lasitiiliseinä

kylppäriin

Hei! Osaisiko joku neuvoa miten lasitiiliseinä pystytetään... Olin varautunut siihen että seinä tehdään valmiiseen alumiiniseen kehikkoon (näytti remontti-reiskan ohjelmassa helpolta :) ) mutta kyseisten kehikkojen hinta kauhistutti, olivat nimittäin nelisen sataa euroa kappale ja kaksi erikokoista kehikkoa olisi tarvittu. Nyt siis on mietitty muuraamista yms mutta kertokaapa hyvät ihmiset mikä teillä on ollut toimiva/ei toimiva ratkaisu?

2

905

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seinään

Googlaa: Lasitiilen muuraus

• kyllä sen voi tehdä ilman kehikkoakin,esimerkiksi liimamassalla tai lasitiilisilikonilla liimaamalla.paljon työläämpää on kyllä mutta onnistuu,alimman kerroksen tarvii olla millilleen vatupassin mukaan vaakasuorassa,muuten tulee ongelmia..kylppärin lattiassahan on aina kaatoa jonnekkin suuntaan joten alimman rivin alle tarvitaan jotain täytettä että sen saa vaakasuoraan.itse olen useamman tehnyt ko tavalla ja aina on asiakkaalle kelvannut..lisäksi kannattaa laittaa vastakkaisesta seinästä pönkätty ohjuri kyseisen seinän kohdalle että saa sen myös pystysuunnassa suoraan.ja saumojen viimeistely lasitiilisilikonilla..ja tietenkin reunimmaisten tiilien reunaan tarvitaan jotain peittämään ne.itse olen laittanut joko laatan suikaleita saneerauslaastilla tai alumiinilistan tai hyvin lakatun puulistan niihin.toivottavasti tästä nyt oli jotain apua..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistoliitto esittää rikkaille veronkiristyksiä, mutta kansalle ei kelpaa

Miksi? Haluaako taviskansa lisää leikkauksia peruspalveluihin? Pääsettekö liian helposti vielä terveyskeskukseen tai ham
      Maailman menoa
      94
      1518
    2. Nainen, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, miehestä?
      Ikävä
      132
      1202
    3. Mikä tästä teki

Lopulta niin vaikeaa?
      Ikävä
      123
      1191
    4. Mitä vikoja

kaivatussasi on?
      Ikävä
      89
      1147
    5. 67
      1047
    6. Meistä puhutaan

Meistä varmaan puhutaan ja huhutaan. Luulen niin. Ei kiva juttu. Ja ystävät on minusta huolissaan. Yritän tehdä kaikkeni
      Ikävä
      66
      970
    7. Mitä mieltä miehet ovat 40-50v naisista?

Rehellisesti. Mitä ajattelet kun naiselle tulee ikäää
      Ikävä
      139
      921
    8. Uunimakkara koululaisten suosikki

https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000012228523.html on tärkeää että oppilaat syövät hyvin, muuten ei jaksa p
      Maailman menoa
      289
      770
    9. Palstamiittinkiä taas ajattelen

Niin.. oli tuossa elokuussa Randen kanssa juttua palstamiitistä ensi kesälle. Ajatuksena oli miitti Jyväskylässä, joka
      Sinkut
      159
      656
    10. Noniin myönnetään

Rakastan aivan kauheasti ❤️
      Ikävä
      18
      638
    Aihe