tässä mun the

ROCKIN TO NIGHT

VERY BEST OF ELVIS LEVYN BIISIT:
1.IN THE GHETTO
2.LOVE LETTERS
3.IF I CAN DREAM
4.JAILHOUSE ROCK
5.DONT CRY DADDY
6.MEMORIES
7.KENTUCKY RAIN
8.LITTLE SISTER
9.ALL SHOOK UP
10.ALLWAYS ON MY MIND
11.HOUND DOG
12.THE WONDER OF YOU
13.BURNING LOVE
14.WELCOME TO MY WORLD
15.SUSPICIOUS MINDS
16.CANT HELP FALLING IN LOVE
17.ITS OVER
18.MY WAY
19.SEPARATE WAYS
20.YOUVE LOST THAT LOVING FEELING
21.I GOT A FEELIN IN MY BODY
22.TROUBLE
23.VIVA LAS VEGAS
24.SAVE THE LAST DANCE FOR ME (WITH JERRY LEE LEWIS)
25.DONT CRY DADDY
26.SURRENDER
27.HIS LATEST FLAME
28.ARE YOU LONESOME TO NIGHT
29.A LITTLE LES CONVERSARTION
30.UNCHAINED MELODY

ELI SIINÄ MUN SUÓSIKIT KOOTTUNA SAMALLE LEVYLLE...TAKUUUVARMASTI MYIS NIIN SAATANASTI TÄÄ LEVY...

4

279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ROCKIN TO NIGHT

      MUKAAN VIELÄ LITTLE SISTER KAPPALEEKSI 31.

    • Selvis

      Elvis ei ole levyttänyt kappaletta 'Save The Last Dance For Me', vaikka Jerry Lee Lewisin älppärillä Duets yritetään kovasti niin vihjailla myynnin edistämiseksi. Jokainen, jolla on tarpeeksi tarkka korva, huomaa levyä kuunnellessa, että Elvis ei laula yhdelläkään raidalla.

      Muuten listassasi ei ole mitään vikaa - pieniä kirjoitusvirheitä lukuun ottamatta.

      • ROCKIN TO NIGHT

        77.-Jerry Lee Lewis ja Ystävät levytykset on toinen jossa Elviksen sanotaan laulavan "ystävänä". "Save the last dance for me" kappaleesta, toinen säveltäjä Doc Pomus "Olen varma että kyseessä on Elvis".
        no ainakin biisin säveltäjä on eri mieltä sun kans ja niin oon minäkin..


    • pari lisää

      MY WAY, I GOT A WOMAN, TUTTI FRUTTI : )

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4493
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      116
      4095
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2740
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1653
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      92
      1590
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1563
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe