Naiset

jacke

kannattivat Portugalia. Kyllä hävetti kun kirkuivat sille typerälle Ronaldolle. Eräätkin suomalaiset akat tunnustivat suoraan kannattavansa Portugalia. Tämä soittaa mitä naisjalkapllo on.

5

638

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ymmärtääkö?

Mitenköhän tuo liittyy naisjalkapalloiluun???

• jacke

voi paljon odottaa naisjalkapalloltakaan jos ei ymmärretä kannattaa edes omaa maata.

• ff.
        jacke kirjoitti:

voi paljon odottaa naisjalkapalloltakaan jos ei ymmärretä kannattaa edes omaa maata.

Niin mitä tekemistä naisten futiksella on jotain Cristiano Ronaldoa kuolaavien muijien kanssa? Uskallan esittää valistuneen arvauksen että em. naisista harva pelaa itse. Ne kirkujat tuppaa omien havaintojeni mukaan katsomaan vaan joskus jotain isompia kisoja ja muuten eivät pahemmin futista seuraa.

• kannattaja
        jacke kirjoitti:

Jos suomalaiset olisivat MM-kisoissa pelanneet niin ehkä omaa maata olisi silloin kannatettu, mutta vähän vaikeaa se tänäkin vuonna oli.

• Mitä osoittaa

Yllättävän moni suomalaispoika pitää huoneensa seinällä kuvaa esim. Ronaldinhosta, Messistä tai Rooneystä!
      Tässähän pitää pikkuhiljaa olla huolissaan Suomalaisugrilaisen kansan lisääntymisestä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      191
      3105
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      65
      2653
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2240
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      74
      1886
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1803
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1691
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      104
      1519
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      219
      1176
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1130
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1089
    Aihe