Voi paukku, mitä E-S taas kirjoittaa. Varsinkin Karjalan kunnailla-palsta herättää ihmetystä. Olen minäkin hölmö kun oikein maksua vastaan tilaan kotiin ko. sontaa. Ensiks lehti tekee asiallisen jutun esim. Joutsenon Annukasta ja sitten sen ko. paikan mollaa "kunnaat" törkein juttu oli venäläisnaisten kävelytyyliä koskeva jutuntynkä. On muten lähes kansanryhmää vastaan kiihottavaa juttua, kyllä siitä rikosilmoituksen sais tehtyä. Hei E-S:n läskiperseet ja juopot epäsiistit toimittajat. Ajakaa edes partanne ja vaihtakaa joskus edes kalsarinne!
Etelä-Saimaa lehti
4
1705
Vastaukset
- FinN
Kovasti sitä ollaan seurattu naapurimaan naisten ahtereita, kun noin syväluotaavan tekstin on saanut aikaiseksi.
Tuo teksti kuulostaa halventavalta, vaikkakaan se ei minua hlökoht. haittaa tai harmita.- Aina on parempiaan
halveeraavia ihmisiä. Katsoppas ko. toimittaja omaa ahteriasi peilistä. Pystyisitkö samaan, kuin naapurimaan naiset?
- hjyvä juttu
Täyttä asiaahan se oli.Venäläiset pysykööt omassa maassaan niin eipähän tule paha mieli :=)
- turha lehti
tjoo, riittää kun netistä lukee pääotsikot. Muuten mitäänsanomaton joutavanpäiväinen tekele. Yrittää mukamas matkia hesaria taittelemalla sivut samalla tapaa.
Seepra se vasta turha onkin. Tehty pelkästään pissisteineille. Ohjelmatietoja lukuunottamatta ei minkäänlaista asiantynkää. Ja vaikka olis huumoriakin mutta ku on jotain hemmetin peliarvosteluja yms. roskaa.
Kun kaikki on netissa ei tuollaista roska-aviisia tarvita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917485- 373977
- 453520
- 2362814
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402662- 452492
- 1322401
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292289Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202248- 451972