Lukitut portit
Mikä meidät yhteen saattoi,
mikä ajoi vastakkain ?
Kaks tuulissa
elämän sokkeloissa,
silmät renkaina ihmetyksestä,
käsi kättä hakevana
magneetti magneettiin kiinnittyen.
Ei liittänyt veriside,
vaik suonet suonia
vasten sykki
kämmen kämmenessä
sydän sydämelle.
Näkymätön kytkentä,
saumaton sielujen
selkokieli
halu antautua tunteille
avata
liian kauan lukittuna olleet portit.
Lukitut portit
10
456
Vastaukset
- elämänkoulima
Niin kaunista, ja juuri tähän hetkeen sopivaa...
Kiitos!- Rellu
jotenkin, minulla on aavistus, kuka
elämän koulima on.
Aurinko paistaa vielä risukasaankin,
usko pois, ei se jää loputtomiin
pilvien taakse, häntä pystyyn :D
Kiitoksia itsellesi palautteesta.
kun sen oikean avaimen,
avaimen,
joka tunteiden,
rakkauden,
vihan,
ystävyyden,
armon,
pelon,
syyllisyyden,
sielut yhdistää,
elämä jatkuu,
portin avaa,
sen kun löytää...
Hm... mitä muuta sanoisin...
en mitää muuttaisi...
Kiitos.
:)- Rellu
kiitos ihanasta runostasi.
Et muuttaisi mitään,
hmmm - noh, lienee sitten ollut
mieleesi, kiitoksia paljon.
Koitappa nyt ammentaa aineksia pals-
talta runojesi aineksiksi.
Viikonloppu yksin, no voih :(
Noh, se on sitäkin makeampaa, kun saat
jälleen hänet syliisi.
Hymyä päivääsi.
- Runoilijatar
Hieno runo jälleen kerran.Sinulla on paljon sanottavaa ja kyky sanoa se..
Ja kiitos vielä että muistit minuakin runoystäviesi joukossa :)- Rellu
nojaa, empä tiedä hienoudesta/kyvystä,
tuollanen nyt vaan syntyi,
eikä ole omasta elämästä tämäkään,
vaan syy/aihe lähtenyt aivan
toisesta ihmisestä,
ystävästä jne, paljastamatta enempää.
Kiitos sinulle ja leppoisaa iltaa.
PS eipä kestä, kuulut vankkaan vakkari-
joukkoon :)
- *MURUKULTA*
Sulla taitaa olla arkku missä lukee
"Murukullalle"Taas miumaun mukainen!
Hetki tässä ja sitten taas tuuleen..!
Mahtava ilma!! :) Lauanta-ehtoota sinulle sinne! :)- Rellu
hymyääpi hän,
ja kiittelee mahottomasti,
kah - saattaa siinä niin lukeakin :)
Ilma on mahtava, vaan ei enää saunan
jälkeen ulos, pirtissä kynttiläin
tuikkiessa.
Ehtoota lempeää, kunhan kotiudut.
- Luonteva
Avoinna ovat porttini olleet, kauan tuulien väännettävinä. Avoinna Sulle tulla luokse. Pimeään katselen, enkä vielä varjoas nää. Tuulen pyörteitä suunnastas seurailen. Avoinna odottelen, porttini kaikkien nähtävinä, avoinna Sulle tulla.
-Rakkaudella Tulitukalle-- Rellu
avoimet porttis,
avoimet tuntees,
sanasi selkeinä kutsuu.
Kiitos :D
*suukko*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä742170- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331420- 1431102
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673