Niin, miten papiljotteja kannattaa käyttää? Kaverit oli hankkinu mulle semmosseita (toki muutakin) mulle synttärilahjaks. Kyseessä oli semmoset tarrapapiljotit. Niiltä en kehannu alkaa kyselee kauheemmin että miten niitä kannattaa käyttää. Onko täällä joillakin jotain ehdotuksia? Esim. laitetaanko märkiin, puolikuiviin vai kuiviin hiuksiin? Entäs kuinka kauan pitää pitää? Nukutaanko yön yli? Käytetäänkö jotain vaikka muotovaahtoo tai jotain? Kuten kysymyksistä huomaa niin en oo oikeen yhtään perillä :D
papiljotit ja käyttö
7
17858
Vastaukset
- rocky4ever
ite sain ainaki niistä ihan karseet traumat, ku ne tarrat oli niin voimakkaat ja jäi kiinni hiuksiin niin ettei niitä saannu enää millään pois. siitä vaan repimään. suosittelen lämpimästi. :D
- uusi alalla
mitä sit suosittelet? että pistän ne kiertoon? :D
- minä minä
ne on jäännyt mun hiuksiin jumiin kun äiti laitto niitä mun päähän kun "pitää olla sievä, kun mennään sun serkun juhliin!" no arvaa se jäi jumiin ja revin niitä hermorauniona irti. ja heitin saman tien roskiin, en suosittele :DD
- oma hiuslaatu
Ihan ensimmäisen kannattaa testaa, miten sinun hiuslaatusi käyttäytyy tarrapaplareiden kanssa. Jos hiukset ovat takkuun menevää, todella karheaa sorttia, saattaa seurauksena olla juuri tuo paplareiden jumittuminen. Jos taas hiukset ovat varsin liukkaat, eivät kiharat välttämättä pysy kuitenkaan.
Laita kuiviin tai lähes kuiviin (ei märkiin!) hiuksiin ensin jotain muotoilutuotetta. Muotovaahto tai geelimäiset muotoilunesteet (ei geeli!) ovat parhaita. Voit laittaa koko päähän kerrallaan tai vaihtoehtoisesti aina ennen paplarille kiertämistä yksi hiusosio kerrallaan. Sitten kierrät hiuksia sopivan verran (mielummin liian vähän kuin liikaa) yhden paplarin ympärille. Jos mukana on paplarin kiinnittämiseen tikku, voit tökätä sen paplarista läpi, mutta tarrojen pitäisi pysyä myös ilman tikkuja. Rullailet kaikkia haluamasi hiukset sitten samoin. Lopuksi voit suihkuttaa hieman hiuslakkaa rullattuun tukkaan.
Odottele hiusten kuivumista ihan rauhassa, se voi kestää tunteja. Voit myös käyttää fööniä kuivatteluun. Kun irrottelet paplarit hiuksissta, muista ettet IKINÄ käytä harjaa. Paplarit rullataan varovasti auki ja hiukset harotaan sormin tai harvalla kammalla! Sitten pöyhit käsin kampauksen sopivaksi ja lisäät hieman hiuslakkaa.
Tämä kaikki kannattaa suorittaa päiväsaikaan. Paplarit päässä on erittäin epämukava nukkua, joten en suosittele. Kokonaisuudessaan kestää pari tuntia, riippuen hieman siitä kuivatatko hiukset vai annatko niiden kuivua vapaasti. Pistä vaan rohkeasti kokeillen paplarit päähän, mutta muista siis testata ensin hiuslaatusi sopivuus.- uusi alalla
Ehkäpä tosiaan testaan ennenku teen mitään noille papiljoteille. Mulla ei tosiaan oo mitenkään kauheen karhea, katkeileva tai takkuileva hiuslaatu, eli ehkäpä ne jopa sopii mulle :)
Tuossa oli sen verran hyvät ohjeet, että ehkäpä jopa minä pystyn selviämään tuosta yrityksestä :D Siispä kiitos selkeästä ohjeistuksesta! - minä taas
uusi alalla kirjoitti:
Ehkäpä tosiaan testaan ennenku teen mitään noille papiljoteille. Mulla ei tosiaan oo mitenkään kauheen karhea, katkeileva tai takkuileva hiuslaatu, eli ehkäpä ne jopa sopii mulle :)
Tuossa oli sen verran hyvät ohjeet, että ehkäpä jopa minä pystyn selviämään tuosta yrityksestä :D Siispä kiitos selkeästä ohjeistuksesta!Hyvähän se on kun kerrankin saa neuvoa asiassa josta jotain ehkä tietääkin :P Ainakin kokemuksen kautta. Kivaa vaihtelua tavallisiin tukkapäiviin tuo kiharoiden teko.
- hiushulluuu
KIITOS KIITOS!! boista vinkkeistä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392040
- 49846
- 85844
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7721Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35691Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27610- 66606
- 43477
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28469Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap78467