Elikkäs siis, ensi lauantaina järjestetään helsingissä miitti, aloitamme jostain hiljaisemmasta kuppilasta josta sitten siirrymme luultavasti bilelinjalle.
Kaikki mukaan ja ilmoittautumiset tänne keskustelu osioon!
22+ ja Helsinki miitti 16.9.
13
2460
Vastaukset
Eli paikkana on näköjään Chaplin klo 18-20 aikoihin.
Jos tulee muutosta aikaan tai paikkaan niinb tänne vain korjaamaan, kuka ehtii.
Kaikki mukaan vain miittiin. =)- LArezz
paikalla oon!!
- Joana75
kans keritä! Työt kylläkin silloin, mutta pitää kattoa saisko järkättyä...
- Neon80
mäkin oo tulossa jos ei mitään ihmeempää satu. :D
Ketkä aikovat tulla kuudeksi paikalle?
Itse en sinne ihan siihen mennessä ehdi varmaankaan, mutta kahdeksaksi onnistuisi jo paremmin.- Neon80
Miss_Lonely kirjoitti:
Ketkä aikovat tulla kuudeksi paikalle?
Itse en sinne ihan siihen mennessä ehdi varmaankaan, mutta kahdeksaksi onnistuisi jo paremmin.ainakin kuudeks yritän sinne paikalle. Tällä kertaa en lähde ainakaan autolla. :D Aattelin nolata itteni ihan julkisesti humalassa! XD
- DR_Frozen
Neon80 kirjoitti:
ainakin kuudeks yritän sinne paikalle. Tällä kertaa en lähde ainakaan autolla. :D Aattelin nolata itteni ihan julkisesti humalassa! XD
Mie tuun kans sinne kuudeks vastaanottaa porukkaa :) Kunhan eka selvitän missä tuo kyseinen chaplin sijaitsee :D
Enpä ilmaannu paikalle kun taas kerran on juottolassa/juottoloissa järkätty. =/
- littlewitch89
=)ainakin nii se eilen sano
- 22+ vai...
22 2 miitti? Kaikki viestiä panneet on mulle tuntemattomia :D Vai onko tää yöporukan kokoonpano? No voipi olla, etten paikalle ilmaannu, näillänäkymin en. Ja siitähän työ tykkäätte x) juuei.. vaan katsotaan mitä tapahtuu, huomisesta kun ei koskaan tiedä.......
Muistakaa iloita maksanne kanssa!
taigatartar- DR_Frozen
Kai tää on vähän joku kakkosmiitti :/ En mie tiiä. Päätettiin vaan päivämäärä ja katsellaan sitten ketä saapuu paikalle. Itse ainakin kuulun öisin 22 vakkariporukkaan :)
- väliviiva
Luultavasti oon tulossa, vaikkakin pitää heittää vielä noppaa siitä, olenko paikalla vai en :)
- DR_Frozen
Jo tulemaan kohti helsinkiä. Nähdään kullat paikanpäällä \o/
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984