Oletko ostanut mitään tuotetta mikä on Bigbrotherissa näkyvästi esillä?
Mielestäni mainostaminen on hillitympää tällä kaudella. Ensimmäisellä syötiin fanipaloja ja Bigbrother-karkkeja ärrältä. Näkyvimmin tänä vuonna on ollut "Kukko" oluet. Mitä muita tuotteita mainostetaan?
Oletko mainoksen uhri
12
1609
Vastaukset
- Petri Moilanen
Miksi poistit viestini, jossa sanoin että mirkalla on silikonit?
varmana tietona asian jolle et mitään totuuspohjaa pystynyt esittämään... Etkä mitään muutakaan millä viestiti olisi ollut tulkittavaksi miksikään muuksi kuin trollialoitukseksi... Siksi.
- Petri Moilanen
Cesar kirjoitti:
varmana tietona asian jolle et mitään totuuspohjaa pystynyt esittämään... Etkä mitään muutakaan millä viestiti olisi ollut tulkittavaksi miksikään muuksi kuin trollialoitukseksi... Siksi.
Se oli tämän päivän asiallisin aloitus. Siinä ei ole mitään turhaa: kaikki ytimekkäästi!
- uhri.
osti ärrältä lakritsaa ja kondomeja
- kysyn vaan
etkös ilman pärjää?
- ihmetelly miks ne
puhuu kukosta. En kyl tosiaankaan tienny et sellaista olutta on olemassa, saattasinpa ostaa sitä jos oisin kaljoittelemaan lähössä!
Bb talossa on kyl ihania kaikki arabian ja iittalan astiat sekä luhdan peitteet, niitä ostan jatkuvasti! Laitan tähän nyt oman kokemuksen... Eli uteliaisuudesta ostin tänään kaksi tölkkiä tummaa Kukkoa. Tarkoitus olisi illan koosteen aikana maistella. Samaten eilen ostin yhden pullon ärrältä sitä light hyvänolon-juomaa. Se juoma nyt ei kovin maukasta ollut mutta juotavaa... Tosin näin light-juomien aikakaudella ihmetytti hieman juoman korkea kalorimäärä; Kun on tottunu kokisten yhteen kaloriin...
- defective
Tutustuin Kukkoon Rautatientorin pienten panimoiden festareilla. Jokainen joka sanoo, että Suomalainen olut/sidu on bulkkia on väärässä.
Koskaan ennen ei ole iskenyt paremmin ekan oluen kylmä rauhoittava nautinto ja toisen oluen kirvelevä yrjö toisen kerran niellessä.
Kukko meni hyvässä keskikastissa.
- Tänäänkin
Ostin Katson. Tulipa se Heidin ex-poikakaverin nimikin selväksi :D
- mieli.
aina soittaa kun bb-ohjelma alkaa
- Keisari...
rikkoo itse sääntöjä täällä... tälläinen tiettyjen tuotteiden esiintuominen voidaan lukea mainostamiseksi jota suomi24:n keskusteluissa ei saa harjoittaa sääntöjen mukaan...
Keskusteluissa ei saa:
Markkinoida tai mainostaa tuotetta tai palvelua
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä772261Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1351455- 1331452
- 1501156
- 108993
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten371919Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683