lasitiiliseinä

kylppäriin

Hei! Osaisiko joku neuvoa miten lasitiiliseinä pystytetään... Olin varautunut siihen että seinä tehdään valmiiseen alumiiniseen kehikkoon (näytti remontti-reiskan ohjelmassa helpolta :) ) mutta kyseisten kehikkojen hinta kauhistutti, olivat nimittäin nelisen sataa euroa kappale ja kaksi erikokoista kehikkoa olisi tarvittu. Nyt siis on mietitty muuraamista yms mutta kertokaapa hyvät ihmiset mikä teillä on ollut toimiva/ei toimiva ratkaisu?

2

882

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seinään

Googlaa: Lasitiilen muuraus

• kyllä sen voi tehdä ilman kehikkoakin,esimerkiksi liimamassalla tai lasitiilisilikonilla liimaamalla.paljon työläämpää on kyllä mutta onnistuu,alimman kerroksen tarvii olla millilleen vatupassin mukaan vaakasuorassa,muuten tulee ongelmia..kylppärin lattiassahan on aina kaatoa jonnekkin suuntaan joten alimman rivin alle tarvitaan jotain täytettä että sen saa vaakasuoraan.itse olen useamman tehnyt ko tavalla ja aina on asiakkaalle kelvannut..lisäksi kannattaa laittaa vastakkaisesta seinästä pönkätty ohjuri kyseisen seinän kohdalle että saa sen myös pystysuunnassa suoraan.ja saumojen viimeistely lasitiilisilikonilla..ja tietenkin reunimmaisten tiilien reunaan tarvitaan jotain peittämään ne.itse olen laittanut joko laatan suikaleita saneerauslaastilla tai alumiinilistan tai hyvin lakatun puulistan niihin.toivottavasti tästä nyt oli jotain apua..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1796
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1262
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      72
      975
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      909
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      838
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      751
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      742
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      691
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      673
    Aihe