onko kellään tietoa missä olisi paris hiltonin lapsuus kuvia? onhan nainen nyt kaunis ,vaan kiinnostaisi titää minkä näköinen on ollut lapsena..
paris lapsena
jannisss
6
1215
Vastaukset
- lapsuuskuva...
- tuutte
vaan pilkkaamaan ja haukkumaan parisia?!?! mitä se teille on tehny, paskiaiset?!!?
- jannisss
ei parisia saa pilkata.. taidat olla hiukan kateellinen?!!?
- Epätietoinen ja tiedoton
Mihin tarvitset?
- jannisss
olen ihan normaali,minusta paris on kaunis jos on siis jossain lapsuuskuvia niin haluaisitteko kertoa että missä?
- wikipediaa
jannisss kirjoitti:
olen ihan normaali,minusta paris on kaunis jos on siis jossain lapsuuskuvia niin haluaisitteko kertoa että missä?
se tietää kaiken.. muutakin hauskaa inffoo.. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392427
- 581412
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381323- 841313
- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40939Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122818- 31761
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23616Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586