Sulon kanssa

Nti Nautinto

Mun pehmeä lämmin käsi kulkee sun selkää pitkin ja mun huulet suukottelee sun kaulaa... mä haistelen sun tuoksua.

Mä kiedon molemmat käteni sun ympäri ja ne seikkailevat sun kyljillä ja selässä hyväillen ja puristellen.. etsin sun huulet ja suutelen sua pehmeästi ja pitkään. Sä olet ihanan ujo ja hellä..

Mä suutelen sua yhä ja mun kädet alkaa laskeutua sun takapuolelle... mä hyväilen sun ihanaa takapuolta housujen päältä. Sä huokaat suloisesti. Huulet karkaavat kaulalle näykkimään ja puristan sua pakarasta. Ynähdät..

Mä autan sua pujottamaan paidan pois..

Suutelen rintaasi ja hyväilen sun selkää ja vatsaa. Huomaan sun sulkeneen silmät nautinnosta..

Mä suutelen sua taas pitkään suulle ja alan availla sun housujasi... vyö kilisee kiihottavasti ja menee hetki ennen kuin saan sen auki.

Hyväilen sua housujen läpi ja tunnen, että sä olet jo ihan kova. Värähdät kosketustani. Huokaan kiihottuneena ja suutelen sua.

Mä avaan sun housut hitaan kiihottavasti ja suutelen sua koko ajan huulille ja kaulaan. Näykinkin hieman...

Otan sulta samalla kertaa alushousutkin pois ja otan sun kivikovan kalun käteeni ja hyväilen sitä hiljaa. Sun huuliltasi karkailevat inahdukset saavat mut haluamaan sua yhä enemmän..

Laskeudun polvilleni sun eteen ja alan suudella kaluasi hiljaa pitkin vartta...

Hyväilen sitä kielelläni ja nuolen terskaa. Sä huokaat ja sun ihosi värisee mun käteni alla, kun hyväilen sun reisiäsi..

Upotan hitaasti kalusi lämpimään ja kosteaan suuhuni ja nuolen sitä samalla, kun alan liikuttaa sitä edestakaisin, hitaasti, kiduttavasti. Sun äänesi muuttuu huokailevaksi voihkeeksi..

Hyväilen samalla kädelläni kalusi vartta, välillä hitaasti, välillä kiihdyttäen tahtia. Tunnen, että alat olla valmis.. Pitkitän vielä hetkeksi nautintoasi, kunnes annan sun laueta mun rinnoilleni.. Sä värähtelet ja voihkit suloisesti orgasmin kourissa ja mä ihailen sun nautintoasi katseellani.

Nousen ylös ja suutelen sun suutasi..

Hyväilen sun hiuksiasi...

Käyn hieman peseytymässä ja kun palaan olet makuullasi sängyllä...

Tulen viereesi ja suutelen sua. Hyväilen hiuksiasi ja suutelen sun kaulaa. Hengityksesi on jo hieman tasaantunut.

Pyydän sua menemään vatsallesi..

Nousen ylös sängystä ja otan alushousuni pois. Otan voidepurkin käteeni ja tulen istumaan pakaroidesi päälle...

Puristan rasvaa käteeni ja alan hieroa sun harteitasi ja selkääsi. Huokaat tyytyväisenä..

Hitain... pehmein liikkein.

Tunnet mun pilluni pakaroitasi vasten. Jos olet oikein tarkka, voit tuntea kuinka märkä mä olen.

Mä haluan sua aivan mielettömästi, mutta haluan vielä pitkittää omaa nautintoani ja antaa sunkin nauttia oikein todella.

Mä siirryn taaksepäin ja jatkan sun hieromistasi... käteni liikkuvat alaselälläsi ja alan hieroa sun pakaroitasi. Puristelenkin hieman. Naurahdat..

Laskeudun pikku hiljaa alaspäin ja hieron jalkojasi. Reisiäsi, pohkeitasi, nilkkojasi...

Pyydän sua kääntymään selällesi..

Istun päällesi lantiosi kohdalle ja kalusi tuntuu pikkuisen heräilevän taas jo..

Hieron pehmeillä, lämpimillä käsilläni olkapäitäsi. Kumarrun suutelemaan sun huulia..

Hierontani alkaa muuttua pehmeäksi hyväilyksi ja huomaamattanikin alan hieroa paljasta pilluani sun heräilevää kaluasi vasten...

Kun tunnen, että sä olet jo aivan kova, mä en voi enää odottaa ja nousen sen verran ylös, että saan ohjattua sut sisääni...

Mä voihkaisen nautinnosta, kun uppoat muhun syvälle. Kovana, halukkaana. Sä vedät henkeä kiivaasti ja kasvoiltasi kuvastuu nautinto..

Alan hitaasti liikkua päälläsi. Tunnen, että sä kasvat mun sisälläni entisestäänkin..

Mä pyydän sua tulemaan päälleni..

Mä irrottaudun susta ja laskeudun selälleni. Sä tulet heti mun päälleni ja työnnyt syvälle mun märkään pilluuni. Mä en voi olla valittamatta nautinnosta...

Sä liikut mun sisälläni välillä hitaasti, välillä rajusti ja mulla valuvat nautinnon kyyneleet silmistä... Voihkin ja liikun sua vasten.

Mä pyydän sua tulemaan vielä takaapäin...

Mä nousen istumaan ja suutelen sun huuliasi ja kumarrun eteesi..

Sä tulet sisääni kerralla ja ulvahdan onnesta.

Sä nait mua rajusti ja mä valitan nautinnosta ja tunnen, että sä olet ihan kohta tulossa...

Pian purkaudut selälleni ääneen valittaen ja mä rojahdan mahalleni sängylle huohottavana ja hikisenä...

"Sä olet ihana", huokaat ja mä hymyilen tyynyyn onnellisena.

1

12261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suloitse

      Miksä kerrot koko Suomelle sen, mikä meillä on (vielä) tekemättä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      102
      7315
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      36
      2792
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2366
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      107
      2076
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      16
      1775
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1545
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1407
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1381
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1343
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1324
    Aihe