B2B-kiertue

Erizo

Tuleva B2B-kiertue ansaitsee oman keskustelunsa.

Christina on kertonut Fashion Rocks -tapahtuman yhteydessä (8.9.2006) kiertueesta seuraavaa:

---
The same is true for her lavish "Back to Basics" tour, which she says will include a major circus element.

CHRISTINA:
"I connect with theatrics and really putting on a show," she says.

"It's all about inviting your audience to go with you into a whole different world. Music takes us to a special place when you just close your eyes and listen, but then when you put a visual with it and take it to a whole different place, I think that's a really beautiful thing to be able to create."

---

Eli yhteenveto: kiertueella on sirkusteema ja Christina on panostanut siihen, että konsertti on "teatterimainen".

Chrstina tulee kiertämään Eurooppaan siis marraskuussa. Yksi vahvistunut konsertti on 6.joulukuuta Pariisissa. Lippujen hinnat siellä 41-63 euroa paikasta riippuen.

114

3368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MercyOnMe

      Kuulostaa hienolta. ^^ Elättelen edelleen toivetta, Christinasta Suomessa. (:

      • Erizo

        ... eli Erizo.

        eli olen niin kyyninen, etten edes päästä toiveitani heräämään moisen asian suhteen. :)


    • Erizo

      Virallinen tiedote B2B-kiertueen kaupungeista on annettu lehdistölle.

      ---

      MARRASKUU:

      17.11 SHEFFIELD, Hallam FM Arena
      20.11 BELFAST, Odyssey Arena
      21.11 DUBLIN, The Point
      23.11 MANCHESTER, MEN Arena
      24.11 NEWCASTLE, Metro Radio Arena
      26.11 BIRMINGHAM, NIA Arena
      29.11 LONTOO, Wembley Arena
      30.11 LONTOO, Wembley Arena

      JOULUKUU:

      2.12 ROTTERDAM, Ahoy
      3.12 ANTWERP, Sportpaleis
      5.12 FRANKFURT, Festhalle
      6.12 PARIISI, Bercy
      8.12 OBERHAUSEN, Oberhausen Arena
      11.12 HAMPURI, Color Line Arena
      13.12 STUTTGART, Schleyerhalle
      14.12 ZURICH, Hallenstadion
      16.12 WIEN, Stadthalle
      17.12 PRAHA, Sazka Arena

      Liput myynnissä 15.9 alkaen.

      HUOM!

      Christina Aguilera's Fall European Tour is sponsored by Sony Ericsson and Orange, and presented by MTV Europe.

      Tarkoittaako, että MTV:llä saatettaisiin näyttää jotain?

      :)

      Tiedon välitti: PR Newswire on behalf of RCA Records


      LÄHDE: http://www.prnewswire.co.uk/cgi/news/release?id=178660

      Eli ei Helsinkiä...

      • MercyOnMe

        Voihan perkeleen perkele. Olihan se kyllä arvattavissa. Eikö edes Tukholmaa?

        Tosin Zürich... Hmm. Tätini asuu lähellä. ;>


      • Erizo
        MercyOnMe kirjoitti:

        Voihan perkeleen perkele. Olihan se kyllä arvattavissa. Eikö edes Tukholmaa?

        Tosin Zürich... Hmm. Tätini asuu lähellä. ;>

        Minäkin odotin edes yhtä pohjoismaista kaupunkia, vaikka Kööpenhaminaa, mutta ei.

        Voi känsä.

        Kööpenhaminaa olisin nimittäin osannut odottaa, Tukholmaa toivoin varovaisesti, mutta Helsingille en uskaltanut antaa mitään toivon mahdollisuutta.


      • Mary-Anne
        Erizo kirjoitti:

        Minäkin odotin edes yhtä pohjoismaista kaupunkia, vaikka Kööpenhaminaa, mutta ei.

        Voi känsä.

        Kööpenhaminaa olisin nimittäin osannut odottaa, Tukholmaa toivoin varovaisesti, mutta Helsingille en uskaltanut antaa mitään toivon mahdollisuutta.

        Tukholmaa olisin voinut harkita, mutta eipä taida vieläkään tulla nähtyä Christinaa livenä. :( Nooh, ehkä vielä joskus siihenkin tulee mahdollisuus. Ainakin unelmissa...! (:
        Mutta aika usein Suomi osuu megatähtien keikkakalenteriin vasta kun he eivät ole juuri sillä hetkellä enää kovinkaan suuressa suosiossa. Onhan tästä joitakin esimerkkejä... Christinan kohdalla tällainen hetki ei varmaankaan tule vastaan ainakaan vielä lähitulevaisuudessa...


      • Erizo
        Mary-Anne kirjoitti:

        Tukholmaa olisin voinut harkita, mutta eipä taida vieläkään tulla nähtyä Christinaa livenä. :( Nooh, ehkä vielä joskus siihenkin tulee mahdollisuus. Ainakin unelmissa...! (:
        Mutta aika usein Suomi osuu megatähtien keikkakalenteriin vasta kun he eivät ole juuri sillä hetkellä enää kovinkaan suuressa suosiossa. Onhan tästä joitakin esimerkkejä... Christinan kohdalla tällainen hetki ei varmaankaan tule vastaan ainakaan vielä lähitulevaisuudessa...

        En tiedä miten tuo maailmantähtien tuonti tänne Suomeen menee; onko kyse artistin omasta rahallisesta panostuksesta vai mistä, mutta Suomeen on noita suurimpia tähtiä melko vaikea saada.

        Tukholmaa toivoin, sillä olisin voinut olla niin huima, että olisin lähtenyt. Mutta eipä voi nyt mitään. Nyyh.


      • ........
        MercyOnMe kirjoitti:

        Voihan perkeleen perkele. Olihan se kyllä arvattavissa. Eikö edes Tukholmaa?

        Tosin Zürich... Hmm. Tätini asuu lähellä. ;>

        suuret tähdet kuten C.Aguilera ja Madonna tuu koskaan Suomeen. Madonna kai on käyny lomalla täällä pari vuotta sit mutta Christina ei sitäkään...?


    • Erizo
      • lall

      • Erizo
        lall kirjoitti:

        mistä päin otettu tuo kuva ja missä juliste mahtaa olla esillä..???

        Miten niin "mistä päin otettu kuva"? Häh? Eiköhän tuo ole jossain studiossa kuvattu.

        Ja julistetta käytetään kiertueen promoamiseen eli eiköhän tuo ole esillä muun muassa niissä paikoissa, joissa lippuja kiertueelle myydään. Tuskin siis kannattaa Suomesta lähteä etsimään.


    • Erizo
      • MercyOnMe

        Kuinkakohan hyvin liput myyvät? Kuinkakohan kauan lippuja saa?


      • MercyOnMe
        MercyOnMe kirjoitti:

        Kuinkakohan hyvin liput myyvät? Kuinkakohan kauan lippuja saa?

        Ai juu, ja mistäköhän niitä saisi? Ihan vain mielenkiinnosta. ^^


      • Mary-Anne
        MercyOnMe kirjoitti:

        Kuinkakohan hyvin liput myyvät? Kuinkakohan kauan lippuja saa?

        kuinka paljon lippuja myydään ja kuinka kauan loppuunmyynti kestää. Kai myös Hurt singlen menestys vaikuttaa lippujen kysyntään, ja myös Candymanin. Ainakin lippujen suhteellisen halpa hinta ei varmaankaan käännä kovinkaan monta ihmistä tyhjin käsin takaisin lippuluukulta, luulisin. :) Mene ja tiedä.


      • Erizo
        MercyOnMe kirjoitti:

        Ai juu, ja mistäköhän niitä saisi? Ihan vain mielenkiinnosta. ^^

        Lippuja saa kuulemma "paikallisilta lippumyyjiltä". Eli jos Christina olisi tullut esim. Tukoholmaan, liput olisi saanut muun muassa Ticnet:istä: http://www1.ticnet.se/Start (Vastaa suomalaista Lippupalvelua).

        Eli pitäisi penkoa kunkin maan tuollainen "Lippupalvelu" esiin, ellei ole olemassa jotain maan rajojen ylittävää lipunostoportaalia.

        En ole tarvinnut moista, joten en tiedä. :(


      • Erizo
        Mary-Anne kirjoitti:

        kuinka paljon lippuja myydään ja kuinka kauan loppuunmyynti kestää. Kai myös Hurt singlen menestys vaikuttaa lippujen kysyntään, ja myös Candymanin. Ainakin lippujen suhteellisen halpa hinta ei varmaankaan käännä kovinkaan monta ihmistä tyhjin käsin takaisin lippuluukulta, luulisin. :) Mene ja tiedä.

        Lippuja myydään areenakohtaisesti, koon mukaan. Lontoossa Christina esiintyy Webleyllä eli lippuja on saatavilla paljon, kun areena on valtava, mutta jossain kaupungeissa varattu esiintymispaikka vetää kuulemma noin 3000 henkilöä, joten se lienee maksimimäärä.

        YYH! Olen yhä karvaasti pettynyt, ettei Christina tullut edes Tukholmaan! BUU!!!

        Mutta ehkäpä Christina kiertää vielä toisen kerran B2B-levyn aikana... ehkäpä, kun tulossa on vasta toinen single, tämä on enemmän promootiokiertue...

        Niin varmaan. Turhaa alkaa edes moista spekuloimaan. Alkaa vain harmittamaan syvemmin.


      • MercyOnMe
        Erizo kirjoitti:

        Lippuja myydään areenakohtaisesti, koon mukaan. Lontoossa Christina esiintyy Webleyllä eli lippuja on saatavilla paljon, kun areena on valtava, mutta jossain kaupungeissa varattu esiintymispaikka vetää kuulemma noin 3000 henkilöä, joten se lienee maksimimäärä.

        YYH! Olen yhä karvaasti pettynyt, ettei Christina tullut edes Tukholmaan! BUU!!!

        Mutta ehkäpä Christina kiertää vielä toisen kerran B2B-levyn aikana... ehkäpä, kun tulossa on vasta toinen single, tämä on enemmän promootiokiertue...

        Niin varmaan. Turhaa alkaa edes moista spekuloimaan. Alkaa vain harmittamaan syvemmin.

        Nyt tuli mieleen, että jos se tosiaankin on vain promootiokiertue, niin lähden turhaan Sveitsiin.

        Tosin, Suomeen Christina ei tule muutenkaan, niin en nyt tiedä, että menisinkö vai en...

        Majotuksesta ei tarvitsisi maksaa, joten se on kai ihan sama menenkö Zürichiin vai Tukholmaan (jos Christina sinne tulisi edes) ja maksaisin konsertin ja matkojen lisäksi myös hotellin.

        Ette varmaan saaneet selityksestäni selvää, mutta eipä se haittaa. ;>

        Tarvitsisin vielä ne liput... :D Tai sitten voisin pyytää tätiäni tilaamaan ne, niin ei olisi siitäkään huolta. Kuten näette, vielä on monta mutkaa matkassa. :>


      • Erizo
        MercyOnMe kirjoitti:

        Nyt tuli mieleen, että jos se tosiaankin on vain promootiokiertue, niin lähden turhaan Sveitsiin.

        Tosin, Suomeen Christina ei tule muutenkaan, niin en nyt tiedä, että menisinkö vai en...

        Majotuksesta ei tarvitsisi maksaa, joten se on kai ihan sama menenkö Zürichiin vai Tukholmaan (jos Christina sinne tulisi edes) ja maksaisin konsertin ja matkojen lisäksi myös hotellin.

        Ette varmaan saaneet selityksestäni selvää, mutta eipä se haittaa. ;>

        Tarvitsisin vielä ne liput... :D Tai sitten voisin pyytää tätiäni tilaamaan ne, niin ei olisi siitäkään huolta. Kuten näette, vielä on monta mutkaa matkassa. :>

        Älä nyt hyvänen aika ota minun spekulaatioita todesta!

        Jos sinulla on tätisi puolesta mahdollisuus mennä sinne Sveitsiin, niin mene ihmeessä!!!

        Sillä välin minä heitän tämän tietokoneen kateuden saattelemana ikkunasta ulos.


      • Erizo
        MercyOnMe kirjoitti:

        Nyt tuli mieleen, että jos se tosiaankin on vain promootiokiertue, niin lähden turhaan Sveitsiin.

        Tosin, Suomeen Christina ei tule muutenkaan, niin en nyt tiedä, että menisinkö vai en...

        Majotuksesta ei tarvitsisi maksaa, joten se on kai ihan sama menenkö Zürichiin vai Tukholmaan (jos Christina sinne tulisi edes) ja maksaisin konsertin ja matkojen lisäksi myös hotellin.

        Ette varmaan saaneet selityksestäni selvää, mutta eipä se haittaa. ;>

        Tarvitsisin vielä ne liput... :D Tai sitten voisin pyytää tätiäni tilaamaan ne, niin ei olisi siitäkään huolta. Kuten näette, vielä on monta mutkaa matkassa. :>

        Nyt jos varaisi Ryanairilta liput, pääsisi suht edullisesti joulukuun alussa Frankfurtiin, Saksaan...

        Mistähän hemmetistä niitä lippuja saisi?!?!


      • MercyOnMe
        Erizo kirjoitti:

        Nyt jos varaisi Ryanairilta liput, pääsisi suht edullisesti joulukuun alussa Frankfurtiin, Saksaan...

        Mistähän hemmetistä niitä lippuja saisi?!?!

        En minä vaan tiedä. No, tätini kyllä saa hommata ne minulle. ^^

        Äläkä heitä sitä tietokonetta minnekään, tai muuten... suutun... ;>


      • MercyOnMe
        MercyOnMe kirjoitti:

        En minä vaan tiedä. No, tätini kyllä saa hommata ne minulle. ^^

        Äläkä heitä sitä tietokonetta minnekään, tai muuten... suutun... ;>

        ...lentolippujako tarkoitat? :D


      • Erizo
        MercyOnMe kirjoitti:

        En minä vaan tiedä. No, tätini kyllä saa hommata ne minulle. ^^

        Äläkä heitä sitä tietokonetta minnekään, tai muuten... suutun... ;>

        Piru vie.

        Jos Christina olisi vaivautunut edes Kööpenhaminaan asti, niin olisi helpompaa/halvempaa tämä touhu; Tukholma olisi ollut unelma. Helsinki; utopia.

        Kiristelen hampaitani. No, ehkä mahdollisuus Christinan konserttiin tulee vielä joskus kaukana tulevaisuudessa.... kele.


      • Erizo
        MercyOnMe kirjoitti:

        ...lentolippujako tarkoitat? :D

        ... ihan niitä konsertti-pilettejä vaan.


      • MercyOnMe
        Erizo kirjoitti:

        Piru vie.

        Jos Christina olisi vaivautunut edes Kööpenhaminaan asti, niin olisi helpompaa/halvempaa tämä touhu; Tukholma olisi ollut unelma. Helsinki; utopia.

        Kiristelen hampaitani. No, ehkä mahdollisuus Christinan konserttiin tulee vielä joskus kaukana tulevaisuudessa.... kele.

        Oli vain tuuria, kun Christina sattui esiintymään Zürichissä. Hyvää tuuria. Älä sure, kyllä sinäkin joskus vielä pääset keikalle...

        Ihan kuin olisi jo varmaa että menen. Käyttäydyn niin. En usko tätä ennen kuin näen ne piletit.

        Voihan olla, että keikka myyydään loppuun parissa minuutissa, enkä pääsekään. Huh, toivottavasti ei. :D


      • Mary-Anne
        Erizo kirjoitti:

        Piru vie.

        Jos Christina olisi vaivautunut edes Kööpenhaminaan asti, niin olisi helpompaa/halvempaa tämä touhu; Tukholma olisi ollut unelma. Helsinki; utopia.

        Kiristelen hampaitani. No, ehkä mahdollisuus Christinan konserttiin tulee vielä joskus kaukana tulevaisuudessa.... kele.

        Kurjaa, kun ei edes Tukholmaa mahtunut keikkakalenteriin! Nyt en aio mennä, ellen sitten satu jonkin keikan aikana matkustamaan jonnekin... :) Täytyy vielä miettiä onkohan mitään keinoa päästä paikalle.
        Olen myös tooosi kateellinen sulle MercyOnMe! Jos pääset, kerrothan täällä Suomi24 keskustelussa meille kaiken?? (:


      • Erizo
        MercyOnMe kirjoitti:

        Oli vain tuuria, kun Christina sattui esiintymään Zürichissä. Hyvää tuuria. Älä sure, kyllä sinäkin joskus vielä pääset keikalle...

        Ihan kuin olisi jo varmaa että menen. Käyttäydyn niin. En usko tätä ennen kuin näen ne piletit.

        Voihan olla, että keikka myyydään loppuun parissa minuutissa, enkä pääsekään. Huh, toivottavasti ei. :D

        Senkin onnenkantamoinen, joka MercyOnMe-nimimerkillä myös tunnetaan.

        Muista, että liput tulevat myyntiin NYT perjantaina eli 15.9.

        Ja se halli (areena), johon olet mahdollisesti yrittämässä, vetää ainakin 13 000 ihmistä, eli ei mikään pieni mökki ole kyseessä.

        Toivotaan, että pääset paikanpäälle meidän virallisena kirjeenvaihtajana sitten. Odotamme tarkkaa raporttia, jos pääset Sveitsiin.

        Hallenstadionin web-sivut: http://www.hallenstadion.ch/index_en.php


      • Erizo
        Mary-Anne kirjoitti:

        kuinka paljon lippuja myydään ja kuinka kauan loppuunmyynti kestää. Kai myös Hurt singlen menestys vaikuttaa lippujen kysyntään, ja myös Candymanin. Ainakin lippujen suhteellisen halpa hinta ei varmaankaan käännä kovinkaan monta ihmistä tyhjin käsin takaisin lippuluukulta, luulisin. :) Mene ja tiedä.

        Saksan konsertteihin löysin ns. "lippupalvelun"!

        http://www.getgo.de/cgi-bin/TINFO.DLL?fun=TDETAILA&affiliate=kvz&doc=detaila&key=118704


      • MercyOnMe
        Erizo kirjoitti:

        Saksan konsertteihin löysin ns. "lippupalvelun"!

        http://www.getgo.de/cgi-bin/TINFO.DLL?fun=TDETAILA&affiliate=kvz&doc=detaila&key=118704

        Olen onnenkantamoinen. ^^

        Ja toki, kyllähän minä raportoin, luultavasti (jos nyt menen Sveitsiin ylipäätään), ennen keikkaa ja sen jälkeen. :D

        Ja muistan että ne tulevat perjantaina myyntiin, yritän saamaan tätini ostamaan ne silloin, lauantaillekin tosin saattaa mennä.


      • MercyOnMe
        MercyOnMe kirjoitti:

        Olen onnenkantamoinen. ^^

        Ja toki, kyllähän minä raportoin, luultavasti (jos nyt menen Sveitsiin ylipäätään), ennen keikkaa ja sen jälkeen. :D

        Ja muistan että ne tulevat perjantaina myyntiin, yritän saamaan tätini ostamaan ne silloin, lauantaillekin tosin saattaa mennä.

        Niin, kiitos tuosta stadionin kotisivusta. Tutkailin sen läpi, isohan se on. Kyllä minä varmasti mahdun. :D


      • Erizo
        MercyOnMe kirjoitti:

        Olen onnenkantamoinen. ^^

        Ja toki, kyllähän minä raportoin, luultavasti (jos nyt menen Sveitsiin ylipäätään), ennen keikkaa ja sen jälkeen. :D

        Ja muistan että ne tulevat perjantaina myyntiin, yritän saamaan tätini ostamaan ne silloin, lauantaillekin tosin saattaa mennä.

        Minä änkeän mukaan! Sano tädille että Erizolle lippu myös!

        No ei vaan. :)

        Olen yhä vain niiiiiiiiiiiiiin pettynyt, ettei Christina tullut vaikka Tukholmaan.


      • MercyOnMe
        Erizo kirjoitti:

        Minä änkeän mukaan! Sano tädille että Erizolle lippu myös!

        No ei vaan. :)

        Olen yhä vain niiiiiiiiiiiiiin pettynyt, ettei Christina tullut vaikka Tukholmaan.

        Aion ottaa siskoni mukaan. Hänkin änkeää. ^^ Sinullekin varmasti on tilaa. ;> Hahaa.

        No, ei, lupaan antaa tarkan raportin se illan tapahtumista, jos siis edelleenkään menen sinne, heti ensiksi. Olen tosin sitten kun tulen tädin talolle illalla niin fiiliksissä, että unohdan teidät kokonaan. :D No, seuraavan aamuna sitten. ^^


      • Mary-Anne
        MercyOnMe kirjoitti:

        Aion ottaa siskoni mukaan. Hänkin änkeää. ^^ Sinullekin varmasti on tilaa. ;> Hahaa.

        No, ei, lupaan antaa tarkan raportin se illan tapahtumista, jos siis edelleenkään menen sinne, heti ensiksi. Olen tosin sitten kun tulen tädin talolle illalla niin fiiliksissä, että unohdan teidät kokonaan. :D No, seuraavan aamuna sitten. ^^

        No ei sentään. Todella pettynyt minäkin olen! Christina on vain kerrassaan niin upea, että jäähän tämä kaivertamaan mieltä moneksi viikoksikin, mutta... ...täytyyhän tästäkin päästä yli! :) Piristykää! Ja varmasti MercyOnMe kertoo meille kaiken!!! :) Mutta silti, olisikohan mitään mahdollisuutta päästä itse??? (: Tuskin. Täytyy vain toivoa uutta "parempaa" kiertuetta, joka osuisi lähemmäksi Suomea. Joutuukohan sitäkin odottamaan neljä vuotta? Jos Christina aikoo asettua aloilleen ja saada lapsia ja kaikkea.

        Harmittaa!!! :(


      • pilipali
        MercyOnMe kirjoitti:

        Oli vain tuuria, kun Christina sattui esiintymään Zürichissä. Hyvää tuuria. Älä sure, kyllä sinäkin joskus vielä pääset keikalle...

        Ihan kuin olisi jo varmaa että menen. Käyttäydyn niin. En usko tätä ennen kuin näen ne piletit.

        Voihan olla, että keikka myyydään loppuun parissa minuutissa, enkä pääsekään. Huh, toivottavasti ei. :D

        Miksi et vaivaudu Suomeen asti? Vaikka oletkin yksi maailman suurimmista tähdistä,olisit nyt voinut tulla visiteeraamaan yhden keikan ajaksi:)! Vai johtuisiko Christinan "suomi-vastaisuus" siitä ettei hän ole koskaan ollut mikään erityisen suosittu meillä? Ja siksi reissaa muuta Eurooppaa muttei saavu tänne pohjolaan? Tukholmassa on kyllä käynyt...

        Mutta nyt kun uusi albumi osoitti yllättäviä merkkejä meilläkin päin nousemalla viral.listan sijalle 6, puhumattakaan esikoissinkusta ja sen menestyksestä niin Chrisulla olisi ollut ehkä hyväkin sauma saapua meille...!

        Mutta muu maailma on yhä hulluna Chrisuun,ja siksi veikkankin että liput myyvät melko nopeaa loppuun...niinhän kävi 3v sitten myös kun Christina kiersi USAA,tiketit loppuivat joka illan esityksestä!!:)


      • MercyOnMe
        Mary-Anne kirjoitti:

        No ei sentään. Todella pettynyt minäkin olen! Christina on vain kerrassaan niin upea, että jäähän tämä kaivertamaan mieltä moneksi viikoksikin, mutta... ...täytyyhän tästäkin päästä yli! :) Piristykää! Ja varmasti MercyOnMe kertoo meille kaiken!!! :) Mutta silti, olisikohan mitään mahdollisuutta päästä itse??? (: Tuskin. Täytyy vain toivoa uutta "parempaa" kiertuetta, joka osuisi lähemmäksi Suomea. Joutuukohan sitäkin odottamaan neljä vuotta? Jos Christina aikoo asettua aloilleen ja saada lapsia ja kaikkea.

        Harmittaa!!! :(

        En tiedä vielä saanko ne liput vai en. Tämä odotus on aivan kamalaa. :D


      • Erizo
        MercyOnMe kirjoitti:

        En tiedä vielä saanko ne liput vai en. Tämä odotus on aivan kamalaa. :D

        No toivotaan, että pääset konserttiin!

        Se olisi varmasti hieno elämys.

        Erizo pitää sormet ristissä ja toivoo parasta. :)


      • MercyOnMe
        Erizo kirjoitti:

        No toivotaan, että pääset konserttiin!

        Se olisi varmasti hieno elämys.

        Erizo pitää sormet ristissä ja toivoo parasta. :)

        Samaa minäkin toivon... Luonnollisesti. :D


      • MercyOnMe
        MercyOnMe kirjoitti:

        Samaa minäkin toivon... Luonnollisesti. :D

        Piletit hankittu! Jiihaa. ^^ Kaksi seisomapaikkaa. Valitsin ne siksi, että pääsee lähemmäs lavaa. :D


      • Erizo
        MercyOnMe kirjoitti:

        Piletit hankittu! Jiihaa. ^^ Kaksi seisomapaikkaa. Valitsin ne siksi, että pääsee lähemmäs lavaa. :D

        Onneksi olkoon! :D

        Hieno homma! Toivottavasti on hyvä show. Älä kuitenkaan riehu siellä liikaa, että pääset takaisin Suomeen raportoimaan, miten meni!


      • Mary-Anne
        Erizo kirjoitti:

        Onneksi olkoon! :D

        Hieno homma! Toivottavasti on hyvä show. Älä kuitenkaan riehu siellä liikaa, että pääset takaisin Suomeen raportoimaan, miten meni!

        Pidä hauskaa meidän muidenkin onnettomien puolesta!!!

        Seisomapaikka varmasti hyvä ratkaisu. Vaikkakin lavan edessä onkin yleensä karmiva tungos! Mutta ei tällä Suomessa ainakaan estetä ihmisiä änkeämästä tai tönimästä toisiaan, paitsi seisomapaikkalippujen rajoitetulla myynnillä. Älä sitten tallaudu ihmisten jalkoihin! (: Muuten emme saa kuulla mitään!!!


      • MercyOnMe
        Mary-Anne kirjoitti:

        Pidä hauskaa meidän muidenkin onnettomien puolesta!!!

        Seisomapaikka varmasti hyvä ratkaisu. Vaikkakin lavan edessä onkin yleensä karmiva tungos! Mutta ei tällä Suomessa ainakaan estetä ihmisiä änkeämästä tai tönimästä toisiaan, paitsi seisomapaikkalippujen rajoitetulla myynnillä. Älä sitten tallaudu ihmisten jalkoihin! (: Muuten emme saa kuulla mitään!!!

        Toivottavsti selviydyn ehjänä. :D


      • MercyOnMe
        MercyOnMe kirjoitti:

        Toivottavsti selviydyn ehjänä. :D

        Nyt alkaa tämä looooputon odottaminen... *huoh* ^^


      • Hippo
        MercyOnMe kirjoitti:

        Nyt alkaa tämä looooputon odottaminen... *huoh* ^^

        Upeaa että pääset näkemän hänet livenä! :) Olen vihreä kateudesta! Ota kamera mukaan konserttiin ja pistä kuvien linkki tänne foorumille! :D


      • Erizo
        MercyOnMe kirjoitti:

        Nyt alkaa tämä looooputon odottaminen... *huoh* ^^

        ... kannattaa odottaa. Christinan lisäksi pääset vielä Sveitsiin! :) Itse olin hiljattain Itävallassa ja oli hieno reissu.

        Lisäksi ennen konserttia päästään seuraamaan Hurt:in listamenestystä, biisin videota, ja EMA:t:kin on 2. marraskuuta Kööpenhaminassa! Christina voi olla hyvinkin siellä!

        Pitäisiköhän alkaa suunnittelemaan reissua sinne...? Hmmm...


      • MercyOnMe
        Erizo kirjoitti:

        ... kannattaa odottaa. Christinan lisäksi pääset vielä Sveitsiin! :) Itse olin hiljattain Itävallassa ja oli hieno reissu.

        Lisäksi ennen konserttia päästään seuraamaan Hurt:in listamenestystä, biisin videota, ja EMA:t:kin on 2. marraskuuta Kööpenhaminassa! Christina voi olla hyvinkin siellä!

        Pitäisiköhän alkaa suunnittelemaan reissua sinne...? Hmmm...

        Hippo < Enhän minä teitä kuvitta voi jättää. ;> Toivottavasti niistä tulee hyviä. ^^

        Erizo < Christina on pääasiani tällä reissulla. On tullut niin monta kertaa oltua Sveitsissä tätini luoda... Mutta tulee kaksi kärpästä yhdellä iskulla, kun niin harvoin näemme. (:


      • MercyOnMe
        Erizo kirjoitti:

        ... kannattaa odottaa. Christinan lisäksi pääset vielä Sveitsiin! :) Itse olin hiljattain Itävallassa ja oli hieno reissu.

        Lisäksi ennen konserttia päästään seuraamaan Hurt:in listamenestystä, biisin videota, ja EMA:t:kin on 2. marraskuuta Kööpenhaminassa! Christina voi olla hyvinkin siellä!

        Pitäisiköhän alkaa suunnittelemaan reissua sinne...? Hmmm...

        Jotkut fanit ovat aivan varmoja, että lisää päivämääriä ilmestyy... Alkaa epäilyttää... O.o


    • Erizo

      Christinan faneille on järjestetty kiertuetta silmälläpitäen kilpailu: fanit voivat lähettää videoitaan, joita Christina näyttää kiertueellaan "Thank You"-biisin taustalla.

      ---

      Fan Tour Video Contest!

      Christina wants YOUR VIDEO to be part of her live show!! Following the enormous response to the "Thank You" fan appreciation contest earlier this year, Christina has taken it a step further and has created another contest to thank all of you who have joined Baby Jane and have been amazing fans through the years. This time she wants you to send in a "spoken word" video message (15 seconds or less) letting her know how her music has affected, inspired or motivated you. All you have to do is record your video and then click the "Click Here to Enter" link below to upload your video file, or send a video tape or DVD to the P.O. Box listed in the Contest Rules (link below).

      In your video, tell Christina what her music means to you, how it has inspired you, and what you love most about her and her music! You've only got 15 seconds to express yourself, so be creative. Christina may choose a select few entries to be included in the tour video montage. The video montage will be part of her live performances on her upcoming tour! Make sure to enter before 5pm Eastern Time on September 29th, 2006.

      The winning videos will be selected and announced on the website by November 17, 2006.

      Before sending in your entry, please read the official Contest Rules. Any entry that does not abide by these rules will be disqualified.

      • MercyOnMe

        Nyt ainakin tiedän yhden kappaleen, jonka hän konsertissaan esittää... ;>


      • Erizo
        MercyOnMe kirjoitti:

        Nyt ainakin tiedän yhden kappaleen, jonka hän konsertissaan esittää... ;>

        Minusta tuntuu, että me tiedetään jo marraskuussa tarkalleen kaikki biisit, jotka Christina esittää ja missä järjestyksessä, kiitos internetin. :)

        Aloin jo vakavissaan miettiä sinne Frankfurtiin menoa, kun nähtävästi lippuja olisi vielä tarjolla. Tulisi kyllä hotelleineen päivineen aika tyyriiksi, joten mietin vielä huomiseen ja katson sitten, mitä teen/ mitä yritän.


    • Erizo

      Löytyi CMM:sta:

      Eli ehdotelma konsertin "lukujärjestykseksi"


      --

      I'm JUST saying that RCA Tour Producers are working on this direction. anyway I asked my father again about christina and he gently sent me some changes of the tracklist which will be proposed:



      1st Part

      Intro
      Ain't No Other Man
      Understand
      Slow Down/Can't Hold Us Down (MEDLEY)
      talking with fans
      Back In The Day
      Music Fading
      I Got Trouble ( Video Interlude, less than a minute)


      2nd Part

      Genie In The Bottle (New Remix)
      Come On Over (New Remix)
      christina gets down from the stage[i]
      Here To Stay (Pepsi Remix)
      Makes Me Wanna Pray AND Band Introduction


      3rd Part

      Nasty Naughty Boy
      Mercy On Me
      [I] talking with fans
      A Song For You
      talking with fans
      Oh Mother (she will prob dedicate this song to all the women who suffer for violenceandabuses)


      4rt Part

      The Right Man (Instrumental)
      Dirrty (NEW REMIX prob melt up with TRM archs)
      Fighter
      Still Dirrty (Snippet)

      Beautiful (Piano Version)
      Thank U (Video Remix, SHE WON'T SING IT)
      Hurt
      Goodbyes

      BONUS

      Candyman

      • MercyOnMe

        Huomasinkin tuon jo. Tiedäpä tuota... Aika pitkä. ^^ No joo, mistäs sitä ikinä tietää. (:


      • Hippo

        20 laulua ja muuta sälää? Miksi "Pepsi remix" pitäisi esittää konsertissa? Kaikka kappaleet muuttuvat konsertissa joka tapauksessa, joten minkään erillisen "sponsorin remixin" esittäminen tuskin toimii?

        Valtavan pitkä konsertti muuten. Stripped kiertueen konsertissa taisi olla vain 14 laulua, muistanko oikein? Veikkaan että tuo lista on jonkun fanin märkä uni - paaaljon lauluja ja Christina juttelee faneille vähän väliä... Minne "Lady marmelade" ja "I turn to you" ovat jääneet?

        Tuo lista on feikkiä niinkuin ne albumien nimet ja kappaleiden listat, jota "julkaistiin" ennen kuin B2B oli ulkona. Jos lista on tosi, niin ainakin saadaan todella pitkä konsertti DVD. Tuskinpa.


      • Erizo
        Hippo kirjoitti:

        20 laulua ja muuta sälää? Miksi "Pepsi remix" pitäisi esittää konsertissa? Kaikka kappaleet muuttuvat konsertissa joka tapauksessa, joten minkään erillisen "sponsorin remixin" esittäminen tuskin toimii?

        Valtavan pitkä konsertti muuten. Stripped kiertueen konsertissa taisi olla vain 14 laulua, muistanko oikein? Veikkaan että tuo lista on jonkun fanin märkä uni - paaaljon lauluja ja Christina juttelee faneille vähän väliä... Minne "Lady marmelade" ja "I turn to you" ovat jääneet?

        Tuo lista on feikkiä niinkuin ne albumien nimet ja kappaleiden listat, jota "julkaistiin" ennen kuin B2B oli ulkona. Jos lista on tosi, niin ainakin saadaan todella pitkä konsertti DVD. Tuskinpa.

        Mulle "I turn to you":n puuttuminen ei sinänsä ole merkki vielä feikistä (eihän biisi ollut Stripped-kiertueellakaan), mutta "Makes me wanna pray" olisi aika yllättävä veto.

        Ja paljonhan tuossa on sellaisia "video"-osuuksia, jotta Christina voisi vaihtaa asusteita yms eli laskelmieni mukaan täysejä biisejä olisi 19, tuskin niistä kaikki edes täyspitkiä (esim. GIAB Stripped-kiertueella oli vain varmaan jotain alle kaksi minuuttia pitkä).

        Mutta tuo olikin jonkin fanin mukaan RCA:n alustava ehdotelma. Mahdollisuus, että tuo tuollaisenaan toteutuisi on siis hyvinkin pieni.

        Muuten; Christina lauloi Stripped-kiertueella myös biisit "Make over" ja "I prefer you". Ne eivät koskaan päätyneet DVD:lle. "Make Over" kuului vissiin CHUD:n perään ja "I prefer you" "At last":in perään.

        Tuubista löytyy molemmat videot, jos niitä ei ole nähnyt ja ne haluaa nähdä. Laatu on tietenkin niin ja näin, kun ne ovat fanien kuvaamia.


    • Erizo
    • Erizo

      B2B-kiertuetta odotellessa; tässä Stripped-DVD:ltä pois jääneet biisit.

      Nämä on kuvattu fanien voimin, joten laatu on vähän sitä ja tätä. Esim. ääntä ei ole tietenkään käsitelty siten kuin se on DVD-julkaisua varten käsitelty.

      Kaikissa englannin konserteissa Christina ei nähtävästi laulanut lainkaan "I prefer you" -biisiä kurkkukipujensa takia. Biisi on Christinan käsialaa; se oli nähtävästikin alunperin menossa Stripped-levylle, tai tällainen tieto fanien keskuudessa on.

      Make over -biisin hän lauloi, mutta se ei päässyt DVD:lle.

      Make over oli ohjelmassa siis CHUD:in jälkeen, I Prefer You -biisi taas puolestaan At Last biisin jälkeen. Tällainen tieto siis minulla on asiasta.

      ----

      Make over:

      http://www.youtube.com/watch?v=Nf5jM7g0mag


      I Prefer you:

      http://www.youtube.com/watch?v=exAFTxVVvNI

      • Orginal Hippo

        Kiitos linkeistä! En tiennytkään että DVD:ltä oli jätetty pois lauluja? Make Over on kiva kappale, ja olisi mielestäni voinut olla myös sinkku.

        Nykyään katselen DVD:ltä Christinan esityksiä vain harvoin - sillä uutta materiaalia saa odottaa pitkään. Tovottavasti tulevalta kiertueelta tulee konsertti DVD.

        My Reflection on mielestäni Christinan paras DVD. Konesertti oli hyvä, ja Christinan imago erinomainen. Konsertti nauhoitusta rytmittivät haastattelut ja bonuksena tuli neljä videota.

        Olin pettynyt kun Stripped DVD:llä ei ollut videoita bonuksena. Haastattelukin oli pilkottu pikku pätkiin, paras extra olikin nähdä Tiinu juhlimassa discossa.


      • Erizo
        Orginal Hippo kirjoitti:

        Kiitos linkeistä! En tiennytkään että DVD:ltä oli jätetty pois lauluja? Make Over on kiva kappale, ja olisi mielestäni voinut olla myös sinkku.

        Nykyään katselen DVD:ltä Christinan esityksiä vain harvoin - sillä uutta materiaalia saa odottaa pitkään. Tovottavasti tulevalta kiertueelta tulee konsertti DVD.

        My Reflection on mielestäni Christinan paras DVD. Konesertti oli hyvä, ja Christinan imago erinomainen. Konsertti nauhoitusta rytmittivät haastattelut ja bonuksena tuli neljä videota.

        Olin pettynyt kun Stripped DVD:llä ei ollut videoita bonuksena. Haastattelukin oli pilkottu pikku pätkiin, paras extra olikin nähdä Tiinu juhlimassa discossa.

        My Reflection -konsertti (tai oikeammin tv-special; muistaakseni ABC-kanavan sellainen) on hyvä. Christinan ääni on heleä. Ne välikommentit/haastettelut siihen on otettu Christinan ekasta MTV Diary:sta, joka oli kuvattu varmaan vuosi, pari aikaisemmin kuin tuo itse tv-special.

        Tuossa konsertissa oli se "Alright now" -biisi ja Christina veti sen todella hyvin. Olen hiljaa itsekseni toivonut, että siitä olisi tullut jonkin singlen b-puoli. Mutta turha on varmaan sellaista toivoa.

        Make over olisi ollut hyvä lisä Stripped-DVD:llä. Kummallista, että se jätettiin pois. Jotkin ovat sanoneet, että se jätettiin pois siksi, että biisi muistutti Britannian markkinoilla liikaa SugaBabes-yhtyeen jotain biisiä. Mene ja tiedä taas onko tuossa perää.

        Eiköhän B2B-kiertueestakin tule DVD, mutta sitä saa takuulla odottaa yhtä pitkään kuin Stripped-DVD:tä.


      • Erizo

        Joka päivä oppii jotain uutta ja tämä seuraava juttu oli uutta minulle (ei ehkä kaikille muille, mutta minulle se oli).

        Kysymys: oletko Stripped-DVD:n omistajan koskaan miettinyt, miksi CHUD-esityksen taustalla oli biisin loppupuolella sellainen tunnelikuva valkokangasta vasten?

        Vastaus löytyy seuraavasta Tuubi-linkistä. USA:n Justified/Stripped-osuudella biisissä oli nimittäin toisenlainen koreografia.

        http://www.youtube.com/watch?v=qi9YAfMU2Ac


      • MercyOnMe
        Erizo kirjoitti:

        Joka päivä oppii jotain uutta ja tämä seuraava juttu oli uutta minulle (ei ehkä kaikille muille, mutta minulle se oli).

        Kysymys: oletko Stripped-DVD:n omistajan koskaan miettinyt, miksi CHUD-esityksen taustalla oli biisin loppupuolella sellainen tunnelikuva valkokangasta vasten?

        Vastaus löytyy seuraavasta Tuubi-linkistä. USA:n Justified/Stripped-osuudella biisissä oli nimittäin toisenlainen koreografia.

        http://www.youtube.com/watch?v=qi9YAfMU2Ac

        Kyllähän minä sen omistan, ja kerran ilmeisesti huomasinkin tuon, mutta unohtuipa juttu sitten. :D


    • tytteli22v

      mist noita lippuja saa ostettuu tai varattuu?

      • Erizo

        Kun pistät Googleen haun:

        "back to basic tour tickets"

        , niin löytyy läjäpäin tällaisia online-lippupalveluja.

        Kannattaa kuitenkin verrata noiden lippujen hintoja; jotkut myy törkeen kallilla, toiset taas vähemmällä. Ja ei tietenkään kannata ostaa/varata sivulta, joka ei näytä kovin viralliselta. "Lippukaupan" saitilta tulee löytyä tämän kaupan yhteystiedot yms. selkeästi, että uskaltaa luottaa.

        Jos sulla on jokin tietty konsertti mielessä, googlaa sitä paikkaa (hallia/areenaa), minne haluat mennä ja katso saako niiden kotisivujen kautta mitään infoa tai jopa lippuja.


        MARRASKUU:

        17.11 SHEFFIELD, Hallam FM Arena
        20.11 BELFAST, Odyssey Arena
        21.11 DUBLIN, The Point
        23.11 MANCHESTER, MEN Arena
        24.11 NEWCASTLE, Metro Radio Arena
        26.11 BIRMINGHAM, NIA Arena
        29.11 LONTOO, Wembley Arena
        30.11 LONTOO, Wembley Arena

        JOULUKUU:

        2.12 ROTTERDAM, Ahoy
        3.12 ANTWERP, Sportpaleis
        5.12 FRANKFURT, Festhalle
        6.12 PARIISI, Bercy
        8.12 OBERHAUSEN, Oberhausen Arena
        11.12 HAMPURI, Color Line Arena
        13.12 STUTTGART, Schleyerhalle
        14.12 ZURICH, Hallenstadion
        16.12 WIEN, Stadthalle
        17.12 PRAHA, Sazka Arena


    • Erizo

      Christinan USAn kiertuepaikkoja alkaa tipahtelemaan nettiin. Fanit osasivat sanoa, että kyseessä ovat suuret areenat eli pienet klubimaiset konserttimiljööt olivat sitten kai vain huhupuhetta.

      http://www.ticketmaster.com/artist/722009

    • Erizo

      B2B-kiertueen Euroopan osuudelta on ns. VIP-lippu paketit peruttu.

      En tiedä tarkkaan mitä kaikkea VIP-lipulla oli saanut nähdä ja kokea, mutta ainakin sillä olisi päässyt seikkailemaan lavan taakse ja mitä todennäköisemmin saanut tavata Christinan ja varmaan vielä jotain muutakin.

      Nyt on Euroopan konserteiden VIP-liput kuitenkin "vedetty pois" käytöstä; tällaisen sähköpostin oli saanut yksi Christina-fani, joka oli VIP-lipun hankkinut.

      Syyksi on sanottu aikataulu ongelmat, mutta spekulaatio on alkanut kiertää siitä, että ehkäpä VIP-lipuilla ei ollutkaan paljon kysyntää. Se ei olisi ihme, sillä Englannissa tällaisesta lipusta oli saanut maksaa £200 eli euroissa se tekisi noin 337 euroa! Huh, huh... ei olisi Erizo ainakaan tuota hintaa maksanut.

    • Erizo
      • Erizo

        Christinas 2nd world tour kicks off this month shell be some of her hits and alot of her new album "Back To Basics" in store now
        Back to Basics Tour Line Up

        1.Back To Basics (video intro)
        2.Ain’t No Other Man
        3.Back In The Day
        4.Carwash/Come On Over (Remix)
        5.Makes Me Wanna Pray
        6.Oh Mother
        7.Understand
        8.Slow Down Baby
        9.Can’t Hold Us Down
        10.Here To stay (Pepsi Remix)
        11.F.U.S.S video interlude
        12.Dirrty
        13.Still Dirrty
        14.What a Girl Wants
        15.Lady Marmalade
        16.Enter The Circus Video Interlude
        17.Welcome/Hurt
        18.Candyman
        19.I got Trouble
        20.Nasty Naught Boy
        21.Thank You
        22.Fighter and Beautiful Mega Mix

        Source:metro scotland

        Ja Christinan chapsit tekevät kuulemma paluun Still Dirrty:ä esitettäessä... :D


      • MercyOnMe
        Erizo kirjoitti:

        Christinas 2nd world tour kicks off this month shell be some of her hits and alot of her new album "Back To Basics" in store now
        Back to Basics Tour Line Up

        1.Back To Basics (video intro)
        2.Ain’t No Other Man
        3.Back In The Day
        4.Carwash/Come On Over (Remix)
        5.Makes Me Wanna Pray
        6.Oh Mother
        7.Understand
        8.Slow Down Baby
        9.Can’t Hold Us Down
        10.Here To stay (Pepsi Remix)
        11.F.U.S.S video interlude
        12.Dirrty
        13.Still Dirrty
        14.What a Girl Wants
        15.Lady Marmalade
        16.Enter The Circus Video Interlude
        17.Welcome/Hurt
        18.Candyman
        19.I got Trouble
        20.Nasty Naught Boy
        21.Thank You
        22.Fighter and Beautiful Mega Mix

        Source:metro scotland

        Ja Christinan chapsit tekevät kuulemma paluun Still Dirrty:ä esitettäessä... :D

        Chapsit!!!! :DDD


    • Erizo
    • Erizo
      • MercyOnMe

        Tiedättekö, missä minä tulen olemaan? :D Minä nimittäin en. ^^

        Minulla on seisomapaikka...


      • Erizo
        MercyOnMe kirjoitti:

        Tiedättekö, missä minä tulen olemaan? :D Minä nimittäin en. ^^

        Minulla on seisomapaikka...

        änkeät tietenkin mahdollisimman lähelle tuota "Front edge of stage" -kohtaa eli lavan eteen! :D

        Ja muistat sitten huutaa kurkkusuorana; Gou Christina!!! Ai lov juuu!!!


      • MercyOnMe
        Erizo kirjoitti:

        änkeät tietenkin mahdollisimman lähelle tuota "Front edge of stage" -kohtaa eli lavan eteen! :D

        Ja muistat sitten huutaa kurkkusuorana; Gou Christina!!! Ai lov juuu!!!

        Lupaan kyllä kirkua,ja laulaa, olkaa iloisia, että en tarvitse keuhkojani teille puhumiseen, koska muuten en pystyisi kertomaan teille konsertista mitään... Hahaa. :D


      • Erizo
        MercyOnMe kirjoitti:

        Lupaan kyllä kirkua,ja laulaa, olkaa iloisia, että en tarvitse keuhkojani teille puhumiseen, koska muuten en pystyisi kertomaan teille konsertista mitään... Hahaa. :D

        ... änkeä kyynärpäätekniikalla mahdollisimman lähelle lavaa. Lisäksi jos on ajoissa paikalla, niin siitä ei liene haittaa. :)

        Ja jos käy ennen joulukuuta ilmi, että jostain syystä juuri tuo Zurichin konsertti päätyisi DVD:lle, niin ei ole kohtuutonta vaatia, että otat mukaasi ison lakanan, jossa lukee "Erizolle terveisiä!"

        Heh.

        No ei vaan. ;)


      • MercyOnMe
        Erizo kirjoitti:

        ... änkeä kyynärpäätekniikalla mahdollisimman lähelle lavaa. Lisäksi jos on ajoissa paikalla, niin siitä ei liene haittaa. :)

        Ja jos käy ennen joulukuuta ilmi, että jostain syystä juuri tuo Zurichin konsertti päätyisi DVD:lle, niin ei ole kohtuutonta vaatia, että otat mukaasi ison lakanan, jossa lukee "Erizolle terveisiä!"

        Heh.

        No ei vaan. ;)

        Kyynärpäätekniikka toimii kyllä aina! Mutta, jos en muuta voi, niin ryömin eteen vaikka lattialla. ;>

        Ihmiset takanani varmasti olisivat mielissään siitä lakanasta.... :D


    • Erizo

      Erizo osti juuri liput Wembleylle 30. marraskuuta!!!!

      WOOOOO-HOOOOOOO!!!!

      JOS kaikki menee hyvin, niin minähän se olen pian Wembleyllä katsomassa Christinaa!


      WOOOO-HOOOOOO!!!!!!!

      • MercyOnMe

        Ajattelin eilen, että konserttiini on kolme kuukautta. :D Olen vähän sekaisin, mutta, hienoa, että sait ne liput! ^^


      • Erizo
        MercyOnMe kirjoitti:

        Ajattelin eilen, että konserttiini on kolme kuukautta. :D Olen vähän sekaisin, mutta, hienoa, että sait ne liput! ^^

        En kyllä osaa vielä kuvitella todeksi koko asiaa. Niin monta vuotta olen odottanut sitä tapahtuvaksi, että Christinan livenä näkisin!

        Voihan liput vielä kadota postissa tai jotain muuta kurjaa sattumaa tapahtua, mutta todennäköisyys sille, että näen Christinan, on kuitenkin melko suuri!


      • Destin3

        Hienoa, että sait sinäkin vuosia toivotut liput!!! :D Ottakaa joku minutkin mukaan!!! (: Haha. Kyllä sinä lippusi saat, Erizo! Kerro terveisiä kovasti Christinalle! (: ;)
        Ja kaiken päätteeksi upea kaupunki! Olet oikea onnen myyrä!


      • Erizo

        Liput olivat pudonneet tänään postiluukusta eli Wembley Arena kutsuu!

        Tosin Christina voi vielä sairastua taikka lennot peruuntuvat huonon sään vuoksi taikka...

        Noh; ehkä mitä suurimmalla todennäköisyydellä tulen kuitenkin näkemään Christinan ja hänen shownsa kahden ja puolen viikon päästä! :)


      • Orginal Hippo
        Erizo kirjoitti:

        Liput olivat pudonneet tänään postiluukusta eli Wembley Arena kutsuu!

        Tosin Christina voi vielä sairastua taikka lennot peruuntuvat huonon sään vuoksi taikka...

        Noh; ehkä mitä suurimmalla todennäköisyydellä tulen kuitenkin näkemään Christinan ja hänen shownsa kahden ja puolen viikon päästä! :)

        Onneksi olkoon Erizo! Kerro palattuasi foorumilla kaikki yksityiskohdat! :D


    • Erizo
    • Erizo
      • Erizo

        Christinan kiertue alkaa tänään Englannista, joten Britti-lehdistö on alkanut kirjoittelemaan. Tässä artikkeli mitä konsertit tulevat pitämään sisällään. The Sun on käsittääkseni ottanut tämän melkein suoraan TMZ:stä.

        http://www.thesun.co.uk/article/0,,2004580002-2006520038,00.html


      • MercyOnMe
        Erizo kirjoitti:

        Christinan kiertue alkaa tänään Englannista, joten Britti-lehdistö on alkanut kirjoittelemaan. Tässä artikkeli mitä konsertit tulevat pitämään sisällään. The Sun on käsittääkseni ottanut tämän melkein suoraan TMZ:stä.

        http://www.thesun.co.uk/article/0,,2004580002-2006520038,00.html

        The Sun on sitten niin ihana lehti! ;>


    • Erizo
      • ~ Hippo ~

        Hyvältä näytää, voi tulla kiva konsertti DVD.


    • Erizo

      Okei, Christina heitti ekan konserttinsa eilen ja siellä käynyt fani tarjosi referaatin tapahtumasta. Suomensin sen (hieman lyhennellenkin) tänne alle. Toivottavasti ei ole paljoa kirjoitusvirheitä.

      --------

      Back to Basics

      Video, mutta Christina oli äänittänyt lauluosuudet uudestaan. Video oli upea, muistutti biitiltään Tilt Ya Head Back:iä ja hänen hajuvesimainostaan. Hyvin seksikäs, elegantti ja hauska.

      Ain't No Other Man

      Kun BTB video väistyi, taustalla ollut valkokangas nousi ja valoportaat liukuivat esiin Christinan seisoessa niiden yllä valkoisessa asussa ja hautssa. LOISTAVA koregrafia, loistava energia lavalla, täydellinen laulu – hänen paras ANOM esityksensä tähän mennessä!

      Back in the Day

      Hyvin samanlainen kuin Yahoo-esityksessä, mutta parempi. Christina riisui takkinsa, jonka alla oli valkoinen paita. Biisin lopussa torvisoittimien soittajat soittivat lavalla peittäen hänet taakseen. Taustalla oleva video näytti niitä legendoja, joista Christina laulaa.

      Understand

      Christina palasi lavalle pitkässä valkoisessa mekossaan. Paras Understand esitys tähän mennessä, vaikka hän unohtikin parit sanat biisin keskivaiheilla. Lauluosuudet olivat kyllä PALJON paremmat kuin albumiversiossa.

      Come On Over

      Lyhyt jazz versio Come On Over:sta. All I want is You toistui yhä uudestaan ja uudestaan. Lavalla oli baariteema ja Christinalla yllään TODELLA lyhyt valkoinen mekko kultaisine korkisteluineen.

      Slow Down Baby

      Gilbert sai kyytiä tämän biisin aikana!


      Still Dirrty/Can't Hold Us Down

      RAKASTIN TÄTÄ. Taustavideo näytti erilaisia lehtileikkeitä, tyyliin “from class to crass” ja niin edelleen. Tassijat laittoivat Chrisitinan ylle MUSTAT NAHKA CHAPSIT, mustat pitkät hanskat ja hänellä oli asennetta! Täydelliset lauluosuudet jälleen. Kun hän oli lopussa, hän puhui taas kaksinaismoraalista, mutta sitten alkoikin CHUD:in kertosäe ja kaikki taputtivat!

      Makes Me Wanna Pray

      Christina istui pianon paella kimaltelevassa ja erittäin lyhyessä body-asussa. Kun biisi jatkui, hän alkoi seisomaan pianon paella, kunnes hyppäsi alas ja kiipesi pöydille sen sijaan. UPEAA!


      What A Girl Wants

      Todellakin reggaeversio tästä biisistä. :D


      Oh Mother

      Oh Mother sai minut melkein itkemään. Hän istui alas pöydälle ja piti pienoisen puheen siitä kuinka tärkeää on nostaa esille kotiväkivalta jne., ja Christinalla itselläänkin oli vaikeuksia pysyä itkemättä. Hänen oli jopa melkein pysäytettävä lauluosuutensa, sillä itku oli niin lähellä. Mahdollisesti Christinan yksi tunteikkaista esityksistä ikinä.

      I Got Trouble

      Video johdanto. Käytettiin peruutetun kesäkiertueen videota! Ja se sopi täydellisesti! Ja video johti….

      Enter the Circus/Welcome

      KERRASSAAN NEROKASTA! Kokonainen sirkus paljastui lavalle. Tanssijat esittivät eri hahmoja kuten trapetsitanssijoita jne. Sittn valtava pyörivä punavalkoinen härveli ilmestyi screenin takaa ja Christina sen mukana. Christina alkoi laulamaan Welcomea TÄYDELLISESTI. Tämä oli shown suosikki kohta minulle. Christinalla oli yllään kimalteleva harmaa body-asu, käytännössä shortsit, jotka oli liitety rintaliiveihin, hattu ja pikkutakki.

      Dirrty

      RAKASTIN TÄTÄ. Naistanssijat tulivat ja tanssivat neljän stripparitangon kanssa neliönmuotoisella alueella. Sitten Christina ilmestyi alhaalta (lavan alta) istuen punaisessa karusellihevosessa, jossa oli oma tanko keskellä. He esittivät biisin uusien tanssiliikkeiden kanssa.

      Nasty Naughty Boy

      Christina sanoi ottavansa yleisöstä tosimiehen, kun Gilbertistä ei siihen ollut. (lol) Hän laittoi miestanssijat punnertamaan 20 kertaa. Christina valitsi yleisöstä miehen ja kiusoitteli tätä tanssimalla hänen edessään yms. Miehelä oli hauskaa. Biisin lopuksi räjähtivät ilotulitteet.

      Candyman

      Merimies asu teki paluun. ”Humaltunut” Gilbert aloitti tanssijoiden kanssa. Christinan ääni kuitenkin melkein petti tässä vaiheessa; hän oli hengästynyt.

      Hurt

      Christina ilmestyi harmaassa body-asussaan ja valtavassa höyhentakissa ja istui pömpelin päälle kuin VMA:ssa. Hän lauloi biisin VIRHEETTÖMÄSTI.

      Lady Marmelade

      Yhä sama asu, mutta punainen turkis ympärillään. Hän makasi ensin sohvalla kuten videossa. Hän teki jälleen TÄYDELLISEN lauluosuuden.

      Thank You

      Thank You alkoi näyttämällä otteita CHristinan vanhoista videoista. Albumin ääniraitojen sijaan nähtiin videokliippejä faneilta.

      Beautiful

      Christina palasi ja esitti parhaimman Beautifulinsa tähän mennessä. Ja juuri, kun yleisö luuli biisin päätteksi, että kaikki oli ohitse....

      Fighter

      Fighter tärähti kehin. Ja biisissä oli energiaa ja paljon! Jälleen lauluosuuksiltaan nappisuoritus.

    • Erizo

      Tämä on löytynyt saksalaisen SonyBMG Press -sivustolta (josta on saatu myös muuta oikeaksi todettua tietoa, kuten esim. B2B biisit ja Hurt:in julkaisu toisena singlenä). Eli kyseessä on B2B Rerelease (uudelleenjulkaisu), joka tehdään hyvin todennäköisesti kiertuetta vartn. Esim. Pussycat Dolls:eilla oli vastaava levy.

      ---

      From Sony BMG Germany's press site:

      Christina Aguilera
      3CD - 88697052252 - Veröffentlichung : 08.12.06

      Disc one:
      1. Intro (Back To Basics) 01:47
      2. Makes Me Wanna Pray 04:10
      3. Back In The Day 04:13
      4. Ain't No Other Man 03:49
      5. Understand 03:46
      6. Slow Down Baby 03:27
      7. Oh Mother 03:45
      8. F.U.S.S. (Interlude) 02:21
      9. On Our Way 03:37
      10. Without You 03:57
      11. Still Dirrty 03:46
      12. Here To Stay 03:19
      13. Thank You (Dedication To Fans) 04:59

      Disc two:
      1. Enter The Circus 01:42
      2. Welcome 02:42
      3. Candyman 03:14
      4. Nasty Naughty Boy 04:45
      5. I Got Trouble 03:42
      6. Hurt 04:03
      7. Mercy On Me 04:32
      8. Save Me From Myself 03:13
      9. The Right Man 03:52
      10. Back To Basics (Bonus Video) (VIDEO) 10:07

      Disc three:
      1. Ain't No Other Man (Back To Basics Live In London) 04:03
      2. Candyman (Back To Basics Live In London) 03:22
      3. Beautiful (Back To Basics Live In London) 05:57

      Olisiko kolmas levy sitten DVD? Hmmm....

      • ~ Hippo ~

        Saapa nähdä mikä on totuus tässäkin asiassa?

        Mielestäni Back to Basics albumin kohdalla tehtiin se virhe, että ensimmäinen julkaisu oli tupla-albumi. Onko tuo "Tour-edition" tosiaan tripla-albumi? Parempi olisi ollut julkaista ensin vaikka 1cd jossa 12 biisiä, ja sitten myöhemmin nykyinen julkaisu... Samoin albumin harhaanjohtava Blues/Jazz teema oli mielestäni paha virhe.

        Ai niin! En sitten yhtään pidä albumin Madonna tyylisestä kannesta. ANOM-sinkun kansikin oli parempi. Hieno albumi kuitenkin, samoin kiertue-DVD tulee olemaan upea, toivon että se on täysin erillinen julkaisu! :)


      • Erizo
        ~ Hippo ~ kirjoitti:

        Saapa nähdä mikä on totuus tässäkin asiassa?

        Mielestäni Back to Basics albumin kohdalla tehtiin se virhe, että ensimmäinen julkaisu oli tupla-albumi. Onko tuo "Tour-edition" tosiaan tripla-albumi? Parempi olisi ollut julkaista ensin vaikka 1cd jossa 12 biisiä, ja sitten myöhemmin nykyinen julkaisu... Samoin albumin harhaanjohtava Blues/Jazz teema oli mielestäni paha virhe.

        Ai niin! En sitten yhtään pidä albumin Madonna tyylisestä kannesta. ANOM-sinkun kansikin oli parempi. Hieno albumi kuitenkin, samoin kiertue-DVD tulee olemaan upea, toivon että se on täysin erillinen julkaisu! :)

        ... kyllä tuo voi olla tottakin; luotan SonyBMG:n sivuilta lähteneisiin tietoihin. MUTTA mitä olen tämän asian tiimoilta tänään siis oppinut, on se, että näitä ns. "kiertueen aikaisia painoksia" levyistä voidaan tehdä, mutta ne sitten vain tulevat ja menevät ilman mitään sen kummempaa hypetystä.

        Luulen siis, että voi tulla jokin tällainen re-release ja käytännössä se tarkoittaa, että levyn mukaan on liitetty DVD tai vastaava, joka sisältää livetaltiointeja noista listatuista biiseistä.

        Mitä B2B:n kanteen tulee, niin se totisesti on samantyylinen kuin Madonna Bedtime Stories -levyn kansi. Kun näin kannen ekaa kertaa, luulin sitä vakavissani feikiksi, koska "se ei näyttänyt juuri miltään", so to speak. Mutta se olikin sitten totta.


      • Erizo

        ... eli Understand:

        http://www.youtube.com/watch?v=aUMSyHtsGR0&NR

        Ja tuossa ylempänä olevassa Still Dirrty videoleikkeessä ääni on pahasti jäljessä, vaikkakin kuvan laatu on parempi kuin eilisten linkkien takaisissa videopätkissä.


      • MercyOnMe
        Erizo kirjoitti:

        ... eli Understand:

        http://www.youtube.com/watch?v=aUMSyHtsGR0&NR

        Ja tuossa ylempänä olevassa Still Dirrty videoleikkeessä ääni on pahasti jäljessä, vaikkakin kuvan laatu on parempi kuin eilisten linkkien takaisissa videopätkissä.

        Siili taas vauhdissa. Hah. :D


    • Erizo

      Tämä on hieman offtopic.

      VMA:ssa Guns and Roses:in solisti Axl Rose kehui Christinaa yhdeksi sukupolvensa parhaimmista solisteista. Mieshän muun muassa käski koko lavan takaosan hiljenemään Christinan esityksen ajaksi.

      Nyt bändi soitti sitten Christinaa livenä. Biisi on Beautiful. Videonpätkä on aika huonolaatuinen, mutta hetken aikaa kun antaa sen rullata, tunnistaa biisin melko hyvin!

      http://www.youtube.com/watch?v=3_gQgOcwhMk

      • Destin3

        Kiitos tuhannesti Erizo!! Yllättävän hyvälaatuista videota oli fani pystynyt tallettamaan. Ja hauska kuulla pikkuisen erilainen versio ihanasta Beautifulista!! ;)


    • Erizo

      Voi hyvänen aika. Suomensin englantilaisessa lehdessä olleen arvion Christinan konsertista ja tästä paistaa jo kauas kirjoittajan inho Christinaa kohtaan. Lisäksi hän ei edes tiedä kaikkia Christinan biisien nimiä.

      Mutta suomennos alla, alkuperäinen teksti saatavilla linkin takaa.

      ----

      KATSOKAA MINUA; OLEN YHÄ LIKAINEN PIKKU POP-PRONO PRINSESSA

      Bernadette McNulty arvoi Christina Aguileran Sheffield Hallam FM Arenalla pitämän konsertin.



      Britney Spearsin ollessa poissa kuvioista, näyttäisi siltä, että Christina Aguilera on voittanut taistelun USA:n teini kuningataren kruunusta. Joten, hänen viimeisimmässään ruummillistumassaan, Christina on ollut tarpeeksi luottaivainen hillitsemään imagoaan ja kannustamaan 1940-luvun inspiroimaa platinanvaaleaa hiuskuontaloa ja merimies-shortseja.


      Tuhma, mutta kiltti: Christina Aguilera viimeisimmässään ruumillistumassa


      Back to basics –albumi ei ole vielä räjäyttänyt pottia, mutta saanut aikaiseksi kuitenkin maailmankiertueen, joka alkoi Sheffield Arenalta, joka oli täynnä nuoria naisia sekä huomattava määrä heidän poikaystävieää. Pimeässä kykeni vain näkemään rivin vilkkuvia playboy-pupu korvia ja taikasauvoja, joilla oltiin valmistauduttu tervehtimään pop-prono prinsessaa.

      Ensimmäinen puolikas showsta omasi Bugsy Malonen tunnelmaa, toinen puoli taas ammensi inspiraatiota Moulin Rougesta ja karnivaalista. Uusi materiaali todellakin hyötyi Aguileran ja hänen tanssijoidensa loistosta Roberto Cavallin asuissa vanhan koulukunnan bändin ollessa taustalla.

      Aguillera ei kuitenkaan juuri tanssi. Hän astelee lavalla ja sitten kuottautuu eteenpäin, silmät rutistellen, mahaansa kourien ja hyppien, kuten hän olisi pusertamasssa jättimäisiä karjaisujaan keuhkoistaan tuottakseen sen valtavan ujelluksensa.

      Yksityiskohtien toteutus oli kaunista. Aguileran ulkomuoto oli nukenkaltaista kauneutta, joka oli vaikeasti sovitettavissa muistoihin hänen tango-rusketuksestaan ja moninaisita lävistyksistään. Ja tanssijat olivat fantastisia, koreografia antoi showlle musikaalimaisen tunnelman, vieden tarinaa ja sisäistä draamaa lauluihin, joissa draamaa ei ollut.

      Mutta siltä varalta, että joku luulee Aguileran luopuneen hänen Xtina pahantytön menneisyydestään, ensimmäisen kolmanneksen jälkeen hän puki ylleen pitsichapsit ja alkoi muistuttaa yleisöä menneestään.

      ”Yhteiskunnassa on paljon kaksinaismoralismia” hän ilmoitti, kun hän alkoi puolustaa tyttöjen oikeuksia strippailuun. Siltä varalta, ettei viesti mennyt tarpeeksi hyvin perille, seuraavaksi tuli pehmoportoa, mustavalkoinen filmi hänestä alastomana kylvyssä yms (=tällä viitataan siihen kesäkiertueen videoon, luulisin). Takanani seisova isä kahden varhaisnuoren tyttärensä kanssa pyöri hermostuneena aloillaan, kunnes lähti hakemaan heille virvokkeita.


      Viimein Aguilera ilmoitti hakevansa tosimiestä. Stan Leedisstä ei voinut uskoa onneaan, kun hänet poimittiin yleisöstä lavalle, missä hänen kätensä ja jalkansa sidottiin valtavaan veitsenheitto levyyn. Aguilera heilutti ruoskaansa ja hänen tanssijat kiemurtelivat miehen ympärillä. Mutta edes Stan, jonka hymy oli leveä, saattoi nähdä, ettei tulisi hetkeä, jona Aguilera edes likaisi itseään koskemalla Stania.

      Koko show vaikutti enemmän ekhibionalismlta kuin erotiikalta. Aguilera vaikutti Minni hiireltä, joka kiljui ja kiljui, kunnes sai kaikkien huomion, mutta sen saatuaan ei ollut kuitenkaan varma, mitä sanoa.

      Ohjelmassa ei ollut Genie in a Bottlea, hänen hienointaan pop-hetkeä, mutta viimein encoren tehtyään hän esitti suurimmat hittinsä Beautiful ja Stronger (WTF?? ). Yhtäkkiä yleisö lopetti töllistelynsä ja kertosäkeistössä tyttöjen äänet kajahtelivat epävarmuuden ja koston tahtiin.


      http://www.telegraph.co.uk/arts/main.jhtml?xml=/arts/2006/11/20/bmaguilera20.xml

      Aika tyly. Tekstistä huomaa, ainakin minun mielestäni, että tuo on kirjoitettu tunteella eikä niinkään objektiivisesta näkökulmasta.

      • MercyOnMe

        Kuulosti aika... Öh... Mielenkiintoiselta. Ja tosiaan, huomaa, että kirjoittaja ei ollut mikään Christina ihailija. ;D

        Mutta tosiaan, ehkä tuo meni vähän yli...


      • ~ Hippo ~

        Ensinnäkin - kiitos jälleen Erizo hienosta käännöksestä. :)

        Toki jokainen tekee arvioitaan omasta arvomaailmastaan käsin, eivätkä kaikki voi hyväksyä Christinaa tai hänen musiikkiaan. Varmasti useampien ensiarvio onkin, että Christina on kiljuva hiiri, joka vain huitoo käsillään ja kävelee edestakaisin. Ja todellakin - hän ei tanssi koska laulaa livenä. Muuten laulu tulisikin nauhalta. Christina on laulaja, hänen esityksensä ei ole tanssipainoinen kuten Britneylllä tai Kyliellä.

        "Yhteiskunnassa on paljon kaksinaismoralismia” hän ilmoitti, kun hän alkoi puolustaa tyttöjen oikeuksia strippailuun."

        Jeps. Olen itsekkin pitänyt Christinaa välillä tekopyhänä. Sillä oikeiden strippareiden ja pornotähtien lähtökohdat heidän työhönsä, ovat aivan toiset - kuin tällä miljonäärillä - eikä niitä voi verrata toisiinsa.

        Tavalliset pimut tekevät noita hommia, koska muut vaihtoehdot saattavat olla vähissä. Näillä naisilla kyseessä ei ole iloinen oikeus toteuttaa feminismiä, vaan viimeinen - ja vastentahtoinen - keino raapia välttämättömät rahat kasaan.

        Christina menestyisi vaikkei pehmopornoa sisältyisikään hänen uraansa. Toki pidän sexikkäästä Tiinusta, mutta välillä pornon selittely feminismillä menee pahasti overiksi - raha ja menestys taitaa sittenkin olla se todellinen motiivi? En tiedä mitä Tiinun päässään liikkuu, joten ehkäpä on parempi etten tuomitse häntä omista lähtökohdistani?

        Ainakin shown puitteita kehuttiin ja samoin Christinan ulkonäköä. :D Odotan DVD:tä innolla! Varmaan menee pari vuotta ennenkuin siitä päästään nauttimaan? En edes vilkaise noita Your Tube linkkejä, jottei konsertin yllätyksellisyys mene etukäteen piloille :)


      • Erizo
        ~ Hippo ~ kirjoitti:

        Ensinnäkin - kiitos jälleen Erizo hienosta käännöksestä. :)

        Toki jokainen tekee arvioitaan omasta arvomaailmastaan käsin, eivätkä kaikki voi hyväksyä Christinaa tai hänen musiikkiaan. Varmasti useampien ensiarvio onkin, että Christina on kiljuva hiiri, joka vain huitoo käsillään ja kävelee edestakaisin. Ja todellakin - hän ei tanssi koska laulaa livenä. Muuten laulu tulisikin nauhalta. Christina on laulaja, hänen esityksensä ei ole tanssipainoinen kuten Britneylllä tai Kyliellä.

        "Yhteiskunnassa on paljon kaksinaismoralismia” hän ilmoitti, kun hän alkoi puolustaa tyttöjen oikeuksia strippailuun."

        Jeps. Olen itsekkin pitänyt Christinaa välillä tekopyhänä. Sillä oikeiden strippareiden ja pornotähtien lähtökohdat heidän työhönsä, ovat aivan toiset - kuin tällä miljonäärillä - eikä niitä voi verrata toisiinsa.

        Tavalliset pimut tekevät noita hommia, koska muut vaihtoehdot saattavat olla vähissä. Näillä naisilla kyseessä ei ole iloinen oikeus toteuttaa feminismiä, vaan viimeinen - ja vastentahtoinen - keino raapia välttämättömät rahat kasaan.

        Christina menestyisi vaikkei pehmopornoa sisältyisikään hänen uraansa. Toki pidän sexikkäästä Tiinusta, mutta välillä pornon selittely feminismillä menee pahasti overiksi - raha ja menestys taitaa sittenkin olla se todellinen motiivi? En tiedä mitä Tiinun päässään liikkuu, joten ehkäpä on parempi etten tuomitse häntä omista lähtökohdistani?

        Ainakin shown puitteita kehuttiin ja samoin Christinan ulkonäköä. :D Odotan DVD:tä innolla! Varmaan menee pari vuotta ennenkuin siitä päästään nauttimaan? En edes vilkaise noita Your Tube linkkejä, jottei konsertin yllätyksellisyys mene etukäteen piloille :)

        Se ymmärrys, mikä minulla on tästä asiasta, on se, ettei Christina (ainakaan tuossa Sheffieldin konsertissa) ole puhunut lavalla mitään strippauksesta, vain yhteiskunnan kaksinaismoraalista. Tuon arvostelun kirjoittaja viittasi käsittääkseni siihen siksi, koska lavalla oli näitä strippaustankoja matkivia tankoja, jotka kuluivat lavasteisiin. Kirjoittaja teki omat johtopäätöksensä ja kirjoitti mielestäni jopa melko ilkeästi ja asianvierestä.

        Tämän hetken tietämykseni mukaan siis tuo strippaus-juttu oli siis kielikuva kirjoittajalta, eikä sillä ole mitään vastinetta todellisuudessa. Vähän niin kuin tuo kirjoittaja kirjoitti siitä varhaisnuorten isästä, joka lähti hakemaan virvokkeita, kun ei kestänyt katsella Christinaa... Mistäpä tuo kirjottaja kenenkään ajatuksia tietää? Ja mahtaakohan tuollaista "isää" edes ollut olemassakaan...? Laittaa epäilemään, kun Fighter-biisikin oli muuttunut matkanvarrella Britneyn Strongeriksi.

        Mutta asia alkoi kiinnostamaan siinä määrin, että tein vielä tarkistuskysymyksen CMM:llä siitä, mitä Christina on sanonut ja mitä ei. Uskon kuitenkin, että Christina tiedostaa kyllä yhteiskunnan epätasa-arvon ja jos hän on jotain strippaukseen viittaavaa sanonut, hän on painottanut sitä, että jos nainen HALUAA olla seksuaalinen, hänellä on oikeus olla sitä.

        No... jotkin fanit ovat sanoneet, että tämä arvostelu oli vielä ihan kiltti; että he odottivat lehdistön tekevän Christinasta täysin muussia. Itse kuitenkin toivon, että seuraava "review" pysyisi enemmän itse asiassa kuin kirjoittajan ilmeisessä inhossa Christinaa kohtaan. Mielipiteitä saa toki olla, mutta noin ilmeinen tölviminen, kuten pornoprinsessaksi kutsuminen, kuuluisi mielestäni yleisönosastolle, eikä arvosteluun, jossa pitäisi keskittyä show:hun eikä henkilökohtaiseen asenteeseen artistia kohtaan.


      • Erizo
        Erizo kirjoitti:

        Se ymmärrys, mikä minulla on tästä asiasta, on se, ettei Christina (ainakaan tuossa Sheffieldin konsertissa) ole puhunut lavalla mitään strippauksesta, vain yhteiskunnan kaksinaismoraalista. Tuon arvostelun kirjoittaja viittasi käsittääkseni siihen siksi, koska lavalla oli näitä strippaustankoja matkivia tankoja, jotka kuluivat lavasteisiin. Kirjoittaja teki omat johtopäätöksensä ja kirjoitti mielestäni jopa melko ilkeästi ja asianvierestä.

        Tämän hetken tietämykseni mukaan siis tuo strippaus-juttu oli siis kielikuva kirjoittajalta, eikä sillä ole mitään vastinetta todellisuudessa. Vähän niin kuin tuo kirjoittaja kirjoitti siitä varhaisnuorten isästä, joka lähti hakemaan virvokkeita, kun ei kestänyt katsella Christinaa... Mistäpä tuo kirjottaja kenenkään ajatuksia tietää? Ja mahtaakohan tuollaista "isää" edes ollut olemassakaan...? Laittaa epäilemään, kun Fighter-biisikin oli muuttunut matkanvarrella Britneyn Strongeriksi.

        Mutta asia alkoi kiinnostamaan siinä määrin, että tein vielä tarkistuskysymyksen CMM:llä siitä, mitä Christina on sanonut ja mitä ei. Uskon kuitenkin, että Christina tiedostaa kyllä yhteiskunnan epätasa-arvon ja jos hän on jotain strippaukseen viittaavaa sanonut, hän on painottanut sitä, että jos nainen HALUAA olla seksuaalinen, hänellä on oikeus olla sitä.

        No... jotkin fanit ovat sanoneet, että tämä arvostelu oli vielä ihan kiltti; että he odottivat lehdistön tekevän Christinasta täysin muussia. Itse kuitenkin toivon, että seuraava "review" pysyisi enemmän itse asiassa kuin kirjoittajan ilmeisessä inhossa Christinaa kohtaan. Mielipiteitä saa toki olla, mutta noin ilmeinen tölviminen, kuten pornoprinsessaksi kutsuminen, kuuluisi mielestäni yleisönosastolle, eikä arvosteluun, jossa pitäisi keskittyä show:hun eikä henkilökohtaiseen asenteeseen artistia kohtaan.

        ... olin oikeassa.

        Christina ei todellakaan sanonut mitään strippaamisesta taikkka tyttöjen oikeuksista strippaamiseen. Itseasiassa ne strippitangotkin tulivat vasta myöhemmin Dirrty-esityksessä eivätkä tämän Still Dirrtyn/CHUD -medleyn aikana.

        Arvostelun kirjoittelija siis pisti hieman omiaan, höysti henkilökohtaisia ajatuksiaan "porno-prinsessasta", kun mitä todennäköisimmin olisi halunnut olla katsomassa Britneytä.


      • ~ Hippo ~
        Erizo kirjoitti:

        ... olin oikeassa.

        Christina ei todellakaan sanonut mitään strippaamisesta taikkka tyttöjen oikeuksista strippaamiseen. Itseasiassa ne strippitangotkin tulivat vasta myöhemmin Dirrty-esityksessä eivätkä tämän Still Dirrtyn/CHUD -medleyn aikana.

        Arvostelun kirjoittelija siis pisti hieman omiaan, höysti henkilökohtaisia ajatuksiaan "porno-prinsessasta", kun mitä todennäköisimmin olisi halunnut olla katsomassa Britneytä.

        Siis kirjoittaja on keksinyt täysin omiaan... Sehän on medialle tyypillistä, että juttujen totuusarvolla ei ole merkitystä, vaan sillä että artikkeli saa lukijoita.


      • Erizo
        ~ Hippo ~ kirjoitti:

        Siis kirjoittaja on keksinyt täysin omiaan... Sehän on medialle tyypillistä, että juttujen totuusarvolla ei ole merkitystä, vaan sillä että artikkeli saa lukijoita.

        Näinhän se on. Usein juttuja keksitään tyhjästä. Mutta eipä ole Christina ainoa, jolle näin käy. Tuntuu, että puolet lehtien jorinoista on puppua, oli kyse sitten mistä julkkiksesta tahansa.

        Eilen Christinalla oli konsertti Belfastissa. Odotan mielenkiinnolla mitä siitä konsertista sitten taas sanotaan...


    • Erizo

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2062
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1936
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe