Eli marraskuussa ois tarkotus mennä Liverpooliin... Lento mielummin edullisissa hintaluokissa... Ryanair on nyt sitte etsiskelyjen jälkeen halvin...
Mitä immeiset ovat mieltä Ryanairista... ite kun ei ole sillä tullut lennettyä kertaakaan ja olen kuullut siitä sekä hyvää että huonoa...
Liverpooliin halvimmillaan
5
763
Vastaukset
- EesTaas
Lentänyt Ryanairilla kerran Dublinista Manchesteriin ja teki mitä lupasi eli perille pääsin.
Ei aivan auennut mitä epäröit jos sulle muuten halppislentofirma ok eli et kaipaa palveluja lennolla? Se on ainoa ylipäätään jolla pääsee suoraan Suomesta Liverpooliin, ilman vaihtoja, se olis mulle jo iso plussa.
Ei kai noin lyhyellä lennolla kummoisia palveluja tarvitse?Eipä noilla palveluilla ole mitään suurta merkitystä... Lähinnä tuota luotettavuutta ja matkatavaroiden perille pääsyä yms pohdiskelin...
- kotoisalta
yellowbutt kirjoitti:
Eipä noilla palveluilla ole mitään suurta merkitystä... Lähinnä tuota luotettavuutta ja matkatavaroiden perille pääsyä yms pohdiskelin...
kentältä sen kakkosterminaalista suoraan Liverpooliin, ei matkatavaroiden katoaminen ole ollenkaan todennäköistä. Ja Ryanair lentää keskimäärin erittäin hyvin aikatalussa.
- poistettu--
Tällä paikalla oli asiallinen viesti, jossa Ryanairilla useita kertoja lentänyt kertoi kokemuksistaan ja antoi vinkkejä, mitä kannattaa huomioida Ryanairilla matkustetaessa.
Käsittämätöntä, että palstan sheriffi poisti erittäin informatiivisen viestin, jossa ei ollut minkäänlaista mainontaa. Tuntuu että sheriffillä ei ole homma oikein hanskassa ja hänen olisi syytä itse vapaaehtoisesti luopua tehtävästään.- nykyinen serihvi
tuntuu ampuvan umpimähkään. Hänen "lainvartiontinsa" muistuttaa pelottavasti sen poliisivitseistä tutun lukutaidottoman poliisin tempauksia.
Sheriffin pitäisi nähdä metsä puilta!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252618Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1162436Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup231976Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581953Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua241487Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3051237- 601043
- 2581023
- 53960
- 146923