Vapaa kuvaus

in the world of fools wisdom is insanity -agonizer- Big love testistä: Diplomaattiset vaimojen käsittelytaitosi ovat niin mahtavat, että sinun kannattaisi pystyttää ihmissuhdeneuvojan vastaanotto. Olet myös siitä poikkeuksellinen mies, että käytät alapääsi lisäksi myös yläpäätäsi, joten suosittelemme varmuuden vuoksi sinua käymään hormonitason mittauksessa. Oraakkelilta: Minä: Kuka on gandalf79 Oraakkeli: Martti Ahtisaaren salainen ihailija, mutta näethän myös tilanteen koomisen puolen? Minä: Mitä mun kannattaisi seuraavaksi tehdä? Oraakkeli: Käväistä plastiikkakirurgilla, hammaslääkärissä, kampaajalla ja sen jälkeen hankkia elämä. Minä: Kampaajalla? Oraakkeli: Jaha.. no ei ole sinuakaan järjellä pilattu Minä: Olenko mielestäsi nainen? Oraakkeli: Et kumpikaan, olet poikkeustapaus. Minä: Millainen poikkeustapaus? Oraakkeli: Karvaton, mutta ruma. Minä: Miten niin karvaton? Oraakkeli: Salaa toivoin että et olisi edes huomannut vastauksen huonoutta... mutta sähän olet teräväsilmäinen kaveri! Linkit: http://www.youtube.com/watch?v=6JtHDkM9JhM, http://www.powerattunements.com/go.html Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

23

Kommenttia

121

  1. tekijänoikeusmafia vauhdissa

    http://kuvaton.com/kuvei/tekijanoikeusjarjestot_demotivator.jpg http://piraattiliitto.org/uutiset/2009/06/poppari-ameri
    Maailman menoa
    0
    108
  2. uskovaisten sanoma tiivistettynä

    tähän muotoon nyky kielelle heitin puheensa voisi tulkata "Herra ja jeesus rakastaa sua, mut VITTU JOS SUL ON JOKU TOIN
    Ateismi
    5
    204
  3. moi

    Mitäs tälle palstalle nykyään kuuluu, kun hetkeen ei ole tullut käytyä?
    Ateismi
    8
    468
  4. Pahuudesta

    Täällä on aikas paljon käyty syyttämässä erinnäisiä ihmisryhmiä pahuudenlähteeksi.. uskovaiset ateisteja ja ateistit usk
    Ateismi
    3
    431
  5. Slovenian kappale loistava

    mitä enemmän sitä kuuntelee sen paremmalta se kuulostaa
    Euroviisut
    4
    351
  6. maailmanlopun liikkeet vaarallisia

    Katselin tuossa netistä videon ja olen entistä vakuuttuneempi uskontojen vaarallisuudesta. Varsinkin kun tuomionpäivän i
    Fundamentalismi
    2
    413
  7. uus puolue?

    Nuoret hävis nämä vaalit aikas puhtaasti, joten miltä kuulostaisi nuortenpuolue??
    Yleistä politiikasta
    2
    407
  8. NTFS-3g ajurin 1.0 versio valmistunut

    Toimivan ajurin ilmestyminen linuxille tarkoittaa sitä, että nyt on periaatteessa mahdollista siirtää tiedostoja windows
    Yleistä Linuxista
    1
    280
  9. Henkisyys

    Mitä henkisyydellä kenenkin mielestä tarkoitetaan? Onko se vain materialismin vastakohta ja mitä silloin on materialismi
    Yleistä uskonnosta
    0
    97
  10. HP Pavilion ZE4417AE kannettava

    Huomasin just, että koneesta on tuuletin hirttänyt kiinni, eli onko kenelläkään kokemusta onko hankala löytää tai vaihta
    Yleistä tietokoneista
    0
    177
  11. Uskoon tulo, eli hihhuloituminen

    Ateistin näkökulmasta katsottuna hihhuliksi hurahtaminen on melko outo käsite. Siksi tässä ajattelinkin selittää mistä m
    Ateismi
    20
    1027
  12. silmänruokaa

    Ajattelin että voisi pistää pienen kuvankaappauskisan työpöydistä, kun tuota vistan ulkoasua ovat jotkut täällä käyneet
    Sodat
    11
    778
  13. Romanttinen rakkaus

    Romanttinen ”rakkaus” sellaisena kuin sen näen lyhyt alkupuhe Eli alkuun kait voinen sanoa että mietin sitä että täss
    Rakkaus ja rakastaminen
    3
    1158
  14. taas uskovaisten hyökkäys ilmaisunvapautta vastaan

    Kun miettii Lordi kohua, josta yhtenä osana on jälleen uskovaisten nousu kyseistä bändiä ja sen euroviisujen esiintymist
    Euroviisut
    6
    485
  15. taas uskovaisten hyökkäys ilmaisunvapautta vastaan

    Kun miettii Lordi kohua, josta yhtenä osana on jälleen uskovaisten nousu kyseistä bändiä ja sen euroviisujen esiintymist
    Ateismi
    6
    583
  16. kreationismin todisteet?

    Tähän mennessä olen nähnyt väittämiä evoluutiota vastaan, mutta en yhtään todisteita kreationismin puolesta. Tuossa kai
    38
    2772
  17. Saatana puolustaa uskovien uskoa

    Kun asiaa tarkemmin miettii, niin tällaiseen tulokseen päädyin. Monet uskovaiset vetoavat sielunviholliseen, kun asiat e
    Ateismi
    6
    524
  18. Raamatun kuvan mukainen jeesus

    On jo suorittanut toisen tulemisensa, ja hänen luonteensa voi helposti päätellä hänen ajanman fasistisen pelastus/ikuine
    Ateismi
    16
    939
  19. ajatus lakiuudistuksesta

       Eli kaikki helvettiin, ikuiseen kadotukseen ja ihmisten pelottelulla tapahtuva saarnaaminen muutettaisiin laittomaksi
    Ateismi
    7
    511
  20. ajatus lakiuudistuksesta

    Eli kaikki helvettiin, ikuiseen kadotukseen ja ihmisten pelottelulla tapahtuva saarnaaminen muutettaisiin laittomaksi. M
    Lähetystyö
    2
    220