Auttakaa moottorimiehet epätoivoista naista!
Tahtoisin yllättää mieheni (joka on kuumana motocrossiin) viemällä hänet ajamaan jonnekin motocrossradalle. Mutta en tiedä,missä sellaisia ratoja olisi (pääkaupunkiseudun tienoilla)ja voiko niistä vuokrata pyörää päiväksi?
Me ollaan näet opiskelijoita, eikä vielä varaa ostaa omaa pyörää.
Kiitoksia jos joku osaa auttaa!
T. vauhdista nauttiva nainen
Missä MOTOCROSSratoja?
5
1184
Vastaukset
- et varmaan
saa mistään vuokrattua.. tai itse en ole koskaan ainakaan törmännyt yhteenkään crossipyörän vuokraajaan.
kyllä ne vehkeet pitää itse hommata kaikki.. ;)
pääkaupunkiseudun radoista ei ole tietoa sen tarkemmin... onkohan siellä niitä edes? :)
yks tuli mieleeni; vantaan ruskeasanta. - sulle tietoa
- Vantaan vauhtiradalla on mukavan kokoinen.
- Espoon rata on parempi ja hyvä enduroreitti myös.
- Pyörää et saa vuokrattua mistään MUTTA MUTTA..
Mä VOIN säälistä MYYDÄ köyhälle opiskelijalle erittäin hyvän ja edullisen crossin.
KTM 200 tai 250 ECX mallimerkinnät ja tyyppinumerolaatta irronneet painepesurilla liian lujaa pestessä joten ei ihan tarkkaa tietoa. Vuosimalli on '86 - '88
- Hyvät renkaat
- Mahtavat jouset
- Upeat äänet
- Hurjat tehot
kuitekin erittäin turvallinen ja helppokäyttöinen crossiprätkä juuri sun kundikaverille.
Hintapyyntö vain 3500 euroa - Hae heti vaikka nordeasta joustoluotta. Myös 'heti lainaa' antaa sulle 2500 euroa joka käy mulle käsirahasta. Maksat loput 1000 euroa vaikka sit ens kuusssa.- FBI
Laita puhelinnumero,niin tuun hakeen! on todella edullinen!
- pitääslöytäää
Missä on Espoon rata?
pistäkää linkkiä kehiin. - sepi
pitääslöytäää kirjoitti:
Missä on Espoon rata?
pistäkää linkkiä kehiin.mene Espoon moottorikerhon sivuille sieltä homma selvii
rata on ämmänsuon kaatopaikan vieressä
turvallista ajoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271311Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on691293Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3191027Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2261022- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että278933- 72915