PRKL ETTÄ HÄVETTI!

IIIIHHHIIIIKKKK

Ne kirkuvat teinimimmit oli stadikalla jotain sanoinkuvaamattoman vittumaista! Ei sellainen kirkuminen kuulu futikseen! Ainoastaan Suomessa on mahdollista että oman maan kansalaiset tulee ihailemaan vastustajaa matsiin!! EI VTU!!! EI VETELE!

9

1063

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jacke

      Niiden käytös oli täysin ala-arvoista. Pitivät ilmeisesti Portugalin puolta. Kyllä hävetti!!!!!

    • Isomies

      Mua hävetti ne lähinnä kehä III:n ulkopuolelta saapuneet pahka-juntit, joita ei pitäisi päästää vapaaksi muualla kuin kaukana asutuksesta.

      Iso posse 3 promillen kännissä olevia, helvetin huonon itsetunnon omaavia karjuja huutaa HUORAA kahdelle pikkutytölle.

      Tämä tekee teistä niitä neitejä - ei Portugalilaisista :)

      • Pikku Neiti

        Ne pikkutytöt oli väärässä paikassa! KOTIJOUKKUETTA KANNUSTETAAN, VASTUSTAJAA HIILLOSTETAAN! PIKKULIKKOJEN KIRKUMISET KUULUVAT EEENNÖÖÖÖRRRZZIIII-TUISKU-IHQU-IIIIKKKK-TAPAHTUMIIN!

        JA KOLMEN PROMILLEN JURRISSA ITSE KUKIN LAUKOO PÄÄTTÖMYYKSIÄ! KIRKUVIEN LIKKOJEN OMA HÄPEÄNSÄ!


      • idari

        Ai että sieppaa tommoset juntit jotka luulevat olevansa ns.parempia ihmisiä, kun asuvat kehä3:sen sisäpuolella...säälittävää!!! Maajoukkuetta kannatetaan aina, kun siihen on mahdollisuus ja pissiliisat saa mennä jonnekkin muualle ihquttamaan sitä christiinaansa.


    • Portugal henkeen ja vereen

      Herran jumala, mitä juttuja ootte kirjottanu tänne. Eikö suomalaiset saisi kannustaa muita maita kuin Suomea, joka ei koskaan pärjää missään? Ja toiseksi miksi kieltää alaikäisiä teinejä tulemasta katsomaan matseja...ei ne ottelut ole tarkoitettu pelkästään suomalaismiehille!! Kyllä hävetti suomalaisten puolesta, kun kyseisessä ottelussa typerät suomi fanit Buuasivat Portugalilaisille, ja etenkin kansallislaulun aikana.. Eikö teillä ole herran jumala minkään näköistä kunnioitusta MM neloseksi tulleelle Portugalille? Kerrankin suomi sai otella huippu joukkuetta vastaan, ja suomi olisi hävinnyt 6-0, jos kaikki Portugalin pelaajat olisivat olleet pelikunnossa.
      Ja buuaukset jotka portugalin huippupelaaja Cristiano Ronaldo sai osakseen, oli aivan naurettavia.. Cristiano on lahjakas pelaaja, ja hänellä on vielä pitkä ura edessä..Nuoret ovat huomanneet Cristianon kyvyt, ja kannustavat häntä siksi. Nuorilla kuuluu olla idoleita, ja heillä pitääkin olla idoli, josta ottaa mallia ja tehdä omista unelmistaan totta. Ja minkäs sille tekee että Cristiano Ronaldo on todella komea. Suomalaismiehet taitaa olla vain kateellisia sille, että kohta ulkomaiset urokset tulevat ja vievät kaikki Suomalaisnaiset. Toivon todella kun Suomi matkaa marraskuussa Portugaliin ottelemaan, että Portugali nöyryyttää Suomea kunnolla, ja suomalaiset joutuvat palaamaan häntä koipien välissä.

      • jalinapalina

        Sinä se säälittävä olet. Unohda jalkapallo jos et kestä pelinhenkeä.


      • crissu91

        Mä oon sun kaa samaa mieltä


      • ninotskoi

        Oon kanssasi ihan samaa mieltä. Itse häpesin silmät päästä kun kaljamahaiset suomalaismiehet buuasivat Cristiano Ronaldolle. PORTUGAL PARAS, SUOMI PASKA! :)


    • ameeeeba

      VOITTEKO KILTIT KERTOA MIKÄ ON PAITSIO?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5105
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3207
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1800
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1345
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe