Naurettavaa niuhottaa

Puskapirkko

ettei muka saisi valita kumppania ulkonäön perusteella. Kyllä kuulkaas naama kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, millainen ihminen on ja millaista elämää viettää ja on viettänyt.MOT

35

2279

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ulkokullaisen

kanssa ihan mukavia viikkoja!

• PuskaKirkko

men ;))

• Peer G.

- Ei sitä naamasta montaa velliä keitetä !

• paljon kiinnosta

sinun, eikä muidenkaan täällä olijoiden ulkonäkö!

Sisäinen kauneus kiinnostaa, jos yleensä kukaan ymmärtää mitä sen pitäisi olla.

• ja hyvä puoli

tuo ulkonäkö.

Juuri noin, joustava punainen T-paita, päällä puvun takki ja riittävän väljät housut, sukat sekä matalapohjaiset kengät.

Tukkakin pesty ja kammattu.

Nainen, luotujen edustaja, jolla aivot toimivat, ksoka häntä ei ole alistettu tai ahdistettu naisellisuuden harhoilla.

Enemmän tarja halosia kehiin!

• näitä nykyisiä
        ja hyvä puoli kirjoitti:

tuo ulkonäkö.

Juuri noin, joustava punainen T-paita, päällä puvun takki ja riittävän väljät housut, sukat sekä matalapohjaiset kengät.

Tukkakin pesty ja kammattu.

Nainen, luotujen edustaja, jolla aivot toimivat, ksoka häntä ei ole alistettu tai ahdistettu naisellisuuden harhoilla.

Enemmän tarja halosia kehiin!

naamanpalvojia haittaakin, että Halonen on ihmisen näköinen?

• se ..
        näitä nykyisiä kirjoitti:

naamanpalvojia haittaakin, että Halonen on ihmisen näköinen?

Kekkonenhan oli ihan linnasta karanneen näköinen.
        Tämä oli sitten sille yhdelle Urkin ihailijalle täällä.

• hemuliini
        se .. kirjoitti:

Kekkonenhan oli ihan linnasta karanneen näköinen.
        Tämä oli sitten sille yhdelle Urkin ihailijalle täällä.

Naisillehan Urkki kelpasi;D

• ainakaan
        hemuliini kirjoitti:

Naisillehan Urkki kelpasi;D

tälle naiselle. Arvauksesi meni huti.

• Pirre*

Kukas se on kieltänyt "ottamasta" niinkään - kukin taaplaa tyylillään.

• Ak:n lapio

Panna pärstäsi näytille, vai kertooko fesisisi liikoja?

• Puskapirkko

laittaa naamani näytille sen puolesta että elän ja olen elänyt terveellistä elämää. Eli olen terveen ja raikkaan näköinen ihminen. Ei tupakkaa, viinaa,auringonpalvontaa eikä muutakaan sikailua. Tässä on menty taas vähän väärille urille siitä, mitä tarkoitin. Pääpointti oli se että juopot ja huonoa elostelijan elämää viettävät näkee jo kilometrin päähän roikkuvista silmäpusseista ja punoittavasta naamasta sekä pönäkästä olemuksesta. Rypyt tietyissä kohdissakin kertovat onko kysymyksessä ilkeä ja katkera ihminen. Luonne lyö leimansa ajan mittaan kasvoihin. Sellaista kumppania en tarvitse elämääni. Ihmisen ulkoinen habitus on käyntikortti hänestä. Kalleimmatkaan vaatteet eivät pysty peittämään näitä aikaisemmin luettelemiani asioita.

• Akaton mies
        Puskapirkko kirjoitti:

laittaa naamani näytille sen puolesta että elän ja olen elänyt terveellistä elämää. Eli olen terveen ja raikkaan näköinen ihminen. Ei tupakkaa, viinaa,auringonpalvontaa eikä muutakaan sikailua. Tässä on menty taas vähän väärille urille siitä, mitä tarkoitin. Pääpointti oli se että juopot ja huonoa elostelijan elämää viettävät näkee jo kilometrin päähän roikkuvista silmäpusseista ja punoittavasta naamasta sekä pönäkästä olemuksesta. Rypyt tietyissä kohdissakin kertovat onko kysymyksessä ilkeä ja katkera ihminen. Luonne lyö leimansa ajan mittaan kasvoihin. Sellaista kumppania en tarvitse elämääni. Ihmisen ulkoinen habitus on käyntikortti hänestä. Kalleimmatkaan vaatteet eivät pysty peittämään näitä aikaisemmin luettelemiani asioita.

Vai oot sä tervehen ja raikkahan näköönen ihiminen! Millaanen on muutoon raikkahan näköönen? Onko se sellaanen kiiltävä naamaanen ja väkisin teinityttöä teettelevä väkisin-nauraja? En oikeen tierä. Kaikki me ollahan näköösiämme ja jokaanen saa valita millaasen riippuhuulen ku haluaa. Jos ei ny ihan väkisin vie. Täs meirän naapuris oli sellaanen jo kans vanhempi "teinipoika" se ei saanu akkaa ittelensä ollenkaan, vaikka ikää oli jo reilut 60 vuotta. Se alako sanomahan jotta jos hän teköö sen kaverin puusta. Ei se kuitenkaan tehny, ku kävi sitten sellaanen onnenkantamoonen jotta vihiroon ja viimeen löysi ittelensä oikeen oman akan. Ei sunkahan se ny ihan kauneemmastapäästä nais kansaa oo, mutta muutoon hyvä ja kunnon ihiminen se on. Notta ei sitä aina oo koiraan karvoohin kahtominen. Soon justihin niin kun aikaasemmin Peer Gynt kirijootti jotta sillä naamavärkiillä ei montaa velliä keitetä. Tahtoo ne maalit kynsiistä lähtiä ku alakas arki ja maanantai. Hyvähän soon jos oot pysyyny raikkahan näköösenä, mutta eipä oo kehujakaan kaukaa. Ennen sanottihin notta: "Näkö on niin ku Jumala luo, tavat niinkuun itte tahtoo" Hyväksytähän vain kaikki ihimiset luojanluomina ainut kertaasina yksilöönä, kukin oman näköösenänsä, ei ihimistä "takki tee" muualta se ihimisyys tuloo. Onhan se toki sanottava jotta kyllähän te tytöt jahoratte "rinnanmitalla" nääs ulukonäkö kysymyksis, meitä miehiä.

• ajatteleva
        Puskapirkko kirjoitti:

Piirteet ym. ulkoiset raamit on antanut Luoja, niihin en kiinnitä huomiota.
        Elämäntapa näkyy kaikesta muusta, se on se, mikä tekee ihmisestä vaikutuksen, joko tai - merkkisen.

• Ak:n lapio
        Puskapirkko kirjoitti:

Nythän kun kaikki tietävät kykysi, niin mitään kalliita ja minimutkaisia soveltuvuustestejä ei enää johtajien valinnoissa tarvitakaan. Sinulle vaan näytille, ja diaknoosi on valmis. Onnea ja menestystä!

Eräs saksalainen valehteleva paroonikin jää kakkoseksi, vaikka ratsasti tykinkuulalla.

• kun....
        Ak:n lapio kirjoitti:

Nythän kun kaikki tietävät kykysi, niin mitään kalliita ja minimutkaisia soveltuvuustestejä ei enää johtajien valinnoissa tarvitakaan. Sinulle vaan näytille, ja diaknoosi on valmis. Onnea ja menestystä!

Eräs saksalainen valehteleva paroonikin jää kakkoseksi, vaikka ratsasti tykinkuulalla.

lakkaa saamasta. (pihistin päivällä siwasta 2 sidukaista).

• hemuliini
        Puskapirkko kirjoitti:

muuten;D

• T_A_N_E
        Puskapirkko kirjoitti:

elostelijan elämä välttämättä huonoa elämää:))

• Pirre*
        Puskapirkko kirjoitti:

auringonpalvontakin jo sikailua?

• nessie
        Puskapirkko kirjoitti:

tulla väittämään tuollaista.Jos olisit puoliksikaan tehnyt sellaisia töitä ja sellaisia työaikoja noudattaen ,mitä esim.minä teen,et varmaankaan väittäisi naamasta näkeväsi millaista elämää vietän.Pusseja näillä vuosilla ja yövuoroilla tulee ukolle,kuin ukolle.Rypyt taitavat olla sinulle varsinainen kriisi itsellesi,koska se naama pysyy piilossa.Taidatkin olla joku nutturapäinen viherpiipertäjä.Siinä sinulle miettimistä.Vaatteillako teilläpäin koreillaan?Ennen sanottiin ,että köyhät ne vaatteilla koreilee.;)))

• toki se

luonnostaan blondien päässä ei pysy mikään.Ei edes väri

• jos tykkää ...

... naamasta, niin tietysti. Kaikki vaan eivät tykkää samanlaisesta naamasta.

Minun ihanneihmiseni naama on rauhallinen, hiukan ryppyjä, ei alkopöhötystä, partainen ja tukka harottaa joka suuntaan.

• Akaton mies

Rauhallinen naama? Miks sä puhuut tällälaalla arvuutelemalla???? Kysyyn ny niinku rippikoulus katekismukses: Mitä se on? Tottahan sä saa valita ittelles niin komian kaverin ku haluat, eihän sulta oo kukaan sitä kieltänyt, eikä väittänyt jotta niin ei saa teherä. Mikä on sitten kenenkin kaunis tai komia, eiköös se oo makuasia. Tee hyvä ihiminen mieles jäläkehen.

• vaan että kyllä

Mutta kyllä se parta naisella on hieman, sanoisinko kroteski.

• Akaton mies
        vaan että kyllä kirjoitti:

Mutta kyllä se parta naisella on hieman, sanoisinko kroteski.

Ekkö pysty parempahan?

• hemuliini
        Akaton mies kirjoitti:

Ekkö pysty parempahan?

miksi olet akaton,naiset pitävät huumorintajuisista miehistä;D

• hemuliini kirjoitti:

miksi olet akaton,naiset pitävät huumorintajuisista miehistä;D

huumoria, ja niissä on vissi ero.

• hemuliini
        Pirrejuupas kirjoitti:

huumoria, ja niissä on vissi ero.

olet huomannut,Pirre;D

• hemuliini kirjoitti:

olet huomannut,Pirre;D

minulle, vai tuuliko huuliasi heilutti :)

• hemuliini
        Pirrejuupas kirjoitti:

minulle, vai tuuliko huuliasi heilutti :)

mainitsin?
        Kiva kun ymmärrät että täälläkin on montaa erilaista huumoria,PIRRE;D

• hemuliini kirjoitti:

mainitsin?
        Kiva kun ymmärrät että täälläkin on montaa erilaista huumoria,PIRRE;D

ns. "huumoria" ei viitsi viljellä, tarkoitin - ainakaan minä, HEMULIINI :))

• hemuliini

miehen tulevan onnellisemmaksi joa valitsee ruman vaimon;D

• vailet

että jokaisella on oikeus valita kumppaninsa ihan millä perusteella huvittaa. Vaikka ottaisi kriteeriksi punaisen huivin. Toisinaan vain siihen yhdessä olemiseen tarvitaan paljon muuta ja siitä syystä joku haluaa antaa yleispäteviä ohjeita kaikille kumppania hakeville. Valitse Sinä vain naamataulun mukaan, jos siltä tuntuu :-)

• kira.kj

ole pelkkä "naama",tottakai tyyli vaikuttaa siihen että kiinnostuu jostain henkilöstä enemmän kuin toisesta
      Ei se muuten aina "naamasta" näy onko henkilö esimerkiksi kokaiininnuuskija

• Pirkolle puskaan

Olet ilmielävä esimerkki siitä, että olet tullut valituksi ulkonäkösi perusteella.
      Vai vieläkö joku miettii?

Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      89
      7259
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3841
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3440
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2572
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      209
      2453
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      41
      2382
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      123
      2276
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2179
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1898
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      41
      1864
    Aihe