Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

22+ ja Helsinki miitti 16.9.

DR_Frozen

Elikkäs siis, ensi lauantaina järjestetään helsingissä miitti, aloitamme jostain hiljaisemmasta kuppilasta josta sitten siirrymme luultavasti bilelinjalle.

Kaikki mukaan ja ilmoittautumiset tänne keskustelu osioon!

13

2426

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eli paikkana on näköjään Chaplin klo 18-20 aikoihin.
      Jos tulee muutosta aikaan tai paikkaan niinb tänne vain korjaamaan, kuka ehtii.
      Kaikki mukaan vain miittiin. =)

      • LArezz

        paikalla oon!!


    • Joana75

      kans keritä! Työt kylläkin silloin, mutta pitää kattoa saisko järkättyä...

    • Neon80

      mäkin oo tulossa jos ei mitään ihmeempää satu. :D

      • Ketkä aikovat tulla kuudeksi paikalle?
        Itse en sinne ihan siihen mennessä ehdi varmaankaan, mutta kahdeksaksi onnistuisi jo paremmin.


      • Neon80
        Miss_Lonely kirjoitti:

        Ketkä aikovat tulla kuudeksi paikalle?
        Itse en sinne ihan siihen mennessä ehdi varmaankaan, mutta kahdeksaksi onnistuisi jo paremmin.

        ainakin kuudeks yritän sinne paikalle. Tällä kertaa en lähde ainakaan autolla. :D Aattelin nolata itteni ihan julkisesti humalassa! XD


      • DR_Frozen
        Neon80 kirjoitti:

        ainakin kuudeks yritän sinne paikalle. Tällä kertaa en lähde ainakaan autolla. :D Aattelin nolata itteni ihan julkisesti humalassa! XD

        Mie tuun kans sinne kuudeks vastaanottaa porukkaa :) Kunhan eka selvitän missä tuo kyseinen chaplin sijaitsee :D


    • Enpä ilmaannu paikalle kun taas kerran on juottolassa/juottoloissa järkätty. =/

    • littlewitch89

      =)ainakin nii se eilen sano

    • 22+ vai...

      22 2 miitti? Kaikki viestiä panneet on mulle tuntemattomia :D Vai onko tää yöporukan kokoonpano? No voipi olla, etten paikalle ilmaannu, näillänäkymin en. Ja siitähän työ tykkäätte x) juuei.. vaan katsotaan mitä tapahtuu, huomisesta kun ei koskaan tiedä.......
      Muistakaa iloita maksanne kanssa!

      taigatartar

      • DR_Frozen

        Kai tää on vähän joku kakkosmiitti :/ En mie tiiä. Päätettiin vaan päivämäärä ja katsellaan sitten ketä saapuu paikalle. Itse ainakin kuulun öisin 22 vakkariporukkaan :)


    • väliviiva

      Luultavasti oon tulossa, vaikkakin pitää heittää vielä noppaa siitä, olenko paikalla vai en :)

    • DR_Frozen

      Jo tulemaan kohti helsinkiä. Nähdään kullat paikanpäällä \o/

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2057
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1644
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1450
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      64
      1384
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      19
      1321
    7. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1298
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1292
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1241
    Aihe