sari ilman meikkiä!!!!!!

OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!

siis hyi helvetti menkääpä http://bb.subtv.fi/subnetti/bigbrother2006/blogit.shtml/sari
ja sieltä kuvagalleriaan ja sariin... ja kattokaa kuvia nimeltä
   
Big Brother: Aamupala maistui Sarille (8/31/06)


   
Big Brother: Aamusta asti iloisia. (9/2/06)




siis hyi helvettti,sehän on kaikista rumin!!!

24

4853

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerronpa kuitenkin

      KAIKKI vaaleahiuksiset on ton näkösiä ilman meikkiä. (tarkotan siis aitoja blondeja, en niitä joil on valkastu letti) Se johtuu kato siitä että myös ripset ja kulmakarvat on vaaleet ja eivät erotu ihosta hyvin.

      Tarkasteleppa lähipiiriäsi...

      • linkki...

      • ei totta.

        Satun olemaan vaalea luonnostani ja ripset ja kulmakarvat mustat!! Että eipäs yleistetä! :)


    • se on

      mietippäs itseäsi ilman meikkiä!!

    • jukkapalamu

      Heti alusta asti kattelin että tyttö on kuin Linda Lampenius, meikin kanssa ihan ok, mutta ilman sitä näyttää kuin olisi nukkunut yönsä katuojassa.

      Ruma kuin sika pienenä.

    • sari on

      tuollainen on just täydellinen nainen

    • kuuluu

      silmien maalaminen päähän.

    • ilman ehostusta

      Onks sulle järkytys nähdä ihminen ilman meikkiä huh huh. Suurin osa naisista on elottoman näkönen ilman sitä. Katsoppas esim malleja ja missejä miltä ne näyttää ilman ehostusta. Tavis naisilta ja ihan normaaleilta sellasilta.

    • ............
    • VonDon
    • Meikittömyys kunniaan

      "Miehet" täällä suupäänä arvostelemassa meikittömiä naisia. Menkää kotiinne vielä hieman kasvamaan ja kypsymään. Miten te voitte surffailla keskellä päivää täällä kun on vielä koulua?

      • ihot

        Sarin ja Heidin ihot näyttävät väsyneiltä Tähän olen kiinnittänyt jo aiemmin huomion. Liikaa rasitusta...biletys, tupakka, aurinko, pakkeli...Ryppyjä molemmilla.


      • sari on
        ihot kirjoitti:

        Sarin ja Heidin ihot näyttävät väsyneiltä Tähän olen kiinnittänyt jo aiemmin huomion. Liikaa rasitusta...biletys, tupakka, aurinko, pakkeli...Ryppyjä molemmilla.

        kuin haudasta noussut. RUMA! Eikä voi kauniiksi sanoa sen pakkelimäärän kanssakaan. YÖK! Ja olen mies 25v.


    • .............

      voi mitään, jos ei ikinä naista oo ilman meikkiä päässyt näkemään.. Tuleehan se yllätyksenä, ettei naiset olekaan sitä mitä meikillä on saatu aikaan..

      • ...

        Heh, no ei niissä kuvissa sari ollu mikään kamalan näkönen..on niitä pahempiakin nähty..
        Ja jossain lehdessä on ollut isompis julkkiksia ilman meikkiä..ja ei ne kyllä kovin hehkitä ollu vrt. meikillisinä..esim. Eva Longoria..


      • kokemus..

        Tapasin baarissa erittäin kauniin neitokaisen joka siitä sitten lähti yökylään luokseni. Hommat hoidettiin ja neito yöpyi luonani. Aamulla herätessäni, huomasin, että tytöllä oli pitkä irtolisäke hiuksissa jonka irroitti ja kun hän tuli suihkusta ilman meikkiä, näky oli järkytys. Mietin siinä, että kuinka ihmeessä voi meikki muuttaa ihmistä noin paljon. miksi naisten täytyy tällätä itsensä aivan erilaiseksi, kuin mitä oikeasti ovat? Kertokaahan.


      • ...........
        ... kirjoitti:

        Heh, no ei niissä kuvissa sari ollu mikään kamalan näkönen..on niitä pahempiakin nähty..
        Ja jossain lehdessä on ollut isompis julkkiksia ilman meikkiä..ja ei ne kyllä kovin hehkitä ollu vrt. meikillisinä..esim. Eva Longoria..

        tai pamela Andersson


      • ilman ehostusta
        kokemus.. kirjoitti:

        Tapasin baarissa erittäin kauniin neitokaisen joka siitä sitten lähti yökylään luokseni. Hommat hoidettiin ja neito yöpyi luonani. Aamulla herätessäni, huomasin, että tytöllä oli pitkä irtolisäke hiuksissa jonka irroitti ja kun hän tuli suihkusta ilman meikkiä, näky oli järkytys. Mietin siinä, että kuinka ihmeessä voi meikki muuttaa ihmistä noin paljon. miksi naisten täytyy tällätä itsensä aivan erilaiseksi, kuin mitä oikeasti ovat? Kertokaahan.

        Mä olen jo lähes 40-v nainen ja hissukseen vuosien saatossa meikki jäänyt pois vaikka nythän sillä käyttöä olisikin :). Nuorena piti purkki tolkulla sitä tunkea naamaan. Miehiltä kyllä aina tullut kehuja, että mukavaa kun näkee naisen sen oikean näköisenä eli tietää mitä tuleman pitää aamuisin :) Nyt jo oma ukko kotona joka ei edes pidä jos kamalasti maalaan naamaani.


      • vähän
        kokemus.. kirjoitti:

        Tapasin baarissa erittäin kauniin neitokaisen joka siitä sitten lähti yökylään luokseni. Hommat hoidettiin ja neito yöpyi luonani. Aamulla herätessäni, huomasin, että tytöllä oli pitkä irtolisäke hiuksissa jonka irroitti ja kun hän tuli suihkusta ilman meikkiä, näky oli järkytys. Mietin siinä, että kuinka ihmeessä voi meikki muuttaa ihmistä noin paljon. miksi naisten täytyy tällätä itsensä aivan erilaiseksi, kuin mitä oikeasti ovat? Kertokaahan.

        et miks naiset meikkaa?? just teidän miesten takia ja teidän kommenttien takia... "sarihan näyttää ihan rumalta sialta ilman meikkiä" Siis haloo?!?!? menkää miehet itseenne ennen kuin kysytte et miks naiset tarvitsee meikkiä. siks ku miehet aika pahasti sit latelee todella "kehuja" ku nainen on ilman meikkiä!!!!


      • Naisten asialla
        vähän kirjoitti:

        et miks naiset meikkaa?? just teidän miesten takia ja teidän kommenttien takia... "sarihan näyttää ihan rumalta sialta ilman meikkiä" Siis haloo?!?!? menkää miehet itseenne ennen kuin kysytte et miks naiset tarvitsee meikkiä. siks ku miehet aika pahasti sit latelee todella "kehuja" ku nainen on ilman meikkiä!!!!

        Tämä BB-palsta on tuonut taas valitettavan hyvin esiin sen miten naisiin suhtaudutaan esineellistävästi. Huomattavassa vähemmistössä (vai onko niitä lainkaan?) ovat viestit joissa esim. haukutaan BB-miesten ulkonäköä, vaikkeivät he kaikki todellakaan täytä länsimaisen kauneusihanteen kriteerejä.

        Miettikääpä myös sitä, mitä Jenni sanoi eilisessä subin BB-lähetyksessä Heidille (vai oliko se Sari?), heidän ollessaan kaksin makuuhuoneessa keskustelemassa. Voiko nainen halutessaan vaatia (BB-talossa) ruumiillista koskemattomuutta tulematta leimatuksi nipottajaksi tms?


    • Onhan tota Saria joo kauniiks kehuttu. Sehän nyt on tosi asia että nainen on kauniimpi sopivasti meikattuna,mutta miten vaikuttaa hiukset? Pidettäisiinkö Saria yhä kauniina jos hänen ihanat pitkät vaaleat kutrinsa olisivatkin lyhyet ja tummat?Vilkaisisitko kahdesti jos kadulla tulisi vastaan vaikka olisi kuin nätisti meikattu.Eli olen sitä mieltä että Sari on kaunis hiuksiensa ja vartalonsa takia.

      • ..............................

        hiuksetko eivät voi olla kauniit??


      • Priestess(en jaks.rek)
        .............................. kirjoitti:

        hiuksetko eivät voi olla kauniit??

        totta kai on kauniit.mutta sarilla ?


    • yleensä on

      kun on blondi, niin kulmat ja ripsetkin ovat aika vaaleita. Siksi me brunetit olemmekin kauniita myös esim. saunassa ja öisin koska emme tarvitse ruiskumaalia naamaan:D:D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2050
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1373
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      942
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      354
      880
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe