ei mitään hauskaa koko kimmassa!!ja kaikenlisäksi EPÄSIISTI. hyi!
JENNI ON IHAN TURHA -ULOS
6
861
Vastaukset
- hanne
amatsoonisiskokset hahahhahhahaa...naisellisuus kaukana yäk
- pumppapumppa
sitä ne ovat molemmat-taviksia-ei kiinnosta katsella!!!
- jetson
Jenni joka on iloinen ja hymy korvissa.. aivan ihana mimmi.
- päivän päällä
Jenni kulkee usein koko päivän siinä pitkässä
yömekossaan jollaisia piti vanhatpiiat 70-luvulla. Tukka roikkuu aina epäsiististi ja ne vaaleanpunaiset housut vasta kamalat oli, takamus roikkui puolessa välissä reisiä. Katsoin kun
nousi pöydästä ja käveli Tatun ohitse, niin Tatukin jäi oikein katsomaan Jennin housuntakamusta.. - assahoohhooh
Taitaa siltä Jenniltä onnistua tarvittaessa myös siisti pukeutuminen. Tarviiko tuolla olla jatkuvasti vimpan päälle?
Mun kokemuksen mukaan tuo Jenni on yks talon fiksuimmista tyypeistä. Eikä sen tarvi olla koko ajan äänessä...
Jos laitettaisiin Mensan testiin Jenni ja Hena vastakkain niin Hena varmaan häviäisi ÄO:ssa 100 pinnaa! Vaikea sanoa tuohon mitään.Jenni ja muutama muukin tyttö on jäänyt vähän takaalalle kun niitä ei ole niin paljon koosteissa näytetty kuin muita.
Voi vielä olla että mielipiteet vaihtuu monesti kun aika kuluu ja kaikki saa näkyvyyttä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.677754Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli652793- 1571971
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä181968Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️191922Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1381811Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?291632- 1021477
- 381361
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411236