pirelli

mankelix

Onko kellään kokemusta Pirelli Sport Demon renkaista? Pito sateella ja kulutuskestävyys ym?

7

1458

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehdottomasti

vastaus kaikkiin on kyllä. Ostat siitä sulle hyvät renkaat.

t. Kenttälapio

• ajellut

nyt viitisentonnia ko. renkailla, pintaa on vielä ainakin toiseen mokomaan. Ajo-ominaisuudet keskivertoa. Hinta/laatusuhde mielestäni kohtuullinen.

• Työkaveri osti keväällä MotoMorinin ja siinä oli, tosin Diablo ensiasennusrenkaana.
      Pito oli kuulemma mitä mahtavin mutta kestävyyttä riitti 4000 km.
      Uutta alle ja viimeks kun juteltiin niin 3000 oli tullut gumilla ajettua ja se oli melkein finaalissa.
      Maahantuojan edustaja oli sanonut että Diablo Strada kestää noin 7000km mutta pito on huonompi.
      Mulla on sellainen käsitys kuten muutamilla muillakin että Pirelli ei kestä kulutusta,ajo-ominaisuudet ovat kyllä hyvät mutta jos joutuu ostamaan 3-5 gummia kesässä niin sehän alkaa jo rasittaan lompakkoa.

• mankelix

En siis osta kyseistä rengasta. Yleensä ja oikeastaan lähes aina olen käyttänyt continentalin renkaita, mutta tuo pirellin demoni on niin paljon halvempi että ajattelin kokeilla. Vaan jos kulutuskestävyys on tota luokka en edes harkitse. Yleensä mulla kestää takakumi sellasen 15000-20000 km ja etutassu 30000. En tosiaan osta rengasta joka menee alle 10000km sliksiksi. Kiitoksia sulle infosta.

• diablo corsat

Morini on aika väännökäs peli. Ehkä kaverisi on vähän vielä herkutellut niillä väännöillä?...Mulla on 200kg/105hv pyörä ja Diablo Corsa (siis Diabloa pehmeämpi) on vasta puolessa välissä neljäntonnin kohdalla. Ominaisuudet on vielä 100% - se on mahdollisimman mukava rengas. Jonkun verran täytyy kuitenkin maantiellä pitää ylipainetta. Radallakaan ei tarvitse alle ohjepaineen laskea, ellei nopea ole. Jos pitää ohjepaineita ja välillä alle, rengas on lyhytikäisempi.

• gsx750f

ensimmäinen sport demon takarengas kesti n.7tkm, ja nyt ajettu toisella 4tkm, pintaa jäljellä 4mm. Eturenkaalla ajettu n.11tkm ja pintaa jäljellä 3mm.

• Itellä kesti takana melkein kymppitonnin, edessä on nyt ajettu kohta 15 tkm, joskin kohta vaihto edessä. Mielestäni sateella, varsinkin kylmemmillä keleillä aikas liukas (vaan niinhän ne taitaa olla kaikki). Hinta ei kyllä ole paha...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta

Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk
      Maailman menoa
      66
      4012
    2. Pride-rautu korvaamaan kirjolohi

Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n
      Maailman menoa
      15
      2117
    3. Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin

Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj
      Maailman menoa
      11
      1897
    4. Olen parasta a-luokkaa

Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge
      Sinkut
      36
      1254
    5. 27
      1219
    6. Se mua jotenkin harmittaa

Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et
      Suhteet
      11
      983
    7. Shakki ja matti

Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit
      Ikävä
      71
      837
    8. Oot tosi epätavallinen

ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.
      Ikävä
      43
      829
    9. Tuntuu että sulla on uusi ihastus

Toivottavasti vain harhailen.
      Ikävä
      40
      731
    10. Peuran liikenne ajovaloissa

Haittaako se jos bussit on romuja ja käyttökiellossa? https://www.ilkkapohjalainen.fi/avi-loysi-kahdeksan-puutetta-kaup
      Ähtäri
      24
      684
    Aihe