Elikkäs siis, ensi lauantaina järjestetään helsingissä miitti, aloitamme jostain hiljaisemmasta kuppilasta josta sitten siirrymme luultavasti bilelinjalle.
Kaikki mukaan ja ilmoittautumiset tänne keskustelu osioon!
22+ ja Helsinki miitti 16.9.
14
2816
Vastaukset
Eli paikkana on näköjään Chaplin klo 18-20 aikoihin.
Jos tulee muutosta aikaan tai paikkaan niinb tänne vain korjaamaan, kuka ehtii.
Kaikki mukaan vain miittiin. =)- LArezz
paikalla oon!!
- Joana75
kans keritä! Työt kylläkin silloin, mutta pitää kattoa saisko järkättyä...
- Neon80
mäkin oo tulossa jos ei mitään ihmeempää satu. :D
Ketkä aikovat tulla kuudeksi paikalle?
Itse en sinne ihan siihen mennessä ehdi varmaankaan, mutta kahdeksaksi onnistuisi jo paremmin.- Neon80
Miss_Lonely kirjoitti:
Ketkä aikovat tulla kuudeksi paikalle?
Itse en sinne ihan siihen mennessä ehdi varmaankaan, mutta kahdeksaksi onnistuisi jo paremmin.ainakin kuudeks yritän sinne paikalle. Tällä kertaa en lähde ainakaan autolla. :D Aattelin nolata itteni ihan julkisesti humalassa! XD
- DR_Frozen
Neon80 kirjoitti:
ainakin kuudeks yritän sinne paikalle. Tällä kertaa en lähde ainakaan autolla. :D Aattelin nolata itteni ihan julkisesti humalassa! XD
Mie tuun kans sinne kuudeks vastaanottaa porukkaa :) Kunhan eka selvitän missä tuo kyseinen chaplin sijaitsee :D
Enpä ilmaannu paikalle kun taas kerran on juottolassa/juottoloissa järkätty. =/
- littlewitch89
=)ainakin nii se eilen sano
- 22+ vai...
22 2 miitti? Kaikki viestiä panneet on mulle tuntemattomia :D Vai onko tää yöporukan kokoonpano? No voipi olla, etten paikalle ilmaannu, näillänäkymin en. Ja siitähän työ tykkäätte x) juuei.. vaan katsotaan mitä tapahtuu, huomisesta kun ei koskaan tiedä.......
Muistakaa iloita maksanne kanssa!
taigatartar- DR_Frozen
Kai tää on vähän joku kakkosmiitti :/ En mie tiiä. Päätettiin vaan päivämäärä ja katsellaan sitten ketä saapuu paikalle. Itse ainakin kuulun öisin 22 vakkariporukkaan :)
- väliviiva
Luultavasti oon tulossa, vaikkakin pitää heittää vielä noppaa siitä, olenko paikalla vai en :)
- DR_Frozen
Jo tulemaan kohti helsinkiä. Nähdään kullat paikanpäällä \o/
- Anonyymi
Tulee sunne paikalle myös kirsi mähönen☺️☺️☺️
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 134959
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten302772Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514