Vistan tehovaatimukset

agöpijapgijpaegij

Eikö ne helvetin ääliöt tajua, että näillä koneilla pitäisi tehdä töitäkin!??!!?!?

1 Gt suositellaan keskusmuistiksi...ei herran jumala...ei perkele...LUONNONVAROJEN TUHLAUSTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mitä Linuxia suosittelette? Mistä voi opetella Unix-perusteita?

12

917

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Speksaaja

      ettekste haluukkaan hienoja efektejä ja 3 deetä?

      • opengeeli

        mulla ainaski on Xgl & suse... ja tällä voi tehä töitäkin ;D
        ja ei tarvii ihan hirvittäviä tehoja!


    • Mandrivaa, Susea, Fedoraa ja Ubuntua. Kannattaa kokeilla koneelle ja etsiä se josta itse tykkää eniten.. Itse olen kokenut Mandrivan miellyttävimmäksi. Toisaalta Susea en ole kauheammin kokeillut, mutta on kuulemma helppokäyttöinen ja ubuntussa on hyvä yhteisö takana, mutta mielestäni on hiukan kankea käyttiksenä.

    • Aloitin aikoinaan tarkemman linuxiin tutustumisen duunissa ja se pakotti turvautumaan kirjaston palveluun, eli kannattaa hakea sieltä jokin hyvä kirja, tai ostaa.

    • fix it

      Uskaltasin veikata että tuo Vistan eka versio on ihan täys katastrofi, jopa pahempi seula kun Win98:n eka versio aikanaan.

      • vapaakoodari

        Mitä väliä? Vistassa on 3D-näkymät käyttöliittymään tuova Aero-teknologia!!
        Jee jee jee.


      • Höpö.
        vapaakoodari kirjoitti:

        Mitä väliä? Vistassa on 3D-näkymät käyttöliittymään tuova Aero-teknologia!!
        Jee jee jee.

        Kyllä se riittää että on hienoa,

        aero lennättää visvan ilmaan :)


    • suositella

      KDE ja Gnome on tehosyöppöjä, 1 giga muistia ei edes riitä niille. Käytä vaan sitä waretettua XP:täsi ja ole tyytyväinen.

      • 512**

        Gnome tässä nyt on käytössä ja muistia 512 Mt, joten "tietosi" ovat ihan pielessä. Hyvin toimii.


      • Linux masta
        512** kirjoitti:

        Gnome tässä nyt on käytössä ja muistia 512 Mt, joten "tietosi" ovat ihan pielessä. Hyvin toimii.

        Toimii minulla hyvin 256mb muistilla, ei ole ongelmia ollutkaan ;)


      • puusilimä_

        tiedät asioista...
        mulla on susessa 1Gt muistia kokoajan käytössä.
        siitä vaan 70% jon jäerjestelmän cachea..
        tuo taas on aika vaikea ymmärtää jos on windows XP käyttäjä.
        koetan kuitenkin selkeyttää yksinkertaisille aivoillesi.
        esim.
        -miksi pitää autotallissa ferraria jos ei aja sillä?


      • Linuzzitutkija
        Linux masta kirjoitti:

        Toimii minulla hyvin 256mb muistilla, ei ole ongelmia ollutkaan ;)

        Tää gnome on hirveä tehosyöppö, oon täs aamun surffaillu ja kuunnellu musaa jne.

        Eli 512 megaa keskusmuistia, käytössä tällä hetkellä 123,0 megaa eli vapaana tuollaset 390 megaa.

        Swap muistiakin on käytössä järkyttävät 0 tavua!

        Tää on ihan paska systeemi!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe