Onko Christinalla silikonit?

out_sider

Viimeksi kun näin Christinan videon pullohengestä niin tytöllä oli rintavarustus melko pieni. Nykyään tuo 1920-luvun muoti on tuonut Cristinalle melko suuret tuutit. Onkohan tyttö käynyt terkkarilla?

11

1347

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erizo

      Sulla on mielenkiintoinen aikahaarukka, jonka puitteissa noita tissejä vertaat! Hah!

      Christina oli pullonhengessä 17-vuotias ja melkoisen laiha. Nyt Christina on 25-vuotias. Eroa kevyet 7 vuotta. Eikö siis teinitytöistä yleensä ottaen tule naisia?

      Ja kuten muillakin tähdillä, usein myös Christinalla voi olla rintaliiveissä yms. hieman noita toppauksia, sillä yhdessä kuvassa rintamus näyttää yhdeltä, toisessa kuvassa toiselta.

      Mutta voihan siellä olla muoviakin, mistäpä sen tietää. Minulle sinänsä yhdentekevä seikka.

      • silikonit(ko)

        Christina Aguileran rintavarustus lienee yksi USAN kiinnostavimpia koskaan sillä mahd.silikonien laitattamisesta on huhuttu siitä lähtien kun tiinusta tuli supertähti -99. NYt kun hän on entistä tunnetumpi ja menestyneempi tähti,vartalo on koko ajan tarkkailun alla. Kuntoiluhullu laulaja on milloin kohauttanut liian laihalla varrellaan,milloin kurveillaan. JOpa raskaudesta on tämän vuoksi huhuttu. Niin silikonit kuin lapsikin on kiistetty megasuositun staran leiristä tiiviisti mutta koskapa ne juorut siihen ois loppunu??


      • Hippo
        silikonit(ko) kirjoitti:

        Christina Aguileran rintavarustus lienee yksi USAN kiinnostavimpia koskaan sillä mahd.silikonien laitattamisesta on huhuttu siitä lähtien kun tiinusta tuli supertähti -99. NYt kun hän on entistä tunnetumpi ja menestyneempi tähti,vartalo on koko ajan tarkkailun alla. Kuntoiluhullu laulaja on milloin kohauttanut liian laihalla varrellaan,milloin kurveillaan. JOpa raskaudesta on tämän vuoksi huhuttu. Niin silikonit kuin lapsikin on kiistetty megasuositun staran leiristä tiiviisti mutta koskapa ne juorut siihen ois loppunu??

        Onhan tuota jauhettu iät ja ajat. Tuskin on silikonia...


      • Erizo
        Hippo kirjoitti:

        Onhan tuota jauhettu iät ja ajat. Tuskin on silikonia...

        ... kyllästymiseen saakka.

        On totta, että esim. ANOM-videon pukuhuonekohtauksessa Christinan etumus on "runsas", mutta viimeksi esim. VMA:n punaisella matolla otetuissa kuvissa Christinan suurehko kaula-aukko näytti kyllä sen, että rinnat olivat ANOM-videoon verrattuna "kutistuneet".

        Mikäli olen yhä kärryillä nykymaailman menosta, niin kuppikokoa vaihtavia silikoni-implantteja ei ole mielestäni vielä keksitty! :)

        Eli pääsemme takaisin toppauksiin, joilla on niin helppo hämätä ihmissilmää vaatteiden alta.


    • höh

      laittoi ne silikonit jo aikoja sitten...oiskohan vuonna 99

    • etsiskelijä..

      No minä katsoin samaa ja kaivelin netistä vanhoja ja uusia kuvia. Aika hassua että edellisissä kuvissa Christinalla rinnat ovat pienehköt/keskikokoiset ja todella kaukana toisistaan, nyt ne suorastaan tukehduttavat toisiaan, kun vako rintojen välissä on niin suuri! Mutta tietojeni perusteella X-tina on ottanut silarit jo kauan aikaa sitten..?

      • ja siis miksei?

        Niin siis olen täysin sitä mieltä että Chrisulla on silarit, koska ennen rinnat olivat hiukan pienehköt, kuten voi noin laihalta mimmiltä odottaa, ja taas nyt ne ovat todella isot! Ja siis kaikkihan me tiedämme Christinan. Miksei hänellä olisi silareita? Kaikkihan niitä nykyään ottaa ja Christina varsinkin kun haluaa luoda sexyä imagoa ja on sellaisen saanutkin, niin tottakai siihen kuuluu hiukan isommat rinnat.
        Ja siis ottakaa huomioon, eroa ei voi huomata samoin kuin vaikka Pam Andersonissa kun hän oli 18 ja sitten 40. Eli veikkaanpa että Chrisu on ottanut jo ajat sitten jotkut ihan 100 millin silarit, korkeintaan 150, koska ero on kuitenkin huomattavissa, muttei huomattava.


    • Gwen*

      ennen christina käytti tosi topattuja rintaliivejä (ks. vanhat musavideot)

      nykyään paparazzikuvia siitäkin ettei sillä ole ritsikoita mutta rinnat on tosi isot. niitten muodosta voi sanoa että olisivat feikit. en sitten tiiä. senhän piti tehä alastonkuvia todistaakseen että on aidot mutta jordan ei myöntynyt idealle....!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      133
      3752
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      88
      3458
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      2006
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      92
      1487
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1306
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1175
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      146
      918
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      908
    9. 46
      803
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      787
    Aihe