Myydään 2 degu poikaa

Judenza

Moi!

Meillä on 2 ihanaa degu veljestä jotka ovat n. vuoden ikäisiä, vauhdikkaita ja energisiä touhuajia. Pojat tottelevat nimiä Vili ja Vilperi (tai no eivät tottele kun eivät ilmeisesti tajua vielä) ja rakastavat juoksupyöräilyä, vapaana touhuamista, paidan sisällä ryömimistä, kaiken mahdollisen ja vähän mahdottomammankin maistelemista, rusinoita ja kuivattuja porkkanalastuja, myös hiekkakylpy kahden litran jätski paketissa kansi päällä on IN juttu. Valitettavasti joudumme nyt suruksemme laittamaan pitovaikeuksien takia myynti-ilmoituksen ja luopumaan ihanista pojistamme.
Mukaan saa juoksupyörän (Muovinen, iso ja degu turvallinen) joka on pojilla ollut taloon tulostaan asti, hiekkaa melkein täyden litran pönikän, halutessaan jätskipaketin missä pojat ovat aina kylvetetty saattaa löytyä jotain poikien pikkutavaroita. Häkkiä ei tule mukaan koska se on luvattu jo toisaalle.

Hintaa pojilla ja noilla mainituilla olisi 40e, kuljetus mahdollista Turku- Helsinki välillä.
Halutessaan saa 20euron lisähinnalla ison matka-dunan. !HUOM! MATKA-duna eli siis vain väliaikaiseen majoitukseen, ei siis todellakaan korvaa tilavaa häkkiä joka on degujen "elinehto" ja johon myös nämä pojat ovat tottuneet.
Häkki olisi hyvä olla valmiina uudessa kodissa!

Myydään vain hyvään kotiin.

Yhteyttä voi ottaa:
Puhelimitse: 0400-448202

Janette Hyttinen ja Tommi From

11

705

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiikerililja1

Ihan näin btw, deguille ei saa antaa rusinoita... :)

• Judenza

Herkkupaloina saa antaa, mutta vain harvoin ja vähän.

• Tiikerililja1
        Judenza kirjoitti:

Herkkupaloina saa antaa, mutta vain harvoin ja vähän.

Niinno, kukin omalla tavallaan mutta deguille on olemassa huomattavasti terveellisempiä herkkupaloja kuin rusinat jotka menevät aivan yhtä hyvin kaupaksi.

Esim. kuivatut voikukanlehdet :)

Eihän ne yhteen, kahteen tai viiteen rusinaan kuole jos harvoin antaa, mutta miksi antaa jos on mahdollista antaa jotain yhtä herkullista mutta monin kerroin terveellisempää?

Ja tietysti, ovathan nämäkin _osittain_ mielipideasioita.

• noora niemi

mont euroa vaan 20e annan

• Judenza

Ota yhteyttä maililla niin keskustellaan enemmän, kerro mailiin myös itsestäsi enemmän.
        [email protected]

• kaks dekuu

ois kiva saaha kax dekuu :)

• kax dekuu

ja mielellää poikia jotka tottelee eikä pure ja joita voi pitää sylissä ja välillä vapaana huoneessa jotka ei lähde karkuu ja et ois halvalla :D

• kax dekuu

ja olisi tarvikkeita hyvä olla
      ja sitten että terraario olisi mukana! degut on niin ihania :)

• zeniwee

HEI! olen etsinyt eläinkaupoista deguja itselleni, mutta en ole löytänyt. olen kiinnostunut ja saisivat hyvän kodin! ovatko vielä myynnissä? :)

• jenni0

etsitkö vielä deguja ? Minulla olisi myynnissä kaksi poikadegua :) 2-3 vuotiaita uteliaita otuksia ! Laadukas häkki ja tavaroita tulisi mukaan . Hintapyyntö 200e. Ota yhteyttä puhelimitse 0440621831 tai [email protected] jos kiinnostaa. Sähköpostiin voin laittaa kuviakin :)

• tääähh??

miks ekassa näkkyy et on 9.9.2006 vuonna kirjottettu mut tossa listassa nääkkyy et on kirjotettu eilen?????????????????????

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5096
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3616
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2993
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2985
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      9
      2896
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2343
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1838
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1780
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      135
      1659
    Aihe