Eikö ne helvetin ääliöt tajua, että näillä koneilla pitäisi tehdä töitäkin!??!!?!?
1 Gt suositellaan keskusmuistiksi...ei herran jumala...ei perkele...LUONNONVAROJEN TUHLAUSTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mitä Linuxia suosittelette? Mistä voi opetella Unix-perusteita?
Vistan tehovaatimukset
12
881
Vastaukset
- Speksaaja
ettekste haluukkaan hienoja efektejä ja 3 deetä?
- opengeeli
mulla ainaski on Xgl & suse... ja tällä voi tehä töitäkin ;D
ja ei tarvii ihan hirvittäviä tehoja!
Mandrivaa, Susea, Fedoraa ja Ubuntua. Kannattaa kokeilla koneelle ja etsiä se josta itse tykkää eniten.. Itse olen kokenut Mandrivan miellyttävimmäksi. Toisaalta Susea en ole kauheammin kokeillut, mutta on kuulemma helppokäyttöinen ja ubuntussa on hyvä yhteisö takana, mutta mielestäni on hiukan kankea käyttiksenä.
Aloitin aikoinaan tarkemman linuxiin tutustumisen duunissa ja se pakotti turvautumaan kirjaston palveluun, eli kannattaa hakea sieltä jokin hyvä kirja, tai ostaa.
- fix it
Uskaltasin veikata että tuo Vistan eka versio on ihan täys katastrofi, jopa pahempi seula kun Win98:n eka versio aikanaan.
- vapaakoodari
Mitä väliä? Vistassa on 3D-näkymät käyttöliittymään tuova Aero-teknologia!!
Jee jee jee. - Höpö.
vapaakoodari kirjoitti:
Mitä väliä? Vistassa on 3D-näkymät käyttöliittymään tuova Aero-teknologia!!
Jee jee jee.Kyllä se riittää että on hienoa,
aero lennättää visvan ilmaan :)
- suositella
KDE ja Gnome on tehosyöppöjä, 1 giga muistia ei edes riitä niille. Käytä vaan sitä waretettua XP:täsi ja ole tyytyväinen.
- 512**
Gnome tässä nyt on käytössä ja muistia 512 Mt, joten "tietosi" ovat ihan pielessä. Hyvin toimii.
- Linux masta
512** kirjoitti:
Gnome tässä nyt on käytössä ja muistia 512 Mt, joten "tietosi" ovat ihan pielessä. Hyvin toimii.
Toimii minulla hyvin 256mb muistilla, ei ole ongelmia ollutkaan ;)
- puusilimä_
tiedät asioista...
mulla on susessa 1Gt muistia kokoajan käytössä.
siitä vaan 70% jon jäerjestelmän cachea..
tuo taas on aika vaikea ymmärtää jos on windows XP käyttäjä.
koetan kuitenkin selkeyttää yksinkertaisille aivoillesi.
esim.
-miksi pitää autotallissa ferraria jos ei aja sillä? - Linuzzitutkija
Linux masta kirjoitti:
Toimii minulla hyvin 256mb muistilla, ei ole ongelmia ollutkaan ;)
Tää gnome on hirveä tehosyöppö, oon täs aamun surffaillu ja kuunnellu musaa jne.
Eli 512 megaa keskusmuistia, käytössä tällä hetkellä 123,0 megaa eli vapaana tuollaset 390 megaa.
Swap muistiakin on käytössä järkyttävät 0 tavua!
Tää on ihan paska systeemi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun355792- 773393
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa823155Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus3152725- 412262
- 542201
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo251480Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211381- 491379
Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."
Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui281293