Hei! Mikä maa on se jossa pään nyökkäys tarkoittaa ei ja pudistus on kyllä? Siis aivan päinvastoin kuin Suomessa. Tarttisin vastauksen nopeaan koska kyse on äidinkielen esseestä :) Kiitos vaivautuneille.
Ps. Itse en googlesta löytänyt tietoa
Kulttuurierot, nyökkäys=ei pudistus=kyllä
tietoa kipeästi kaipaava
4
1469
Vastaukset
- bulgariassa
Ainakin Bulgariassa on näin, varmasti kyllä jossain muuallakin...tän enempää en osaa auttaa sinuu..
- kuuklella
Kuuklella ku hakee jotai niiku "nod", "nod head" "cultural differences" tms. ni löytyy ainakin pulkaaria, reikka, ja oliko osissa turkkiakin ja italiassakin jossain päin, mutten ole varma kun laiskotti enkä jaksanu lukee
- ole turkkilainen
tapa alunperin. Myös Bulgariassa käytössä.
- Anonyymi
bulgaria
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733934Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92091Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2301370- 1431324
- 1141179
- 1121168
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil711077Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61025- 60994
- 35916