Sori, tämä on kysytty varmaan jo tuhat kertaa, mutta miksi dvd ei löydä digikanavia? Scartti menee dvd:stä boksiin ja boksista telkkariin. Lisäksi antennijohdot dvd:stä boksiin ja boksista rasiaan (kaapeli).
LG RH7800 ja Humax CX-Fox CII.
Kiitos jos joku jaksaa opastaa.
Missä digikanavat?
3
696
Vastaukset
- kertaa
osuu varmaan aika lähelle :)
Se DVD ei löydä digikanavia, koska siinä ei ole digiviritintä. Digikanavien tallennus DVD:lle tapahtuu niin, että laitat boxin oikealle kanavalle ja laitat sen DVD:n tallentamaan sitä AV-kanavaa, johon se digiboxin scartti on kytketty. Boxista ei sitten kannata vaihtaa kanavaa kesken tallennuksen ;) Ihan mielenkiinnosta, miten se edes tuli mieleen, että DVD:n pitäisi löytää digikanavia? Kai tajusit, että tarvitset digiboksin asiaan, koska mainitset sen. Miten siis ajattelit, että DVD löytäisi ne?
Minua ihan aidosti ihmetyttää miten joku voi ymmärtää digiboksin käytön TV:n yhteydessä, mutta ei osaa soveltaa tätä muihin laitteisiin. Jos se digiboksi DVD:lle purkaisi jotenkin kaikki kanavat kerrallaan, niin miksi sitten se ei teksisi samaa TV:lle?- Tyttönen_
Kiitokset vastauksista. Niiden ja nukutun yön jälkeen homma pelaa. Eli haluttu digikanava päälle, sopiva av-deeveedeestä ja rec. Helpot asiat ovat joskus vaikeita. Näytän virtuaalitissejä auttajille!
(.)(.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697464Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens435094- 983484
- 442359
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat462319- 222168
- 342123
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil211993- 281791
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,141683