Moi!
Onko kellään kokemuksia talopakki-palvelusta?
Autotalli olis suunnitteilla ja tuo talopakin 400 euroa kustantava rakennuslupapiirustus olisi noin puolta halvempi mitä ns. perinteisen suunnittelufirman kautta tullut tarjous.
Eli kannattaako maksaa itsensä kipeäksi autotallin piirustuksista? Tuolla 400 eurollakin kun olisi muuta käyttöä rakennusvaiheessa... saisi vaikka 4 kpl valmiita kattotuoleja.
Tietysti jos on tiedossa joku ns. parempi vaihtoehto niin ehdottakaa...
Kokemuksia Talopakki-palvelusta
3
3115
Vastaukset
- Talopakki
Voit huoletta tilata ja rakennekuvat myös jos tarvitset. Kuvat ovat ammattilaisten tekemiä ja maksat vasta kun saat valmiit piirustukset viitenä sarjana. Lämpimissä talleissa on myös lämpöarvolaskelma. Laita sähköpostiin valitsemasi tyyppi ja esim. kuva päärakennuksesta jonka yhteyteen talli tulee niin sovitamme sitten verhouksen, ikkunamallin yms. päärakennukseen. Kerro myös jos haluat jotain muutosta niin palaamme asiaan sähköpostilla ja siitä se lähtee. Saat valmiit kuvat parin viikon päästä. Suunnitteluterveisin Talopakki /Aila Eeronheimo
- Kekkonen81
Palvelu on varmasti ihan hyvä, mutta kotisivujen perusteella on aika kamalan näköisiä taloja; näkee että suunnittelijalla ei ole arkkitehdin koulutusta tai kovin kehuttavaa esteettistä silmää. Jos rakennuksen ulkonäöllä on merkitystä (kuten tahtoisin ajatella), suosittelisin ihan oikeaa arkkitehtitoimistoa. Mutta jos ei ole, eikä talo (tai kuten tässä tapauksessa autotalli) ole "ihmisten ilmoilla", niin samahan tuo...
- armiasauta
aika karmeita ovat myös ns valmistuotteet. Olen etsinyt siedettävää vajaa netistä eri mallistoista, mutta ei ole löytynyt paitsi jos koirankoppi käy vajasta. Mitään alle 20m2 vajaa ei minun mielestä kannata rakentaa ellei tontille mahdu useita, väliä pitää olla se 5m. Mun tontille tulee vaan yksi vaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315703
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus134182- 1962379
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1661770Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan791696Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike351477Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141375En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741355viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241204- 941195