Ne kirkuvat teinimimmit oli stadikalla jotain sanoinkuvaamattoman vittumaista! Ei sellainen kirkuminen kuulu futikseen! Ainoastaan Suomessa on mahdollista että oman maan kansalaiset tulee ihailemaan vastustajaa matsiin!! EI VTU!!! EI VETELE!
PRKL ETTÄ HÄVETTI!
9
1091
Vastaukset
- jacke
Niiden käytös oli täysin ala-arvoista. Pitivät ilmeisesti Portugalin puolta. Kyllä hävetti!!!!!
- Isomies
Mua hävetti ne lähinnä kehä III:n ulkopuolelta saapuneet pahka-juntit, joita ei pitäisi päästää vapaaksi muualla kuin kaukana asutuksesta.
Iso posse 3 promillen kännissä olevia, helvetin huonon itsetunnon omaavia karjuja huutaa HUORAA kahdelle pikkutytölle.
Tämä tekee teistä niitä neitejä - ei Portugalilaisista :)- Pikku Neiti
Ne pikkutytöt oli väärässä paikassa! KOTIJOUKKUETTA KANNUSTETAAN, VASTUSTAJAA HIILLOSTETAAN! PIKKULIKKOJEN KIRKUMISET KUULUVAT EEENNÖÖÖÖRRRZZIIII-TUISKU-IHQU-IIIIKKKK-TAPAHTUMIIN!
JA KOLMEN PROMILLEN JURRISSA ITSE KUKIN LAUKOO PÄÄTTÖMYYKSIÄ! KIRKUVIEN LIKKOJEN OMA HÄPEÄNSÄ! - idari
Ai että sieppaa tommoset juntit jotka luulevat olevansa ns.parempia ihmisiä, kun asuvat kehä3:sen sisäpuolella...säälittävää!!! Maajoukkuetta kannatetaan aina, kun siihen on mahdollisuus ja pissiliisat saa mennä jonnekkin muualle ihquttamaan sitä christiinaansa.
- Portugal henkeen ja vereen
Herran jumala, mitä juttuja ootte kirjottanu tänne. Eikö suomalaiset saisi kannustaa muita maita kuin Suomea, joka ei koskaan pärjää missään? Ja toiseksi miksi kieltää alaikäisiä teinejä tulemasta katsomaan matseja...ei ne ottelut ole tarkoitettu pelkästään suomalaismiehille!! Kyllä hävetti suomalaisten puolesta, kun kyseisessä ottelussa typerät suomi fanit Buuasivat Portugalilaisille, ja etenkin kansallislaulun aikana.. Eikö teillä ole herran jumala minkään näköistä kunnioitusta MM neloseksi tulleelle Portugalille? Kerrankin suomi sai otella huippu joukkuetta vastaan, ja suomi olisi hävinnyt 6-0, jos kaikki Portugalin pelaajat olisivat olleet pelikunnossa.
Ja buuaukset jotka portugalin huippupelaaja Cristiano Ronaldo sai osakseen, oli aivan naurettavia.. Cristiano on lahjakas pelaaja, ja hänellä on vielä pitkä ura edessä..Nuoret ovat huomanneet Cristianon kyvyt, ja kannustavat häntä siksi. Nuorilla kuuluu olla idoleita, ja heillä pitääkin olla idoli, josta ottaa mallia ja tehdä omista unelmistaan totta. Ja minkäs sille tekee että Cristiano Ronaldo on todella komea. Suomalaismiehet taitaa olla vain kateellisia sille, että kohta ulkomaiset urokset tulevat ja vievät kaikki Suomalaisnaiset. Toivon todella kun Suomi matkaa marraskuussa Portugaliin ottelemaan, että Portugali nöyryyttää Suomea kunnolla, ja suomalaiset joutuvat palaamaan häntä koipien välissä.- jalinapalina
Sinä se säälittävä olet. Unohda jalkapallo jos et kestä pelinhenkeä.
- crissu91
Mä oon sun kaa samaa mieltä
- ninotskoi
Oon kanssasi ihan samaa mieltä. Itse häpesin silmät päästä kun kaljamahaiset suomalaismiehet buuasivat Cristiano Ronaldolle. PORTUGAL PARAS, SUOMI PASKA! :)
- ameeeeba
VOITTEKO KILTIT KERTOA MIKÄ ON PAITSIO?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1442308
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1311578En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1521573- 631254
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1431251The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121144Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall226985- 156926
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57833Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20829