Legolas faneja?

**Arwen**

Onx tääl ketään Legolas fania?Mun mielest se on niin ihana!!!!!!!Ja Kaksi tornia on iha sika hyvä!

32

1278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • greenleaf

      varmasti löytyy... legolas on iiiihana.....

      • **Arwen**

        Ootko nähny ne leffat? Kun olin kattomassa kahta tornia niin meinasin kiljua aina kun Legolas tuli!


      • Legolas-friikki

        Legolas on paras..... :}


      • Scatha
        **Arwen** kirjoitti:

        Ootko nähny ne leffat? Kun olin kattomassa kahta tornia niin meinasin kiljua aina kun Legolas tuli!

        Menkää nyt hoitoon! Elokuva on hyvä koska siinä on joku hyvännäkönen jätkä??? Ei vittu. Ette usko kuinka tuollainen "Tolkien tuntemus" ottaa päähän...


      • Legolas-friikki

        Legolas on paras..... :}


      • Scatha
        **Arwen** kirjoitti:

        Ootko nähny ne leffat? Kun olin kattomassa kahta tornia niin meinasin kiljua aina kun Legolas tuli!

        Menkää nyt hoitoon! Elokuva on hyvä koska siinä on joku hyvännäkönen jätkä??? Ei vittu. Ette usko kuinka tuollainen "Tolkien tuntemus" ottaa päähän...


      • **Arwen**
        Scatha kirjoitti:

        Menkää nyt hoitoon! Elokuva on hyvä koska siinä on joku hyvännäkönen jätkä??? Ei vittu. Ette usko kuinka tuollainen "Tolkien tuntemus" ottaa päähän...

        En oo lotr fani vaan sen takii et siin on Legolas..... Joten haista....


      • **Arwen**
        Legolas-friikki kirjoitti:

        Legolas on paras..... :}

        Nii onnnnn....mä ihan sokaistun kun nään sen.....=)


      • lukutoukka
        Scatha kirjoitti:

        Menkää nyt hoitoon! Elokuva on hyvä koska siinä on joku hyvännäkönen jätkä??? Ei vittu. Ette usko kuinka tuollainen "Tolkien tuntemus" ottaa päähän...

        älkää kuolatko niiden leffojen näytteliöi kun ei ne nyt niin hyvän näkösii oo. vaik olis niin mitä järkee on paljastaa kaikille et ne on niin ihania teijän mielest???


      • lukutoukka
        **Arwen** kirjoitti:

        Nii onnnnn....mä ihan sokaistun kun nään sen.....=)

        hei lopettakaa menkää jonnekki muualle kirjottaa noit juttui: legolas on paras ja bla bla blaaa


    • Legolas Fan

      Legolas on NIIIN Ihana.. :)

      • =)

        nii o......=)


    • ~Arwen~

      Molemmat leffat on ihania! Mut ei ne olis mitään ilman Legolasia! te ette ikinä arvaa kuinka paljon mä ihailen sitä!!!!!!

      Naisista paras on ehdottomasti Arwen!

      • Bloom<3

        Hei Arwen!!! (ja muut Legolas-fanit)
        Mä voin hyvin kuvitella miltä susta tuntuu!!! Siis puhun tietysti Legolaksesta...Oon NIIN rakastunu siihen ja huom. just siihen LEGOLAKSEEN, en niinkään Orlandoon! Mä ihailen sitä niinku jotain suurta sankaria ja haluaisin itse olla samanlainen, vaikka se onkin mies. Toisaalta taas haluaisin olla ihan naispuolinen haltia pitkine hiuksineen(jotka minulla kyllä jo on) ja suippokorvineen(jotka haluaisin kasvavan minulle:)ja elää ja taistella Legolaksen vierellä jossain metissä ja vuorilla... En oikeastaan edes tiedä mitä tunnen tätä taruhahmoa kohtaan... En voisi kuitenkaan kuvitella seurustelevani tämän Orlandon kanssa, se EI OLISI sama asia... En ole aiemmin edes kovin paljon pitänyt vaaleista miehistä, mutta Legolas... Ne hänen pitkät, tuulessa hulmuavat, vaaleat hiuksensa ovat niin ihanat ja seksikkäät ja... Ne hiukset tekevät hänestä Legolaksen!!! Ja ne silmät ja kulmat!!! Voiko ihanampia löytyäkään?!? Ei edes Eliahilta!!! Ne ovat jotenkin niin surulliset ja kauniit, niin läpitunkevat... Olen imuroinut hänestä netistä kuvia ja katsellut niitä iltaisin tippa linssissä, mun on pakko ostaa se "Sormuksen ritarit"-leffa, jotta näen hänet liikkessä ja kuulen hänen äänensä, muuten en kestä!!!Kuvittelen myös koko ajan, että hän seisoisi jossain lumisella harjanteella(kun olen ulkona) jousensa kanssa... Epätoivoista vai mitä? Se kohtaus "Kahdessa tornissa", jossa hän lasketteli kilven päällä alas rappusia, ampuen samalla nuolia, OLI MAHTAVA!!!! Hän on NIIN NIIN NIIN ihana ja seksikäs ja samalla herkkä ja viisas ja.... Noniin, pakkohan tätä on jollekin purkaa.. Toivottavasti jaksoit lukea!!!

        Ps: en ole muuten koskaan ennen rakastunut ja ihaillut ketään näin ja kaikkein pahinta on, että olen rakastunut johonkin sellaiseen ketä ei ole edes olemassa!!! Voisin hylätä koko tämän maailman jos pääsisin Hänen luokseen Keskimaahan!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • ~Arwen~
        Bloom<3 kirjoitti:

        Hei Arwen!!! (ja muut Legolas-fanit)
        Mä voin hyvin kuvitella miltä susta tuntuu!!! Siis puhun tietysti Legolaksesta...Oon NIIN rakastunu siihen ja huom. just siihen LEGOLAKSEEN, en niinkään Orlandoon! Mä ihailen sitä niinku jotain suurta sankaria ja haluaisin itse olla samanlainen, vaikka se onkin mies. Toisaalta taas haluaisin olla ihan naispuolinen haltia pitkine hiuksineen(jotka minulla kyllä jo on) ja suippokorvineen(jotka haluaisin kasvavan minulle:)ja elää ja taistella Legolaksen vierellä jossain metissä ja vuorilla... En oikeastaan edes tiedä mitä tunnen tätä taruhahmoa kohtaan... En voisi kuitenkaan kuvitella seurustelevani tämän Orlandon kanssa, se EI OLISI sama asia... En ole aiemmin edes kovin paljon pitänyt vaaleista miehistä, mutta Legolas... Ne hänen pitkät, tuulessa hulmuavat, vaaleat hiuksensa ovat niin ihanat ja seksikkäät ja... Ne hiukset tekevät hänestä Legolaksen!!! Ja ne silmät ja kulmat!!! Voiko ihanampia löytyäkään?!? Ei edes Eliahilta!!! Ne ovat jotenkin niin surulliset ja kauniit, niin läpitunkevat... Olen imuroinut hänestä netistä kuvia ja katsellut niitä iltaisin tippa linssissä, mun on pakko ostaa se "Sormuksen ritarit"-leffa, jotta näen hänet liikkessä ja kuulen hänen äänensä, muuten en kestä!!!Kuvittelen myös koko ajan, että hän seisoisi jossain lumisella harjanteella(kun olen ulkona) jousensa kanssa... Epätoivoista vai mitä? Se kohtaus "Kahdessa tornissa", jossa hän lasketteli kilven päällä alas rappusia, ampuen samalla nuolia, OLI MAHTAVA!!!! Hän on NIIN NIIN NIIN ihana ja seksikäs ja samalla herkkä ja viisas ja.... Noniin, pakkohan tätä on jollekin purkaa.. Toivottavasti jaksoit lukea!!!

        Ps: en ole muuten koskaan ennen rakastunut ja ihaillut ketään näin ja kaikkein pahinta on, että olen rakastunut johonkin sellaiseen ketä ei ole edes olemassa!!! Voisin hylätä koko tämän maailman jos pääsisin Hänen luokseen Keskimaahan!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Olet aivan oikeassa! Legolas on niin ihana! Mulla on se video ja katson sitä melkein joka päivä. Minäkin olen netistä etsinyt kuvia, ja äitin työpaikalla sitten väritulostimella ne tulostan (meillä on mustavalko-tulostin) Mun huoneen seinätkin on täynnä kuvia siitä!

        Jos haluat niin mailaa:

        [email protected]


      • ~Arwen~
        Bloom<3 kirjoitti:

        Hei Arwen!!! (ja muut Legolas-fanit)
        Mä voin hyvin kuvitella miltä susta tuntuu!!! Siis puhun tietysti Legolaksesta...Oon NIIN rakastunu siihen ja huom. just siihen LEGOLAKSEEN, en niinkään Orlandoon! Mä ihailen sitä niinku jotain suurta sankaria ja haluaisin itse olla samanlainen, vaikka se onkin mies. Toisaalta taas haluaisin olla ihan naispuolinen haltia pitkine hiuksineen(jotka minulla kyllä jo on) ja suippokorvineen(jotka haluaisin kasvavan minulle:)ja elää ja taistella Legolaksen vierellä jossain metissä ja vuorilla... En oikeastaan edes tiedä mitä tunnen tätä taruhahmoa kohtaan... En voisi kuitenkaan kuvitella seurustelevani tämän Orlandon kanssa, se EI OLISI sama asia... En ole aiemmin edes kovin paljon pitänyt vaaleista miehistä, mutta Legolas... Ne hänen pitkät, tuulessa hulmuavat, vaaleat hiuksensa ovat niin ihanat ja seksikkäät ja... Ne hiukset tekevät hänestä Legolaksen!!! Ja ne silmät ja kulmat!!! Voiko ihanampia löytyäkään?!? Ei edes Eliahilta!!! Ne ovat jotenkin niin surulliset ja kauniit, niin läpitunkevat... Olen imuroinut hänestä netistä kuvia ja katsellut niitä iltaisin tippa linssissä, mun on pakko ostaa se "Sormuksen ritarit"-leffa, jotta näen hänet liikkessä ja kuulen hänen äänensä, muuten en kestä!!!Kuvittelen myös koko ajan, että hän seisoisi jossain lumisella harjanteella(kun olen ulkona) jousensa kanssa... Epätoivoista vai mitä? Se kohtaus "Kahdessa tornissa", jossa hän lasketteli kilven päällä alas rappusia, ampuen samalla nuolia, OLI MAHTAVA!!!! Hän on NIIN NIIN NIIN ihana ja seksikäs ja samalla herkkä ja viisas ja.... Noniin, pakkohan tätä on jollekin purkaa.. Toivottavasti jaksoit lukea!!!

        Ps: en ole muuten koskaan ennen rakastunut ja ihaillut ketään näin ja kaikkein pahinta on, että olen rakastunut johonkin sellaiseen ketä ei ole edes olemassa!!! Voisin hylätä koko tämän maailman jos pääsisin Hänen luokseen Keskimaahan!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Sain joululahjaksi Taru sormusten herrasta- pelikortit ja jotkut keräilykortit, arvaa vaan mitä tein Legolasin kuville!


      • Bloom<3
        ~Arwen~ kirjoitti:

        Sain joululahjaksi Taru sormusten herrasta- pelikortit ja jotkut keräilykortit, arvaa vaan mitä tein Legolasin kuville!

        ...laitoit seinälle, lompakkoon...??? ;) Yritän mailata sulle joskus!!!


      • ~Arwen~
        Bloom<3 kirjoitti:

        ...laitoit seinälle, lompakkoon...??? ;) Yritän mailata sulle joskus!!!

        Otsikosta huomasitkin jo. Parhaimman laitoin lompakkoon, isoimmat seinille ja suloisimman tyynyn alle! XD

        Mailaile... ei tietenkään mikään kiire

        [email protected]


      • Bloom<3
        ~Arwen~ kirjoitti:

        Otsikosta huomasitkin jo. Parhaimman laitoin lompakkoon, isoimmat seinille ja suloisimman tyynyn alle! XD

        Mailaile... ei tietenkään mikään kiire

        [email protected]

        OON TÄNÄÄN MENOSSA KATTOO TOISEN KERRAN "KAKSI TORNIA"!!!!!!!!!!!!
        Mun ossa on muuten [email protected]


      • ~Arwen~
        Bloom<3 kirjoitti:

        OON TÄNÄÄN MENOSSA KATTOO TOISEN KERRAN "KAKSI TORNIA"!!!!!!!!!!!!
        Mun ossa on muuten [email protected]

        Ootko! Olisit ottanut mut mukaas!!!!!
        Sä oot äly onnekas!!! Mut toiv. mäkin pääsen!

        Mullekko kirjoitit tuon sähköpostiosoitteesi? Jos, niin voitko mailata eka, kun meidän kone on vähän rikki, enkä pysty lähettämään viestiä ennenkuin siitä osoitteesta on lähetetty jotain....


    • ALWAYS OB`S FAN

      mä oon legolaksen fani myös mutta kun se on orlando bloom joka sitä esittää niin sanoisin että olen enemmän ihanan,syötävän hyvän,jolla on aivan ihanat silmät orlandon fani se on niin ihana

      ja kax tornia oli niin ihana että mäkin meinasin suunnilleen kiljaista kun legolas tuli se on niin hyvä taistelee ja muutenkin se näyttää joka kohtauksessa aina ihanalt....ja aragorn on ihan kivan näkönen näin ohimennen kerron..ahhhhhhhhhhhh

      • **********

        Ihanaa kun joku on yhtä haltioissaan Legolakseen ku mä!Kiitti et mailasit!=)Mun mielest Aragorn on kans jees!.......


    • elmeri

      mulla on aika pirun huono muisti joten en muista kuka se on.. mutta jos se on se blondi haltia nii siinä tapauksessa oon aivan samaa mieltä..!!
      se on hyvän näkönen ja tooosi hyvä näytteliä..!!

      • ......

        joo on se se blondi.....Kuin sä et oo voinu muistaa ku se on nii ihana...no...kai se on tehny sulle muistikatkoksen ku se on nii ihana vai?


    • Mitherel

      Heips, **Arwen**! Täällä heiluttelee kättään yksi Legolas -fani. Aivan hottis tapaus, tuo haltia Legolas. Todella HOTin hänestä tekee se, kun hän ottaa esiin pitkäjousensa... Aaah... Eipäs nyt eksytä aiheesta. *virn* Haltiamaiset vaatteet, mutta parhain ominaisuus on...smile! Aivan valloittava tuo hymy ja hiukset ovat vallan ihanaiset. Vaaleat, pitkät ja osittain letitetty. Ainakin oikealta puolelta, korvan yläpuolelta. Myös ne, miten hän vinoilee Gimli -kääpiölle on sööttiä, varsinkin Emyn Arnen -kohtauksessa; Gimli: "What's happening here?" Legolas: "Shall I describe it to you? Or would you like me to find you a box?" Suomennettuna; Gimli: "Mitä siellä tapahtuu?" Legolas: "Kerronko? Vai haenko sinulle laatikon?"

      Elokuvan ja kirjan eroavaisuuksia on kinasteltu paljon. Kuten, Helmin Syvänne -kohtaus, Aragornin kalliosukellus ja enttien sotaanlähtö; Helmin Syvänteeseen ei kirjassa tullut haltia-armeijaa, johtajanaan Haldir, joka toi viestiä Rohanin kuninkaalle Théodenille. Aragornin kalliosukellus ja Bregon pelastus on Peter Jacksonin oma lisäys. Kirjan mukaan Puuparta lähti mielellään sotaan, leffassa Merryn (suom. Merri) ja Pippinin piti suostutella hän siihen.

      Legolasin "ensiesiintyminen" tapahtui Rivendellissä. Kuitenkin, hänen ja Aragornin on täytynyt tuntea toisensa jo aiemmin, koska kun Legolas ponkaisee ylös istuimeltaan ja sanoo: "Hän ei ole pelkkä samooja. Hän on Aragorn, Arathornin poika. Osoita hänelle alamaisuutta." Boromirille. Aragorn heiluttaa kättään ja sanoo haltiakielellä: "Havo had, Legolas", joka on englanniksi: "Sit down, Legolas" ja suomeksi: "Istu alas, Legolas." Miten muuten hän voisi tietää tämän hatian nimen, ellei ole tavannut tätä jo aiemmin? Moriassa hän joutuu kuuntelemaan Gimlin rehentelyä, mutta jo Morian sillalla pelastaa tämän hengen ettei putoa alas Morian syvyyksiin. Yhteensä Gimli pelastettiin reilut 10 kertaa ja pelastaja oli Legolas.

      Tämän kummallisen haltian syntymäaikaa ei tiedetä, mutta hänen oletetaan olleen Sormuksen Sodan aikaan yli 500-vuotias, Gimliä ja Aragornia vanhempi, minkä voi huomata aiemmin Legolasin puheesta Fangornin metsässä: "Tämä metsä on vanha. Hyvin vanha. En ole tuntenut itseäni näin nuoreksi, ennenkuin matkani teidän lasten kanssa alkoi."

      Yhteenvetoni: Legolas on söpö

    • Arfanyaras

      *Järkytys*

      Öh.. Liikaa.. Legolasia.. ihkuttavaa... tekstiä... *ällötyskuolema*
      Joku kuvaili seksikkääksi. Voi luojatar teijän ihku-teini-Legolas-IIIIK-ihmisten kanssa.

      Legolas, hahmona, siis KIRJASSA on ihan kiva. Elokuvissa - ihan kiva. Tosin sitä ylistetään aivan liikaa. Btw älkää IKINÄ sanoko Tolkien-hahmoa ''seksikkääksi''. Mulle tulee paha olo :x

      Haldir ja Galadriel on suosikkihaltiain sekä kirjassa että elokuvassa.

      Eiköhän tämä ''IIIIIIHH LEGOLAS ON HOT BLONDI JA NIIN KOMEE!!!'' riitä jo. Joitain muita perusteluja? Säästäkää viattomien Tolkienfanien henget ja rauhoittukaa.

      • Konnun hobitti

        Arfanyaras, keskustelu on Legolasin faneille, ei moralisti-kukkahattutädeille tai mörökölleille. Jos ei kiinnosta, klikkaa takaisin-nuolta!

        Seksikäs Legolas, mitä pahaa? ^^ Ja olenhan minäkin Tolkien-fani, vaikka hehkuttelen jonkin verran Legolasia. Tiedän kuule paljon TSH:sta, joten älä ala yhtään siitä moralisoimaan.


    • lukenut ja katsonut

      Legolas on yksi parhaista hahmoista niin kirjoissa kun elokuvissakin. Mutta ei tarinassa paljoa huonoja hahmoja ole muutenkaan, kaikki on omalla tavallansa hyviä. :))

    • voi vitun legolas :D

      No voi vitun legolas :DDDD

    • Pffffft. Minusta Legolas on lähinnä ärsyttävä supermies, kuten kaikki muutkin haltiat tuppaavat olemaan. :/ Ihmiset (Faramir♥) ja entit ovat paljon kivempia hahmoja.

    • Lallatiloo

      Voi herran jestas, te ette varmana ois ees kuullu Legolasista ilman leffaa, tietenki se on söpö, sehän on Orlando Bloom, camoon. Siihen te ootte ihastuneita.

    • montis

      Legolas on ihan jees ja kaks tornii (vaik se olikin huonoin kolmesta sormuksen herrasta) oli hyvä. Ja sori sulle **arwen** kun sanon mut leffan Arwen on raivostuttava (toisin kuin legolas)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      424
      2962
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      100
      2286
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      349
      1996
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1903
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1757
    6. 158
      1212
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1207
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      96
      1144
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1052
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      927
    Aihe