmistä alkoholimääristä kuin miehen. Naisella on myös keskimäärin suurempi rasvaprosentti kuin miehellä, joten sama alkoholimäärä vaikuttaa naiseen voimakkaammin kuin mieheen.

      Raittius ei ole kuitenkaan niin paha asia kuin miltä se äkkiseltään kuulostaa. Raittiinakin voi elää täysipainoista elämää, eikä meillä alkoholisteilla muuta tapaa olekaan. Tulee myös harvemmin, oikeastaan tosi harvoin, tapelluksi, haukutuksi kavereita ja puhutuksi sairaita juttuja.

      Tältäkin palstalta löydät kokeneiden neuvoja. Tässä tutustumisen arvoinen linkki:
      http://www.paihdelinkki.fi/

      Jos olet lukuihmisiä, tässä pari hyvää kirjaa:
      "AA:n Iso Kirja"
      Raimo O. Kojo:"Eroon viinasta"

    • rattijuoppo

      Normaaliltahan tuo kuulostaa ainaski meikäläiselle. Sillä erotuksella että kotimatakani saatan silloin tällöin taittaa autolla. Nyt sitten ootellaan viime kerran jälki seuraamuksia, kun sattu partio auto kohille.

    • pilluntuhoaja

      Moi ap miten menee? Onko sinusta nyt tullut selväpäinen ja alistuva nainen, joka levittää miehelleen vittua ja persettä kun käsketään?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      61
      1725
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1270
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      664
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe