Onko kellään kokemusta Pirelli Sport Demon renkaista? Pito sateella ja kulutuskestävyys ym?
pirelli
7
1447
Vastaukset
- ehdottomasti
vastaus kaikkiin on kyllä. Ostat siitä sulle hyvät renkaat.
t. Kenttälapio - ajellut
nyt viitisentonnia ko. renkailla, pintaa on vielä ainakin toiseen mokomaan. Ajo-ominaisuudet keskivertoa. Hinta/laatusuhde mielestäni kohtuullinen.
Työkaveri osti keväällä MotoMorinin ja siinä oli, tosin Diablo ensiasennusrenkaana.
Pito oli kuulemma mitä mahtavin mutta kestävyyttä riitti 4000 km.
Uutta alle ja viimeks kun juteltiin niin 3000 oli tullut gumilla ajettua ja se oli melkein finaalissa.
Maahantuojan edustaja oli sanonut että Diablo Strada kestää noin 7000km mutta pito on huonompi.
Mulla on sellainen käsitys kuten muutamilla muillakin että Pirelli ei kestä kulutusta,ajo-ominaisuudet ovat kyllä hyvät mutta jos joutuu ostamaan 3-5 gummia kesässä niin sehän alkaa jo rasittaan lompakkoa.- mankelix
En siis osta kyseistä rengasta. Yleensä ja oikeastaan lähes aina olen käyttänyt continentalin renkaita, mutta tuo pirellin demoni on niin paljon halvempi että ajattelin kokeilla. Vaan jos kulutuskestävyys on tota luokka en edes harkitse. Yleensä mulla kestää takakumi sellasen 15000-20000 km ja etutassu 30000. En tosiaan osta rengasta joka menee alle 10000km sliksiksi. Kiitoksia sulle infosta.
- diablo corsat
Morini on aika väännökäs peli. Ehkä kaverisi on vähän vielä herkutellut niillä väännöillä?...Mulla on 200kg/105hv pyörä ja Diablo Corsa (siis Diabloa pehmeämpi) on vasta puolessa välissä neljäntonnin kohdalla. Ominaisuudet on vielä 100% - se on mahdollisimman mukava rengas. Jonkun verran täytyy kuitenkin maantiellä pitää ylipainetta. Radallakaan ei tarvitse alle ohjepaineen laskea, ellei nopea ole. Jos pitää ohjepaineita ja välillä alle, rengas on lyhytikäisempi.
- gsx750f
ensimmäinen sport demon takarengas kesti n.7tkm, ja nyt ajettu toisella 4tkm, pintaa jäljellä 4mm. Eturenkaalla ajettu n.11tkm ja pintaa jäljellä 3mm.
Itellä kesti takana melkein kymppitonnin, edessä on nyt ajettu kohta 15 tkm, joskin kohta vaihto edessä. Mielestäni sateella, varsinkin kylmemmillä keleillä aikas liukas (vaan niinhän ne taitaa olla kaikki). Hinta ei kyllä ole paha...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis965179Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀1754882BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2114078- 2163285
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1153118Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main1002961- 1251820
HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok171659Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa
Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja1471647- 611359